Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі корпусу №2 Калинівського МНВК під облаштування КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» по вул. Бачинського Едмунда, 12 в с. Калини, Тячівського району, Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 361 000,00 UAH
UA-2021-11-10-002396-a 2d4b8ad3184245e0ad1f75098fac42bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Магдалина Брай

+380967486298 mogda.bray@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 44298892
Місцезнаходження: 90532, Україна , Закарпатська обл., с. Калини , вул. Бачинського Едмунда, буд. 12
Контактна особа: Магдалина Брай
+380967486298
mogda.bray@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 361 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції - банківська гарантія.Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 0,5 % очікуваної вартості предмета закупівлі - 6 805.00 грн. (шість тисяч вісімсот п’ять гривень 00 копійок).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 6805 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі корпусу №2 Калинівського МНВК під облаштування КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» по вул. Бачинського Едмунда, 12 в с. Калини, Тячівського району, Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90532, Україна, Закарпатська область, село Калини, вул. Бачинського Едмунда, буд.12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції - банківська гарантія.Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 0,5 % очікуваної вартості предмета закупівлі - 6 805.00 грн. (шість тисяч вісімсот п’ять гривень 00 копійок).

Сума забезпечення: 6805 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
Вимоги до документу: Банківська гарантія
10 листопада 2021 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 10:07
ДОДАТОК 2 Проект договору.doc
10 листопада 2021 10:07
Додаток 4 Комерціи-на пропозиція.doc
10 листопада 2021 10:07
Додаток 3 кваліфікаційні.doc
10 листопада 2021 10:07
Оголошення Реконструкція МНВК під ІРЦ.docx
10 листопада 2021 10:07
Додаток 1 техзавдання.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "БІЛАК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ" 1 350 921,00
UAH з ПДВ
1 350 921,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 листопада 2021 22:33
Електронний підпис
20 листопада 2021 22:32
персональні дані.pdf.p7s
20 листопада 2021 22:32
Локальний кошторис 02-01-01.rtf.p7s
20 листопада 2021 22:32
115 Довідка-Досвід.docx.p7s
20 листопада 2021 22:32
112 пояснення ліцензії.docx.p7s
20 листопада 2021 22:32
ДОДАТОК 2 Проект договору.doc.p7s
20 листопада 2021 22:32
Договір оренди з ТТ.pdf.p7s
20 листопада 2021 22:32
116 пояснення печатка.docx.p7s
20 листопада 2021 22:32
101 лист-пояснення.docx.p7s
20 листопада 2021 22:32
102 гарантійний лист.docx.p7s
20 листопада 2021 22:32
118 довідка працівники.docx.p7s
20 листопада 2021 22:32
110 інформаційна довідка.docx.p7s
20 листопада 2021 22:32
Локальний кошторис 02-01-03.rtf.p7s
20 листопада 2021 22:32
Календарний графік .doc.p7s
20 листопада 2021 22:32
100 довідка про учасника.docx.p7s
20 листопада 2021 22:32
114 комерційна пропозиція.docx.p7s
20 листопада 2021 22:32
119 Бухгалтерська довідка.docx.p7s
20 листопада 2021 22:32
Договірна ціна.rtf.p7s
20 листопада 2021 22:32
117 Довідка обладнання.docx.p7s
20 листопада 2021 22:32
Локальний кошторис 02-01-04.rtf.p7s
20 листопада 2021 22:32
Відомість ресурсів.rtf.p7s
20 листопада 2021 22:32
Договір на вивіз ТПВ.pdf.p7s
20 листопада 2021 22:32
Локальний кошторис 02-01-02.rtf.p7s
20 листопада 2021 22:32
Локальний кошторис 02-01-06.rtf.p7s
20 листопада 2021 22:32
Локальний кошторис 02-01-05.rtf.p7s
20 листопада 2021 22:32
Диплом Магула – копія.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БІЛАК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БІЛАК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3152603273
Переможець 1 350 921,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2021 09:11

Документи

25 листопада 2021 09:11
Електронний підпис
25 листопада 2021 09:10
Протокол Розгляду.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2021 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БІЛАК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3152603273
1 350 921,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2021 09:11
Електронний підпис
25 листопада 2021 09:10
Протокол Розгляду.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2022 16:35
№3.pdf зміни до договору
03 березня 2022 16:33
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2022 11:07
Додаткова 2.pdf зміни до договору
25 лютого 2022 11:06
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 09:03
додаткова угода.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 09:02
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 11:01
Договір ІРЦ з додатками.pdf укладений
26 листопада 2021 11:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція будівлі корпусу №2 Калинівського МНВК під облаштування КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» по вул. Бачинського Едмунда, 12 в с. Калини, Тячівського району, Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) 1 роботи 1,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з відсутністю у Замовника всього обсягу фінансування робіт, відповідно до затверджених бюджетних призначень Замовника на 2021 рік та з урахуванням положень пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.1 Договору та доповнити його абзацом наступного змісту: «Відповідно до затверджених бюджетних призначень Замовника на 2021 рік обсяг виконання робіт, що доручається Підряднику в 2021 році у вартісному виразі складає 64 000, 00 грн. (шістдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) без ПДВ. Обсяг виконання робіт, що доручається Підряднику в 2022 році у вартісному виразі складає 1 286 921, 00 грн. (один мільйон двісті вісімдесят шість тисяч дев’ятсот двадцять одна гривня 00 копійок) без ПДВ. Ціна тверда». 2. У зв’язку з відсутністю всього обсягу фінансування робіт, з урахуванням положень пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, виклавши пункти 4.2. та 14.1 Договору у наступній редакції: «4.2. Строки виконання робіт по будівництву об‘єкту визначаються: Початок робіт: зг. п. 2.2 Договору. Закінчення робіт: 25 грудня 2022 року.» та «14.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2022 року але припиняється у всякому разі не раніше повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, у тому числі гарантійних».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Підрядника Сторони домовились реквізити Підрядника у розділі 15 «Юридичні адреси і реквізити сторін» Договору викласти у наступній редакції: ЗАМОВНИК: Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області 90532, Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Калини, вул. Бачинського Едмунда, буд. 12 Код ЄДРПОУ 44298892 IBAN UA858201720344241007102186977 ДКСУ м. Київ МФО: 820172 ПІДРЯДНИК: ФОП Білак Василь Васильович 90531, Закарпатська обл., Тячівський район, селище міського типу Дубове, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 2, квартира 30, Код ЄДРПОУ 3152603273 IBAN UA443003460000026005000001866 в АТ "АЛЬФА-БАНК" код банку 300346 2. У зв’язку з відсутністю у Замовника всього обсягу фінансування робіт, відповідно до затверджених бюджетних призначень Замовника на 2022 рік та з урахуванням положень пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.1 Договору та доповнити його абзацом наступного змісту: «Відповідно до затверджених бюджетних призначень Замовника на 2022 рік обсяг виконання робіт, що доручається Підряднику в 2022 році у вартісному виразі складає 984 461, 00 грн. (дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі чотириста шістдесят одна гривня 00 копійок) без ПДВ. Обсяг виконання робіт, що доручається Підряднику в 2023 році у вартісному виразі складає 366 460, 00 грн. (триста шістдесят шість тисяч чотириста шістдесят гривень 00 копійок) без ПДВ. Ціна тверда». 3. У зв’язку з відсутністю всього обсягу фінансування робіт, з урахуванням положень пункту четвертого частини п’ятої статті 41 Закону, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, виклавши пункти 4.2. та 14.1 Договору у наступній редакції: «4.2. Строки виконання робіт по будівництву об‘єкту визначаються: Початок робіт: зг. п. 2.2 Договору. Закінчення робіт: 25 грудня 2023 року.» та «14.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2023 року але припиняється у всякому разі не раніше повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, у тому числі гарантійних».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у договорі
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція будівлі корпусу №2 Калинівського МНВК під облаштування КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» по вул. Бачинського Едмунда, 12 в с. Калини, Тячівського району, Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) 1 роботи 1,00
UAH