Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з оформлення документації на отримання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою (з погодженням) (Код ДК 021:2015 79130000-4 Юридичні послуги, пов'язані з оформленням і засвідченням документів) (Послуги з оформлення документації на отримання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою (з погодженням): ДК 79131000-1 Послуги з оформлення документів)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-11-10-002491-c d897dde1a1d24b4388b11f49bb149146
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Образенко Раїса Вікторівна

+380457251436 obrazenkoraya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради "Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування"
Код ЄДРПОУ: 01994155
Місцезнаходження: 08704, Україна , Київська обл., Обухів, вул.Каштанова,52
Контактна особа: Образенко Раїса Вікторівна
+380457251436
obrazenkoraya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79130000-4: Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з оформлення документації на отримання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою (з погодженням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79130000-4 — Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг На підставі акту наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

10 листопада 2021 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Київський центр "Аудит"
#4443256
Переможець 35 000,00
UAH
10 листопада 2021 15:30

Документи

10 листопада 2021 15:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 15:34