Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (Послуги з проведення поточного ремонту електромереж житлового будинку за адресою: просп. Героїв, 6 (Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Щаслива оселя на Героїв-6»)
Очікувана вартість
111 000,00 UAH
UA-2021-11-10-016559-a 4a131a9dbf33497c8d2d1b711873ba4b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Грицевська

+380679500987 soborna2021@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44013254
Вебсайт: http://dniprorada.gov.ua
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пл.Шевченка, будинок 7
Контактна особа: Тетяна Грицевська
+380679500987
soborna2021@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2021 18:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2021 23:00
Початок аукціону: 22 листопада 2021 15:44
Очікувана вартість: 111 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


передбачено кошторисом адміністрації Соборного району Дніпровської міської ради згідно з рішенням міської ради від 24.02.2021 №19/4 «Про затвердження Програми сприяння розвитку територій м. Дніпра на 2021 – 2025 роки та Положення про витрачання коштів бюджету Дніпровської міської територіальної громади, передбачених на фінансування цієї програми», розпорядженням міського голови від 06.10.2021 №4-6/10-р про виділення коштів на виконання Програми сприяння розвитку територій м. Дніпра на 2021 – 2025 роки, довідкою про зміни до кошторису на 2021 рік від 20.10.2021 №33, згідно наказу адміністрації Соборного району Дніпровської міської ради від 21.10.2021 №70-н за КПКВК МБ 4416011 «Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення поточного ремонту електромереж житлового будинку за адресою: просп. Героїв, 6 (Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Щаслива оселя на Героїв-6»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Героїв, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2021 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 18:37
5 Проект договору (4).docx
10 листопада 2021 18:37
4 Цінова пропозиція .docx
10 листопада 2021 18:37
3 Технічні характеристики .docx
10 листопада 2021 18:37
2 Документи від учасників .docx
10 листопада 2021 18:37
1 Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 15 листопада 2021 09:43
В розділі 3 п.5. “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” тендерної документації яка затверджена рішенням уповноваженої особи протокол №63 від «29» липня 2021 року (витяг з тендерної документації додається) Замовник вимагає, що Учасник під час періоду уточнень або подання тендерних пропозицій зобов’язаний здійснити попереднє обстеження об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі. Для проведення попереднього обстеження об’єкта Учасник звертається до Замовника за телефоном, вказаним у оголошенні про проведення закупівлі, та особисто під підпис отримує від Замовника бланк акту попереднього обстеження, затверджений підписом і печаткою останнього. Разом з бланком акту попереднього обстеження Учаснику надаються контактні дані голови (представника) ОСББ/ЖБК об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі. Наданий Замовником бланк акту попереднього обстеження заповнюється Учасником та балансоутримувачем об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі, скріплюється їх підписами та печатками. На кожен окремий об’єкт, поточний ремонт якого є предметом закупівлі, складається окремий акт попереднього обстеження. Скан-копія оригіналу/-ів цього/-их акту/-ів обов’язково надається у складі тендерної пропозиції учасника. Встановлюючи відповідні вимоги Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Замовник зазначає, що вимога щодо надання акту про огляд об’єктів встановлена для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців. Водночас, Законом України «Про публічні закупівлі», ст. 16, п. 2 чітко встановлені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі: 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Отже, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги. Вважаємо, що Замовник навмисно встановив низку вимог для обмеження конкуренції та недопущення до участі у тендері широкого кола учасників. Враховуючи вищезазначене, вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання щодо акту попереднього обстеження об'єкту
Дата подання: 15 листопада 2021 10:17
В додатку 1 «Документи, які надаються учасниками у складі пропозиції» до тендерної доументації,, у абзаці 7 Замовник вимагає, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді на сторінку закупівлі в складі своєї пропозиції наступні документи: «– акт попереднього огляду об’єкту, поточний ремонт якого є предметом закупівлі. Попередній огляд об’єкту проводиться та складається під час періоду уточнень або подання пропозицій за участю представника учасника та представника відповідного ОСББ. Акт попереднього огляду складається у довільній формі, скріплюються підписами та печатками (за наявності) представників Сторін та надаються у складі пропозиції з метою коректного складання кошторисної документації та не допущення в подальшому її безпідставного корегування. Для проведення попереднього обстеження об’єкта учасник звертається до замовника за телефоном, вказаним у оголошенні про проведення закупівлі, та особисто отримує від замовника контактні дані голови (представника) ОСББ об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі. Контактні дані голови (представника) ОСББ не підлягають розголошенню відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних». Таке зобов'язання чинне і після припинення ними діяльності, пов'язаної з персональними даними, крім випадків, установлених законом.» Встановлюючи відповідні вимоги Замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права Учасників та наступні принципи процедури закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Законом України «Про публічні закупівлі», ст. 16, п. 2 чітко встановлені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі: 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника процедури закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, які мають намір приймати участь у закупівлі. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація Учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги. Вважаємо, що Замовник навмисно встановив низку вимог для обмеження конкуренції та недопущення до участі у тендері широкого кола учасників. Враховуючи вищенаведене, вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації. Через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі, виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 листопада 2021 18:46
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до вимог абзацу 3 частини 7 статті 14 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Через сплив часу періоду уточнень зазначеної закупівлі Замовник позбавлений можливості надати відповідь учаснику на звернення учасників спрощеної закупівлі у пер
Документи:
17 листопада 2021 18:46
Електронний підпис
17 листопада 2021 18:43
Протокол 215.pdf