Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2021-11-10-004618-a 1ddfc396be3c4807bdb0cb68a79b1abc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Купчишина

+380382794430 o.kupchyshyna@km.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ)
Код ЄДРПОУ: 43316784
Вебсайт: https://justice-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 91
Контактна особа: Олена Купчишина
+380382794430
o.kupchyshyna@km.minjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Державне підприємство «Національні інформаційні системи» у структурі Міністерства юстиції України є єдиним суб’єктом, за яким на нормативно - правовому рівні закріплено повноваження щодо забезпечення функціонування Автоматизованої системи виконавчого провадження тому Тендерному комітету слід провести закупівлю зазначених послуг у цього Підприємства, відповідно до вимог статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі". Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків (відсутність конкуренції з технічних причин) .
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14 липня 1999 року № 1272 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції», розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 червня 2015 року № 628-р «Деякі питання удосконалення системи ідентифікації особи і функціонування державних та єдиних реєстрів» та наказу Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України», Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – Підприємство) визначено адміністратором реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України. Положенням про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженим наказом Міністерства юстиції України 05.08.2016 № 2432/5, передбачено, що АСВП це - комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу а державне підприємство «Національні інформаційні системи», уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення АСВП, збереження та захисту даних, що містяться у Системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням є адміністратором цієї системи. Витрати, пов’язані з підтримкою, супроводженням та технічним обслуговуванням АСВП, покриваються за рахунок витрат виконавчого провадження.
Наказом Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5 «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження», із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1468/5 від 08.05.2018 встановлено розмір плати за користування АСВП органам виконавчої служби та приватним виконавцям в сумі 69,00 грн. за кожне відкрите виконавче провадження. Плата за користування Системою органами державної виконавчої служби здійснюється за рахунок коштів авансового внеску стягувача у порядку, встановленому пунктом 17 розділу VII Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 02 квітня 2012 року № 512/5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02 квітня 2012 року за № 489/20802.
Якщо розмір плати у 69,00 грн. перевищує суму авансового внеску стягувача, оплата за користування Системою органами державної виконавчої служби здійснюється за рахунок авансового внеску стягувача та стягнутих з боржника за цим виконавчим провадженням коштів на витрати виконавчого провадження.
Якщо стягувача звільнено від сплати авансового внеску відповідно до частини другої статті 26 Закону України "Про виконавче провадження", оплата за користування Системою органами державної виконавчої служби здійснюється за рахунок стягнутих з боржника за цим виконавчим провадженням коштів на витрати виконавчого провадження.
На підставі викладеного, оскільки надання зазначених послуг може бути запропоноване лише ДП «НАІС», згідно з п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» для закупівлі зазначених послуг може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 11:25
Оскарження наміру укласти договір: 21 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Тендерна документація

10 листопада 2021 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 11:16
Пр_П_ПХм.pdf
10 листопада 2021 11:16
Пр_П_ПЖит.pdf
10 листопада 2021 11:16
Пр_П_ПВін.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з обробки даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) структурним підрозділам Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький), що забезпечують реалізацію повноважень органів державної виконавчої служби у Хмельницькій області
Опис предмету закупівлі:

Місце надання послуг: За адресами Замовника: відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень, районні, міські, міськрайонні відділи державної виконавчої служби. Оскільки послуги вже надавалися до оголошення закупівлі та укладення договору, відповідно до вимог ч. 3 статті 631 Цивільного кодексу України, у майбутньому договорі умови розповсюджують свою дію на відносини, котрі за своєю суттю є предметом договору , які виникли між сторонами з 18.08.2021р.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з обробки даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) структурним підрозділам Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький), що забезпечують реалізацію повноважень органів державної виконавчої служби у Хмельницькій області
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 18 серпня 2021  —  31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2021 11:16
Пр_П_ПХм.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 11:25

Документи

10 листопада 2021 11:25
Електронний підпис
10 листопада 2021 11:24
Пр_П_ПХм.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2021 11:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2021 11:25
Електронний підпис
10 листопада 2021 11:24
Пр_П_ПХм.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 14:17
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 11:41
609.pdf укладений
24 листопада 2021 11:39

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 грудня 2021 11:20
125 053,38 UAH UA898201720343161001231160608
Центрально-Захiдне МРУ МЮ(м.Хмельниц.)
UA833808050000000026009491157
ДП " Національні інформаційні системи
Оплачений
03 грудня 2021 11:20
306 712,80 UAH UA898201720343161001231160608
Центрально-Захiдне МРУ МЮ(м.Хмельниц.)
UA833808050000000026009491157
ДП " Національні інформаційні системи
Оплачений
03 грудня 2021 11:20
318 599,03 UAH UA898201720343161001231160608
Центрально-Захiдне МРУ МЮ(м.Хмельниц.)
UA833808050000000026009491157
ДП " Національні інформаційні системи
Оплачений
15 грудня 2021 13:08
336 425,99 UAH UA898201720343161001231160608
Центрально-Захiдне МРУ МЮ(м.Хмельниц.)
UA833808050000000026009491157
ДП " Національні інформаційні системи
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 200 000,00 UAH)