Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
1 985,00 UAH
UA-2021-11-10-001716-c cd824eee4157495e9030c1fabd2a429b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Філімонов

+380619492008 school7707@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Новомиколаївська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20518940
Місцезнаходження: 72353, Україна , Запорізька обл., Новомиколаївка, Україна ,вул Миру (Леніна) 5,Мелітопольський район
Контактна особа: Олег Філімонов
+380619492008
school7707@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Річний план на 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Папка-швидкозшивач паперовий «Справа» А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Папка паперова на зав’язках «Справа» А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Скріпки 25мм. 100 шт. 75301
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Папір А4 500арк. SEVEN PLUS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Файл для документів А4+Economix, фактура «глянець» (100шт/уп.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Скоби 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Скоби 24\6 Office
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Папір газетний А4 500арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Папір А4 офсетний 500арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату товарів протягом 20 банківських днів після поставки товару згідно із накладними, рахунками після отримання Замовником бюджетних коштів для розрахунку Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

10 листопада 2021 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Коверзнєв Максим Сергійович
#3240401678
Переможець 1 985,00
UAH
10 листопада 2021 13:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 13:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папка-швидкозшивач паперовий «Справа» А4 20 штуки 3,00
UAH
Папка паперова на зав’язках «Справа» А4 20 штуки 4,00
UAH
Скріпки 25мм. 100 шт. 75301 20 штуки 8,00
UAH
Папір А4 500арк. SEVEN PLUS 5 штуки 140,00
UAH
Файл для документів А4+Economix, фактура «глянець» (100шт/уп.) 5 штуки 60,00
UAH
Скоби 10 5 штуки 5,00
UAH
Скоби 24\6 Office 5 штуки 6,00
UAH
Папір газетний А4 500арк. 2 штуки 65,00
UAH
Папір А4 офсетний 500арк. 5 штуки 100,00
UAH