Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та регенерації картриджів
Очікувана вартість
23 930,00 UAH
UA-2021-11-11-003202-c b32def2c8d004a08b031aa5a1ee12b94
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боброва Валентина Григорівна

+380542687138 sumy.umzri@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумська митниця
Код ЄДРПОУ: 44017631
Місцезнаходження: 40024, Україна , Сумська обл., Суми, Юрія Вєтрова, 24
Контактна особа: Боброва Валентина Григорівна
+380542687138
sumy.umzri@customs.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Проведення згідно статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) переговорів між Сумською митницею (далі – Замовник) та Фізичною особопідприємцем Руденком Євгеном Миколайовичем (далі – Учасник) щодо закупівлі Замовником за кодом згідно ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – до 31 грудня 2021 року.двічі відмінено електронною системою закупівель процедуру відкритих торгів відповідно до частини другої статті 32 Закону, а саме через подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій, закупівля за предметом «Послуги із заправки та регенерації картриджів» за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Учасник, який подав пропозицію – ФОП Руденко Євген Миколайович. Остаточна пропозиція учасника – 23930,00грн. Отже, задля забезпечення безперебійної роботи Сумської митниці, необхідно провести переговорну процедуру закупівлі послуг за предметом «Послуги із заправки та регенерації картриджів» за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, з підстави визначеної пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами), а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021 17:13
Оскарження наміру укласти договір: 22 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 послуга
Послуги із заправки та регенерації картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40024, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Юрія Вєтрова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються, згідно Актів про надання послуг, протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту про надання послуг. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

11 листопада 2021 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2021 16:45
Протокол.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Руденко Євген Миколайович
#2987408034
Переможець 23 930,00
UAH
11 листопада 2021 17:13

Документи

11 листопада 2021 17:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2021 17:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Руденко Євген Миколайович
#2987408034
23 930,00
UAH
Документи

Документи

11 листопада 2021 17:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:28
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 15:31
Договір укладений
22 листопада 2021 15:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2021 10:01
5 950,00 UAH UA658201720343130001000159224
Сумська митниця
UA153375460000026005055000652
ФОП Руденко Євген Миколайович
Оплачений
10 грудня 2021 10:57
8 905,00 UAH UA658201720343130001000159224
Сумська митниця
UA153375460000026005055000652
ФОП Руденко Євген Миколайович
Оплачений
17 грудня 2021 16:08
4 890,00 UAH UA658201720343130001000159224
Сумська митниця
UA153375460000026005055000652
ФОП Руденко Євген Миколайович
Оплачений
22 грудня 2021 12:20
4 185,00 UAH UA658201720343130001000159224
Сумська митниця
UA153375460000026005055000652
ФОП Руденко Євген Миколайович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 930,00
UAH