Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2021-11-11-005336-a ● 7da2c630ba9c4989a0d567e57eda99e4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськавтотранс" Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35069244 |
Місцезнаходження: | 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Тролейбусна, 9 |
Контактна особа: |
Литвиненко Оксана Михайлівна 380969403993 kp_miskavtotranc_tmr@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2021 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір для друку формат А4 білого кольору в кількості 10 ящиків (в ящику 5 упаковок, в упаковці по 500 аркушів) ;Календар перекидний призначений для щоденних записів, настільний на 2022 рік ,офсет папір в кількості 3 штука; Календар настінний перекидний Офісний 3 в 1 на пружині з "бігунком" на 2022 рік в кількості 6 штук; календар перекидний на пружині на стіл на 2022 рік в кількості 3 штуки; калькулятор (розмір 158*203*31 мм) колір чорний в кількості 1 штука ; Зошит А4 на пружині (60 листків ) в кількості 5 штук; Справа (папка) 2 упаковки. Поставка товару здійснюється протягом 10 (десяти) днів за місцем знаходження Замовника та за рахунок Постачальника. Документи які потрібно надати до пропозиції : Відскановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Папір для друку формат А4 білого кольору в кількості 10 ящиків (в ящику 5 упаковок, в упаковці по 500 аркушів) ;Календар перекидний призначений для щоденних записів, настільний на 2022 рік ,офсет папір в кількості 3 штука; Календар настінний перекидний Офісний 3 в 1 на пружині з "бігунком" на 2022 рік в кількості 6 штук; календар перекидний на пружині на стіл на 2022 рік в кількості 3 штуки; калькулятор (розмір 158*203*31 мм) колір чорний в кількості 1 штука ; Зошит А4 на пружині (60 листків ) в кількості 5 штук; Справа (папка) 2 упаковки. Поставка товару здійснюється протягом 10 (десяти) днів за місцем знаходження Замовника та за рахунок Постачальника. Документи які потрібно надати до пропозиції : Відскановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Тролейбусна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Папір для друку формат А4 білого кольору в кількості 10 ящиків (в ящику 5 упаковок, в упаковці по 500 аркушів) ;Календар перекидний призначений для щоденних записів, настільний на 2022 рік ,офсет папір в кількості 3 штука; Календар настінний перекидний Офісний 3 в 1 на пружині з "бігунком" на 2022 рік в кількості 6 штук; календар перекидний на пружині на стіл на 2022 рік в кількості 3 штуки; калькулятор (розмір 158*203*31 мм) колір чорний в кількості 1 штука ; Зошит А4 на пружині (60 листків ) в кількості 5 штук; Справа (папка) 2 упаковки. Поставка товару здійснюється протягом 10 (десяти) днів за місцем знаходження Замовника та за рахунок Постачальника. Документи які потрібно надати до пропозиції : Відскановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" #32481905 |
Переможець |
6 821,10
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 12:45
|
Договір ТОВ Світязь.pdf | укладений |
06 грудня 2021 12:43
|