Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації, проведення експертизи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж освітлення проспекту Незалежності у м.Южноукраїнську Вознесенського району Миколаївської області»
Очікувана вартість
176 000,00 UAH
UA-2021-11-10-015896-a ● c6d27ae42a644375b955278d9c63126a
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44354422 |
Місцезнаходження: | 55001, Україна , Миколаївська обл., м.Южноукраїнськ, вул.Дружби Народів, будинок 23, кабінет 87 |
Контактна особа: |
Алла Крук +380963881059 mega._alla@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2021 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 11:27 |
Очікувана вартість: | 176 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
пропозиції надаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації, проведення експертизи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж освітлення проспекту Незалежності у м.Южноукраїнську Вознесенського району Миколаївської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, вул. Дружби народів 23 к. 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 листопада 2021
—
22 грудня 2021
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 17:26 |
протокол 117.PDF | |
10 листопада 2021 17:26 |
додаток №5.PDF | |
10 листопада 2021 17:26 |
додаток №4.PDF | |
10 листопада 2021 17:26 |
Додаток №4.doc | |
10 листопада 2021 17:26 |
додаток №3.PDF | |
10 листопада 2021 17:26 |
додаток №2.PDF | |
10 листопада 2021 17:26 |
додаток №1.PDF | |
10 листопада 2021 17:26 |
оголошення.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-10-015896-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІК ФОРТІС", Код ЄДРПОУ:42094583
Дата подання: 23 листопада 2021 17:54
Неправомірне відхилення пропозиції
Опис вимоги наведено в доданому документі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2021 17:58
1. Надати пояснення по суті вимоги від учасника закупівлі ТОВ ІК «Фортіс», ідентифікатор вимоги: ID: UA-2021-11-10-015896-a:
Визначення поняття «договір про закупівлю» наведено в пункті 6 частини першої статті 1 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Договір, укладений за результатами спрощеної закупівлі, є договором про закупівлю у розумінні Закону (п.6 ч.1 ст.1 Закону). Договір за результатами проведення спрощеної закупівлі укладається згідно з вимогами статті 41 Закону (ч.15 ст.14 Закону). Також на нього розповсюджуються обмеження щодо зміни його істотних умов, що визначені у частині 5 статті 41.
Згідно пункту 2 частини 1 статті 10 Закону Закону України «Про публічні закупівлі», Закон зобов’язує замовника, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проєкт договору про закупівлю замовник повинен опублікувати в системі не пізніше, ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій.
За загальним правилом, проект договору може бути запропонований будь-якою зі сторін (частина 2 статті 181 ГК України). Однак у сфері публічних закупівель при проведенні конкурентних процедур це правило не діє, адже за змістом пункту 7 частини 2 статті 22 Закону про публічні закупівлі проект договору складає саме замовник, він входить до складу тендерної документації або спрощеної закупівлі та має бути завантажений окремим файлом. Проект договору — це документ, готовий до підписання сторонами, що містить в собі принаймні встановлений законом мінімум істотних умов.
Замовник - Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради, надав проект договору в сканованому та електронному форматі для того, щоб учасники мали змогу його заповнити та підписати, не вбачаючи в цьому «абсурдність», а надаючи можливість рівного ставлення до потенційних учасників закупівлі.
Враховуючи викладене, вважаємо Вашу вимогу неправомірною. Сподіваємось на порозуміння.
Визначення поняття «договір про закупівлю» наведено в пункті 6 частини першої статті 1 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Договір, укладений за результатами спрощеної закупівлі, є договором про закупівлю у розумінні Закону (п.6 ч.1 ст.1 Закону). Договір за результатами проведення спрощеної закупівлі укладається згідно з вимогами статті 41 Закону (ч.15 ст.14 Закону). Також на нього розповсюджуються обмеження щодо зміни його істотних умов, що визначені у частині 5 статті 41.
Згідно пункту 2 частини 1 статті 10 Закону Закону України «Про публічні закупівлі», Закон зобов’язує замовника, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проєкт договору про закупівлю замовник повинен опублікувати в системі не пізніше, ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій.
За загальним правилом, проект договору може бути запропонований будь-якою зі сторін (частина 2 статті 181 ГК України). Однак у сфері публічних закупівель при проведенні конкурентних процедур це правило не діє, адже за змістом пункту 7 частини 2 статті 22 Закону про публічні закупівлі проект договору складає саме замовник, він входить до складу тендерної документації або спрощеної закупівлі та має бути завантажений окремим файлом. Проект договору — це документ, готовий до підписання сторонами, що містить в собі принаймні встановлений законом мінімум істотних умов.
Замовник - Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради, надав проект договору в сканованому та електронному форматі для того, щоб учасники мали змогу його заповнити та підписати, не вбачаючи в цьому «абсурдність», а надаючи можливість рівного ставлення до потенційних учасників закупівлі.
Враховуючи викладене, вважаємо Вашу вимогу неправомірною. Сподіваємось на порозуміння.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій