Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вхідних груп та евакуаційних виходів в Бориспільському навчально-виховному комплексі "Гімназія "Перспектива" – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів" імені Володимира Мономаха Бориспільської міської ради Київської області по вул. Київський Шлях, 97-а в м. Борисполі» (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014
Очікувана вартість
58 320,00 UAH
UA-2021-11-09-012742-b df41d9dff3d245208fd589a044a9206c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ворушило Валентина Анатоліївна

+380459563661 ukb_borispol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Контактна особа: Ворушило Валентина Анатоліївна
+380459563661
ukb_borispol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 58 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вхідних груп та евакуаційних виходів в Бориспільському навчально-виховному комплексі "Гімназія "Перспектива" – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів" імені Володимира Мономаха Бориспільської міської ради Київської області по вул. Київський Шлях, 97-а в м. Борисполі» (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, вул. Київський шлях, 97-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2021 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 17:42
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ХЛАНЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ 54 000,00
UAH з ПДВ
54 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2021 23:33
Електронний підпис
16 листопада 2021 23:31
10_Відсутність санкцій.docx.zip.zip
16 листопада 2021 23:31
акт .pdf
16 листопада 2021 23:31
договір 24 від 19.04.21.pdf
16 листопада 2021 23:31
8_Захист довкілля.docx.zip.zip
16 листопада 2021 23:31
Статутні.pdf
16 листопада 2021 23:31
11_Довідка МТБ.docx.zip.zip
16 листопада 2021 23:31
1_Цінова пропозиція.docx.zip.zip
16 листопада 2021 23:31
7_Довідка працівники.docx.zip.zip
16 листопада 2021 23:31
9_Відсутність підстав.docx.zip.zip
16 листопада 2021 23:31
відгук.pdf
16 листопада 2021 23:31
Паспорт+код.pdf
16 листопада 2021 23:31
Сертифікат.pdf
16 листопада 2021 23:31
3_Проект договору.docx.zip.zip
16 листопада 2021 23:31
4_Лист згода.docx.zip.zip
16 листопада 2021 23:31
Кошторис_1.xls.zip.zip
16 листопада 2021 23:31
Кошторис_2.xls.zip.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХЛАНЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХЛАНЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ
#3110520119
Переможець 54 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2021 17:20

Документи

18 листопада 2021 17:20
Електронний підпис
18 листопада 2021 16:44
протокол_203.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2021 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ХЛАНЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ
#3110520119
54 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2021 17:20
Електронний підпис
18 листопада 2021 16:44
протокол_203.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2023 15:57
ДУ 5 Договір 210.pdf укладений
31 серпня 2023 15:55
Електронний підпис укладений
31 серпня 2023 15:45
ДУ 5 Договір 210.pdf зміни до договору
31 серпня 2023 15:41
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 18:30
ду 4 дог 210.pdf зміни до договору
03 січня 2023 18:28
Електронний підпис укладений
02 травня 2022 16:14
3 ду дог 210.pdf зміни до договору
02 травня 2022 16:13
Електронний підпис укладений
11 квітня 2022 12:01
ДУ 2 дог 210.pdf зміни до договору
11 квітня 2022 11:56
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:27
ДУ Хлань _ 210.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:26
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 08:36
договір_210.pdf укладений
30 листопада 2021 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення вихідних даних
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): введення воєнного стану, відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення річної суми фінансування на 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження воєнного стану
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дострокове припинення дії договору
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2021 — 30 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: взаємна згода сторін