Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Очікувана вартість
6 120,00 UAH
UA-2021-11-10-003069-c 09b725d615464099b5d4d65925df0bbf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лодзянова Катерина Петрівна

+380414135285 teplonv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Новоград-Волинської міської ради "Новоград-Волинськтеплокомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 35824365
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград-Волинський, вул.І.Франка,15-а
Контактна особа: Лодзянова Катерина Петрівна
+380414135285
teplonv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2021 11:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2021 11:30
Початок аукціону: 25 листопада 2021 12:36
Очікувана вартість: 6 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Товару здійснюється на умовах попередньої оплати, у національній валюті, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, згідно виставленого Постачальником рахунку для оплати, протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту його отримання. Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 15:06
Протокол 81 12112021 дп внесення змін.pdf
12 листопада 2021 11:54
Документи для спрощеної закупівлі нова редакція.docx
10 листопада 2021 16:34
Документи для спрощеної закупівлі.docx
12 листопада 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 15:06
Протокол 81 12112021 дп внесення змін.pdf
12 листопада 2021 11:54
Документи для спрощеної закупівлі нова редакція.docx
10 листопада 2021 16:34
Документи для спрощеної закупівлі.docx
10 листопада 2021 16:30
Документи для спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-10-003069-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард", Код ЄДРПОУ:43603592
Дата подання: 11 листопада 2021 16:22
Вимога
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.

Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.

1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.

1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2021 12:14
Розглянувши Вашу вимогу, було внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у вигляді нової редакції документів.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" 5 798,00
UAH з ПДВ
5 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 5 800,00
UAH з ПДВ
5 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2021 09:49
Електронний підпис
22 листопада 2021 09:48
-Зразок талонів_ДП_vz.pdf
22 листопада 2021 09:48
Гарантійний лист ДСТУ_vz.pdf
22 листопада 2021 09:48
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_vz.pdf
22 листопада 2021 09:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_vz.pdf
22 листопада 2021 09:48
ГЛ термін дії талонів_vz.pdf
22 листопада 2021 09:48
Довідка МТБ_vz.pdf
22 листопада 2021 09:48
Персональні дані_vz.pdf
22 листопада 2021 09:48
-Витяг ПДВ ТОВ ВЕСТ КАРД_vz.pdf
22 листопада 2021 09:48
ГЛ про Санкції_vz.pdf

Публічні документи

18 листопада 2021 16:51
Електронний підпис
18 листопада 2021 16:49
Довiдка_МТБ.pdf
18 листопада 2021 16:49
Довiдка_працiвникi.pdf
18 листопада 2021 16:49
Копiя_паспорт Малець А.В..pdf
18 листопада 2021 16:49
Ліцензія 01.07.22.pdf
18 листопада 2021 16:49
паспорт Заец С А.pdf
18 листопада 2021 16:49
ЛТ_виписка_смена юр адреса.pdf
18 листопада 2021 16:49
2021_9 мес Ф1. Баланс.pdf
18 листопада 2021 16:49
Справка_МВД_Заєць_221021.pdf
18 листопада 2021 16:49
Перелiк_АЗС.pdf
18 листопада 2021 16:49
лист-гарантія ППК.pdf
18 листопада 2021 16:49
Справка_Банкротство_20211019.pdf
18 листопада 2021 16:49
Довiдка_емiтент.pdf
18 листопада 2021 16:49
Пояснювал_на_записка ДТ.pdf
18 листопада 2021 16:49
Дт Л_паспорт.pdf
18 листопада 2021 16:49
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 листопада 2021 16:49
Довiдка_санкцii.pdf
18 листопада 2021 16:49
ДТ Л_сертифікат.pdf
18 листопада 2021 16:49
Довіреність.pdf
18 листопада 2021 16:49
Дт Л_декларація.pdf
18 листопада 2021 16:49
ДОГОВІР_Лівайн та Селінг.pdf
18 листопада 2021 16:49
СЕРТ-Т ДТ Energy лето-1_по 240421.pdf
18 листопада 2021 16:49
Витяг_20212810.pdf
18 листопада 2021 16:49
Вытяг НДС.pdf
18 листопада 2021 16:49
Статут новий.pdf
18 листопада 2021 16:49
Додаток 3.pdf
18 листопада 2021 16:49
Довiдка_договора.pdf
18 листопада 2021 16:49
Справка_Юстиция_Заец_20211019.pdf
18 листопада 2021 16:49
Статут_опис.pdf
18 листопада 2021 16:49
Довiдка_про_пiдприeмство.pdf
18 листопада 2021 16:49
Приказ_директор Заец СА.pdf
18 листопада 2021 16:49
Відомості_ЄДРПОУ_20210927.pdf
18 листопада 2021 16:49
лист-гарантія Селінг_Ойл.pdf
18 листопада 2021 16:49
Довiдка_про_сплату_податкiв.pdf
18 листопада 2021 16:49
Energy-ДП-З-Євро 156.pdf
18 листопада 2021 16:49
довiдка_про_види_дiял_ностi.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"
#43603592
Переможець 5 798,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2021 09:01

Документи

29 листопада 2021 09:01
Електронний підпис
29 листопада 2021 08:59
Протокол 82 29112021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2021 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"
#43603592
5 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2021 09:01
Електронний підпис
29 листопада 2021 08:59
Протокол 82 29112021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 15:35
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 17:50
Договір 040408 ШКТ115 03122021.pdf укладений
03 грудня 2021 15:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дизельне паливо 200 літр 28,99
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 798,00
UAH (в тому числі ПДВ 966,33 UAH)