Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення амбулаторії в с. Гатне, вул. І.Франка,4, Фастівського району, Київської області
Очікувана вартість
152 800,00 UAH
UA-2021-11-10-003559-c b1b877935b9e4e4e907fdb21be884de3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуріненко Марія Олександрівна

+380442510006 gatne.ks-rda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гатненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04358508
Місцезнаходження: 08160, Україна , Київська обл., село Гатне, 08160, Київська область, Фастівський район, с.Гатне, вул. Київська. 138.
Контактна особа: Гуріненко Марія Олександрівна
+380442510006
gatne.ks-rda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 20:25
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2021 20:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2021 20:30
Очікувана вартість: 152 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 764,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким 3виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – ЄДРПОУ 04358508, Банк: УДКСУ, м. Київ, р/р UA868201720355129023098021587. реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим умови настання гарантійних випадків; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір тендерного забезпечення: 4584 грн, що у розмірі 3 відсотки від очікуваної вартості закупівлі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4584 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення амбулаторії в с. Гатне, вул. І.Франка,4, Фастівського району, Київської області, ДК 021:2015 – 45450000-6 інші завершальні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08160, Україна, Київська область, с. Гатне, вул. І.Франка,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться  по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 120 днів. Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК, файл _іmp). Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким 3виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – ЄДРПОУ 04358508, Банк: УДКСУ, м. Київ, р/р UA868201720355129023098021587. реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим умови настання гарантійних випадків; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір тендерного забезпечення: 4584 грн, що у розмірі 3 відсотки від очікуваної вартості закупівлі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок учасника.

Сума забезпечення: 4584 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України та відноситься до банків перших трьох груп, відповідно до рішення Комітету з питань нагляду та регулюванням діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем НБУ від 31.12.2015, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними.
10 листопада 2021 20:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 20:26
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 20:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО" 149 499,60
UAH з ПДВ
149 499,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 листопада 2021 18:43
Електронний підпис
22 листопада 2021 18:41
Дов. Додаток 1.PDF
22 листопада 2021 17:34
Витяг ПДВ.PDF
22 листопада 2021 17:34
Відгук Шпитьки.PDF
22 листопада 2021 17:34
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD(5).zip
22 листопада 2021 17:34
відомості про учасника.PDF
22 листопада 2021 17:34
дог.ЦПХ Луференко.PDF
22 листопада 2021 17:34
Довідка аналогічні.PDF
22 листопада 2021 17:34
Проект договору.PDF
22 листопада 2021 17:34
Технічні вимоги.PDF
22 листопада 2021 17:34
Відгук Лісне.pdf
22 листопада 2021 17:34
Виписка ЄДР.PDF
22 листопада 2021 17:34
субпідряд.PDF
22 листопада 2021 17:34
Форма 3 МТЗ.PDF
22 листопада 2021 17:34
гарантія вивезення сміття.PDF
22 листопада 2021 17:34
Аналогічний договір _27.21.PDF
22 листопада 2021 17:34
Кошторисні документи.PDF
22 листопада 2021 17:34
гарантія труд. зак..PDF
22 листопада 2021 17:34
Календарний план.PDF
22 листопада 2021 17:34
довкілля.PDF
22 листопада 2021 17:34
Цінова пропозиція.PDF
22 листопада 2021 17:34
11979.imd
22 листопада 2021 17:34
Ліцензія.PDF
22 листопада 2021 17:34
Договір на вивіз сміття.PDF
22 листопада 2021 17:34
Аналогічний договір 4907.PDF
22 листопада 2021 17:34
АВК.PDF
22 листопада 2021 17:34
витяг з єдр.PDF
22 листопада 2021 17:34
повноваження директор.PDF
22 листопада 2021 17:34
згода додаток 3.PDF
22 листопада 2021 17:34
Форма2 працівники.PDF
22 листопада 2021 17:34
Про відкриття рахунку.pdf
22 листопада 2021 17:34
Статут.PDF
22 листопада 2021 17:34
техніка безпеки.PDF
22 листопада 2021 17:34
дог.ЦПХ Пікож.PDF
22 листопада 2021 17:34
Довідка ДПС.PDF
22 листопада 2021 17:34
дог.ЦПХ Заєць.PDF
22 листопада 2021 17:34
ознайомлення мтз.PDF
22 листопада 2021 17:34
дог.ЦПХ Постернак.PDF
22 листопада 2021 17:34
Свідоцтво УБІБ.zip
22 листопада 2021 17:34
дог.ЦПХ Коберський.PDF
22 листопада 2021 17:34
оплата 120 днів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО"
#38365782
Переможець 149 499,60
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 20:02

Документи

24 листопада 2021 20:01
Електронний підпис
24 листопада 2021 20:00
протокол 2 аг.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 20:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО"
#38365782
149 499,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2021 20:01
Електронний підпис
24 листопада 2021 20:00
протокол 2 аг.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 14:54
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:03
ду1 дог273.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 20:08
дог 273.PDF укладений
01 грудня 2021 20:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2021 12:46
43 538,40 UAH UA368201720344220028000021587
Гатненська сільська рада
UA283052990000026007020100481
ТОВ "Расимо"
Оплачений
30 грудня 2021 12:52
22 038,00 UAH UA368201720344220028000021587
Гатненська сільська рада
UA283052990000026007020100481
ТОВ "Расимо"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): родовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 273
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 149 499,60
UAH (в тому числі ПДВ 24 916,60 UAH)