Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області»
Очікувана вартість
17 688 087,80 UAH
UA-2021-11-09-011243-b 1b1dd317fdd14f84bd05eb3644e2f079
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 31А
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2021 12:23
Очікувана вартість: 17 688 087,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 440,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи протягом 7 банківських днів при наявності кошторисних призначень Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 листопада 2021 15:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 листопада 2021 18:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 18:18
зміни 2 до ТД реконструкц ЦДЮТ.doc
25 листопада 2021 18:17
ТД реконструкц ЦДЮТ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
22 листопада 2021 11:14
зміни до ТД реконструкц ЦДЮТ.doc
22 листопада 2021 11:14
ТД реконструкц ЦДЮТ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
09 листопада 2021 15:11
ТД реконструкц ЦДЮТ.doc
25 листопада 2021 18:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 11:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 11:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 15:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2021 18:18
зміни 2 до ТД реконструкц ЦДЮТ.doc
25 листопада 2021 18:17
ТД реконструкц ЦДЮТ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
22 листопада 2021 11:14
зміни до ТД реконструкц ЦДЮТ.doc
22 листопада 2021 11:14
ТД реконструкц ЦДЮТ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
09 листопада 2021 15:11
ТД реконструкц ЦДЮТ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-09-011243-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ РОС", Код ЄДРПОУ:36104970
Дата подання: 16 грудня 2021 12:59
ВИМОГА про перегляд рішення Уповноваженої особи


10.12.2021 року Уповноваженою особою Відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради було визначено переможцем процедури закупівлі: «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» учасника торгів Приватну ремонтно-будівельну фірму «Комунальник» та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю .
Відповідно до пункту 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною
Під час розгляду тендерної пропозиції Приватної ремонтно-будівельної фірми «Комунальник», Вами не враховані невідповідності його тендерної пропозиції, а саме:
1. В складі тендерної пропозиції учасника Приватної ремонтно-будівельної фірми «Комунальник» надана Тендерна пропозиція № 268/21 від 22.11.2021 року, яка не заповнена в повному обсязі. А саме в п’ятому абзаці наданої тендерної пропозиції пропущена назва Учасника.
«Ми, (назва Учасника), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів».
2. На підтвердження відсутності підстав відмови визначених в ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасником торгів Приватною ремонтно-будівельною фірмою «Комунальник» надано Довідку № 268/16 від 22.11.2021 року про відсутність підстав відмови Замовником відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та Довідку № 268/17 від 22.11.2021 року про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника за ч. 2 статті.17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Так згідно пункту 14 Довідки № 268/16 від 22.11.2021 року про відсутність підстав відмови Замовником відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «Учасником процедури закупівлі раніше не були укладені договори про закупівлю з цим самим Замовником і відповідно, не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років за дати дострокового розірвання такого договору.
Всупереч вищезазначеному згідно довідки № 268/17 від 22.11.2021 року про відсутність підстав відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника за ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Приватна ремонтно-будівельна фірма «Комунальник», підтверджує, що учасником процедури закупівлі раніше було укладено договори з цим самим Замовником.
Відповідно до пункту 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
3. В порушення вимог пункту 4 Тендерної документації викладених в «Інші документи, що має надати учасник в складі пропозиції»: учасником Приватною ремонтно-будівельною фірмою «Комунальник» в складі Тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі, що виконання робіт по обєкту, що відносить до класу наслідків (відповідальності) СС1, не ліцензується.

З урахуванням вищевикладеного, просимо Вас, скасувати рішення Уповноваженої особи Відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради оформлене Протоколом № 231 від 10.12.2021 року та ухвалити нове рішення згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 грудня 2021 13:47
Причина: Необхідно внести зміни
Номер вимоги: UA-2021-11-09-011243-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ РОС", Код ЄДРПОУ:36104970
Дата подання: 16 грудня 2021 13:49
ВИМОГА про перегляд рішення Уповноваженої особи
ВИМОГА
про перегляд рішення Уповноваженої особи

10.12.2021 року Уповноваженою особою Відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради було визначено переможцем процедури закупівлі: «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» учасника торгів Приватну ремонтно-будівельну фірму «Комунальник» та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю .
Відповідно до пункту 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною
Під час розгляду тендерної пропозиції Приватної ремонтно-будівельної фірми «Комунальник», Вами не враховані невідповідності його тендерної пропозиції, а саме:
1. В складі тендерної пропозиції учасника Приватної ремонтно-будівельної фірми «Комунальник» надана Тендерна пропозиція № 268/21 від 22.11.2021 року, яка не заповнена в повному обсязі. А саме в п’ятому абзаці наданої тендерної пропозиції пропущена назва Учасника.
«Ми, (назва Учасника), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів».
2. На підтвердження відсутності підстав відмови визначених в ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасником торгів Приватною ремонтно-будівельною фірмою «Комунальник» надано Довідку № 268/16 від 22.11.2021 року про відсутність підстав відмови Замовником відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та Довідку № 268/17 від 22.11.2021 року про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника за ч. 2 статті.17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Так згідно пункту 14 Довідки № 268/16 від 22.11.2021 року про відсутність підстав відмови Замовником відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «Учасником процедури закупівлі раніше не були укладені договори про закупівлю з цим самим Замовником і відповідно, не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років за дати дострокового розірвання такого договору.
Всупереч вищезазначеному згідно довідки № 268/17 від 22.11.2021 року про відсутність підстав відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника за ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Приватна ремонтно-будівельна фірма «Комунальник», підтверджує, що учасником процедури закупівлі раніше було укладено договори з цим самим Замовником.
Відповідно до пункту 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
3. В порушення вимог пункту 4 Тендерної документації викладених в «Інші документи, що має надати учасник в складі пропозиції»: учасником Приватною ремонтно-будівельною фірмою «Комунальник» в складі Тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі, що виконання робіт по обєкту, що відносить до класу наслідків (відповідальності) СС1, не ліцензується.

З урахуванням вищевикладеного, просимо Вас, скасувати рішення Уповноваженої особи Відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради оформлене Протоколом № 231 від 10.12.2021 року та ухвалити нове рішення згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку невиконання Вами даної вимоги ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та до суду у разі необхідності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2021 12:46
ПП «Компанія РОС»
Уповноваженою особою відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради розглянута Ваша вимога №175 від 16.12.2021 року про перегляд рішення щодо визнання переможцем ПРБФ «Комунальник» та рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно ч.4 ст.33 ЗУ Про публічні закупівлі повідомляю:
1.Тендерна пропозиція учасника ПРБФ «Комунальник» за №268/21 від 22.11.2021 року подана останнім згідно додатку 2 до Тендерної документації,форма якої вимагалась замовником. В першому абзаці даної тендерної пропозиції значиться повна назва Учасника – Приватна Ремонтно-будівельна фірма «Комунальник». Дана тендерна пропозиція підписана директором ПРБФ «Комунальник» А.М.Корзуном і завірена печаткою даної фірми. Тому пропущена назва учасника в абзаці 6, де вказано Ми (назва Учасника) не є помилкою і розгляд пропозиції не впливає,а свідчить про те,це саме ПРБФ « Комунальник» подає дану пропозицію торгів.
2.Відповідно до вимог визначених в ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник надав довідки що відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі від 22.11.2021 року за №268/16 та №268/17. Відповідно довідки №268/17 від 22.11.2021 року про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції Учасника за ч.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі»,Учасник зазначив,що Учасником процедури закупівлі раніше було укладено договори про закупівлю з цим самим Замовником, тобто з відділом з гуманітарних питань Овруцької міської ради та Учасник процедури закупівлі виконує свої зобов`язання за договорами про закупівлю,дострокового розірвання та застосування штрафів за їх невиконання чи неналежне виконання,відшкодування збитків не було.
Так, дійсно з ПРБФ «Комунальник»,протягом жовтня та листопада 2021 року було заключено два договори,а саме:№543 від 29.10.2021 року по проведеній процедурі відкритих торгів по закупівлі «Капітальний ремонт приміщення будинку культури із заміною зовнішніх мереж теплопостачання за адресою: Житомирська область, Овруцький район, с. Кирдани, вул. Лесі Українки,1» на суму 3 371 134 грн.00 коп.(закупівля UA-2021-09-6-006090-c) та №589 від 19.11.2021 року по переговорній процедурі по закупівлі «Реконструкція скверу «Партизанської слави» у м. Овруч та створення на його території постійно-діючої експозиції під відкритим небом «Музею історії Овруччини» вул. Героїв Майдану, м. Овруч, Житомирська область» на суму 1 634 137 грн.00 коп.(закупівля UA-2021-11-05-004897-b).
Роботи по першому об`єкту тільки розпочаті,по другому із-за погодних умов- не розпочинались. Розрахунки за договорами не проводились,роботи розпочаті по першому об`єкту виконуються належним чином.
Відповідно додатку 1 до Тендерної документації «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам визначеним в ст.17 Закону», Замовником відповідно ч.1 ст.17 вимагалось підтвердження інформації в електронній системі в вигляді «галочки» по п.5,п.6,п.11,п.12,п.13,а інформація згідно п.2,п.3,п.4,п.8,п.9 – перевіряється Замовником в відкритих реєстрах, по п.1, п.7, п.10 – інформація не вимагалася зовсім.
Інформація по ч.2 ст.17 Закону Учасниками повинна була бути надана в вигляді довідки довільної форми.
Тому Замовником до уваги прийнята довідка Учасника ПРБФ « Комунальник» за №268/17 від 22.11.2021 року.
3.ПРБФ «Комунальник» для підтвердження із провадження господарської діяльності з будівництва надана ліцензія – господарська діяльність з будівництва об`єктів IV та V категорії складності з переліком видів робіт видана за №13-Л від 04.04.2016 року, видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України,що за загальним правилом,свідчить,що даним Учасником здійснюється даний вид діяльності - здійснення будівельних робіт .
Втім законодавство не дає однозначної відповіді на запитання чи потрібно отримувати ліцензію підряднику для здійснення даної будівельної діяльності із незначними наслідками СС1, адже ст..37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» конкретно це не зазначено.
Виходячи із вищевказаного,рішення щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів по закупівлі №UA-2021-11-09-011243-b «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» учасника торгів Приватну ремонтно-будівельну фірму «Комунальник», код ЄДРПОУ 20425612 (далі – переможець) та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів залишаю без змін.
Уповноважена особа : Бортник М.І.

Документи подані скаржником

16 грудня 2021 12:59
Вимога № 175 від 16.12.2021.pdf

Документи подані скаржником

16 грудня 2021 13:49
Вимога № 175 від 16.12.2021.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-14-000056 ● f151f9a18ca741568e4c81e19981da4d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2022 16:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.06.2022 № 97

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-11-09-011243-b 09.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-17 13:54:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» згідно тендерної документації (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-09-011243-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про визначення переможця торгів та відповідальну за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-22 14:47:47

Відповідь на запит

Директору Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України Сергію Чернезі

На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі № UA-2021-11-09-011243-b «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області», відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради повідомляє, що розмір витрат, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розрахований на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта.
Кошторисна частина проектної документації підтверджена Експертним звітом (позитивним) філії «Житомиркомундорпроект» ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 24.09.2019 №2273/е/19 .
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 17 688 087 грн. 80 коп. (Сімнадцять мільйонів шістсот вісімдесят вісім тисяч вісімдесят сім грн. 80 коп.) з ПДВ.
На виконання п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 зі змінами, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» опубліковано на сайті Овруцької міської ради 12.11.2021 року (https://ovruch.in.ua/2021/11/12/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rekonstruktsiya-termosanatsiya-budivli-tsentru-dytyachoyi-ta-yunatskoyi-tvorchosti-ovrutskoyi-miskoyi-rady-za-adresoyu-vul-taras/ ) .
Уповноважена особа – фахівець з публічних закупівель відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради Бортник Марія Іванівна прийняла рішення про визначення переможця торгів по закупівлі № UA-2021-11-09-011243-b «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області», яка і є відповідальною за оприлюднення інформації про закупівлю.

Додаток :
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета
закупівлі «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області».
2. Копія наказу від 19.10.2021 №299 по відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради (на 5 листах).
Начальник відділу Василь Ткачук

Надання інформації про усунення порушення замовником

Директору Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України Сергію Чернезі На Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства по моніторингу закупівлі від 06.07.2022 року по предмету «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області», яку оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером № UA-2021-11-09-011243-b, відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради повідомляє наступне: Відповідно до п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 922-VIII (далі – Закон 922-VIII) Замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України Проаналізувавши зміст висновку Держаудитслужби від 06.07.2022 р., вважаємо його необґрунтованим, безпідставним та таким, що не відповідає вимогами чинного законодавства України, з огляду на наступні обставини. У своєму висновку орган державного фінансового контролю посилається, як на підставу наявних порушень, на оприлюднене Замовником повідомлення про усунення недоліків шляхом надання Учасником накладних та інвентарних карток обліку основних засобів (або інших документів) на генератор дизельний Eurocraft hhd 500, генератор бензиновий 7000Вт та міксери будівельні ProCragt IIMM-2000 (2 шт.). На думку контролюючого органу це є порушенням ч. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, в даному випадку орган державного фінансового контролю допустив довільне трактування цілком визначених законодавчих норм. Згідно ч. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу 2 частини 9 статті 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Отже, слід зробити висновок, що Учасник може завантажувати нові документи (які не були подані у складі тендерної пропозиції), так і виправлені наявні документи. Аналогічні висновки були викладені у Рішення Колегії № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020, оголошення № UA-2020-10-12-000031-b. Відтак, висновок від 06.07.2022 р. є незаконним та відсутні правові підстави для його виконання.

2022-07-13 17:21:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 21 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (- питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником (порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 17 134 737,00
UAH з ПДВ
17 134 737,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 17 583 121,00
UAH з ПДВ
17 494 121,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" 17 685 000,00
UAH з ПДВ
17 685 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 грудня 2021 15:07
Електронний підпис
17 грудня 2021 15:03
Документи переможця_.pdf
09 грудня 2021 16:18
Електронний підпис
09 грудня 2021 16:14
Документи на усунення
02 грудня 2021 16:53
Електронний підпис
02 грудня 2021 16:48
16. Довідки.pdf
02 грудня 2021 16:47
7.Працівники.pdf
02 грудня 2021 16:47
6.Механізми.pdf
02 грудня 2021 16:47
2.Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2021 16:47
5.Проект договору.pdf
02 грудня 2021 16:47
4.Тех. вимоги.pdf
02 грудня 2021 16:47
1.Статут.pdf
02 грудня 2021 16:47
3.Стаття 17.pdf

Публічні документи

02 грудня 2021 17:12
Електронний підпис
02 грудня 2021 17:11
Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2021 17:11
Розрахунки ЗП, ЗВВ.pdf
02 грудня 2021 17:11
Проєкт договору.pdf
02 грудня 2021 17:11
17. новое ісо (1).pdf
02 грудня 2021 17:11
Довідка ст. 17 зведена.pdf
02 грудня 2021 17:11
3.imd
02 грудня 2021 17:11
Свідоцтво та витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2021 17:11
Відомості.pdf
02 грудня 2021 17:11
Лист згода ОПД.pdf
02 грудня 2021 17:11
Інші листи та довідки.pdf
02 грудня 2021 17:11
Статут, опис 2021.pdf
02 грудня 2021 17:11
13.посвід .ПТМ.jpg
02 грудня 2021 17:11
Лист про код доступу.pdf
02 грудня 2021 17:11
календарний графік.pdf
02 грудня 2021 17:11
Довідка МТБ.pdf
02 грудня 2021 17:11
лист -згода п.Д.jpg
02 грудня 2021 17:11
лст-згода СО.jpg
02 грудня 2021 17:11
сертифікат ISO 9001 2015 (2018).pdf
02 грудня 2021 17:11
17. новое ісо.pdf

Публічні документи

02 грудня 2021 17:10
Електронний підпис
02 грудня 2021 17:09
Довідка стаття 17.pdf
02 грудня 2021 17:09
Довідка з МВС.pdf
02 грудня 2021 17:09
Кошторисні документи.pdf
02 грудня 2021 17:09
Копія довідки 4-ОПП.pdf
02 грудня 2021 17:09
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2021 17:09
Статут.pdf
02 грудня 2021 17:09
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "КОМПАНІЯ РОС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 17 134 737,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 18:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2021 22:27

Вимога про усунення невідповідностей

Приватній ремонтно-будівельній фірмі«Kомунальник» Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по закупівлі №UA-2021-11-09-011243-b «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Приватної ремонтно-будівельної фірми «Kомунальник» у процедурі закупівлі відкриті торги №UA-2021-11-09-011243-b «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією (додатком 1 до тендерної документації - Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям , визначених в статті 16 Закону), а саме: 1. На підтвердження відповідності критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник на будівельну техніку та механізми, які не підлягають державній реєстрації, повинен надати інші правовстановлюючі документи, що посвідчують право власності та бухгалтерського обліку. Учасник – ПРБФ«Kомунальник» для підтвердження даного критерію надав сканкопії накладних та інвентарні картки обліку основних засобів відповідно переліку в інформаційній довідці від 22.11.2021р. №268/18, крім генератора дизельного Eurocraft hhd 500, генератора бензинового 7000Вт та 2 міксерів будівельних ProCragt IIMM-2000(надані накладні на 4 міксери , а карток інвентаризаційних - 2). 2. На підтвердження відповідності критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник надав інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом торгу (з зазначенням: ПІБ працівників, посада, відповідний стаж роботи)за №268/19, де в п.16 зазначено: «муляр Галицький Володимир Микитович», але відповідно наказу по ПРБФ«Kомунальник»від 08.10.2018р. за №318-к прийнято Галицького Василя Микитовича на посуду муляра. В зв’язку з вищевикладеним, для усунення виявленої невідповідності в документах, які подані ПРБФ«Kомунальник» в тендерній пропозиції, відповідно ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник повинен надати : - Накладні та інвентарні картки обліку основних засобів (або інші документи) на генератор дизельний Eurocraft hhd 500, генератор бензиновий 7000Вт та картки інвентаризаційні на 2 міксери будівельних ProCragt IIMM-2000; - Привести у відповідність дані по муляру Галицькому В.М., шляхом внесення змін у довідку №268/19 та завантажити їх через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа Бортник М.І.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 18:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
17 134 737,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2023 16:27
Додаткова угода №9 до договору №657.pdf зміни до договору
02 листопада 2023 16:26
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2023 09:18
дод угода 8.pdf зміни до договору
28 липня 2023 09:18
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2023 10:48
дод угода 7.pdf зміни до договору
29 березня 2023 10:47
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2023 16:04
дод угода 6.pdf зміни до договору
28 березня 2023 16:03
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2023 12:35
дод угода 5.pdf зміни до договору
24 березня 2023 12:34
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 15:20
дод угода 4.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 15:13
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2022 16:00
дод угода 3.pdf зміни до договору
01 листопада 2022 15:58
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2022 14:49
дод угода 2 цдют.pdf зміни до договору
29 вересня 2022 14:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 21:23
Дод угода 1 реконстр ЦДЮТ.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 21:23
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 20:13
Договір 657 реконстр ЦДЮТ.PDF укладений
22 грудня 2021 20:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з неможливістю використати кошти в 2021 році, сторони уклали цю додаткову угоду №1 (далі - додаткова угода) до договору № 657 від 21 грудня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 657
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з наявними кошторисними призначеннями на 2022 рік в сумі 1 013 552 грн. 64 коп., сторони уклали додаткову угоду №2 до договору №657 про наступне: 1. Сторони домовились змінити п. 3.2. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ» Договору та викласти його у наступній редакції: «П.3.2. Фінансове забезпечення зобов’язань здійснюється в порядку визначеному Бюджетним кодексом України лише за наявності відповідного бюджетного призначення та в межах встановлених бюджетних асигнувань. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетних призначень за цим Договором на 2021 рік становить 00 грн.00 коп. на 2022 рік - 17 134 737 грн 00 коп (сімнадцять мільйонів сто тридцять чотири тисячі сімсот тридцять сім грн.00. коп) з ПДВ, в тому числі січень – жовтень 2022 року - 1 013 552 грн 64 коп (один мільйон тринадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят дві грн. 64 коп.) з ПДВ – наявні кошторисні призначення, листопад – грудень 2022 року - 16 121 184 грн 36 коп (шістнадцять мільйонів сто дванадцять одна тисяча сто вісімдесят чотири грн. 36 коп) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 657
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з наявними кошторисними призначеннями на 2022 рік в сумі 3 978 000 грн. 00 коп., сторони уклали додаткову угоду №3 до договору №657 про наступне: 1. Сторони домовились змінити п. 3.2. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ» Договору та викласти його у наступній редакції: «П.3.2. Фінансове забезпечення зобов’язань здійснюється в порядку визначеному Бюджетним кодексом України лише за наявності відповідного бюджетного призначення та в межах встановлених бюджетних асигнувань. Сума зобов’язань сторін в межах бюджетних призначень за цим Договором на 2021 рік становить 00 грн.00 коп. на 2022 рік - 17 134 737 грн 00 коп (сімнадцять мільйонів сто тридцять чотири тисячі сімсот тридцять сім грн.00. коп) з ПДВ, в тому числі січень – листопад 2022 року - 3 978 000 грн 00 коп (три мільйони дев`ятсот сімдесят вісім тисяч грн 00 коп .) з ПДВ – наявні кошторисні призначення, грудень 2022 року - 13 156 737 грн 00 коп (тринадцять мільйонів сто п`ятдесят шість тисяч сімсот тридцять сім грн 00 коп ) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 657
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника,сторони уклали цю додаткову угоду №4
Номер договору про закупівлю: 657
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв*язку з наявними кошторисними призначеннями
Номер договору про закупівлю: 657
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`;язку із продовженням фінансування та виконання робіт у 2024 році по об`єкту: «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 657
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із продовженням фінансування та виконання робіт у 2024 році по об'єкту: «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області», Сторони дійшли згоди внести зміни у додаток №2 «Календарний план - графік» Договору №657 від 21.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 657
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв*язку з кошторисними призначеннями
Номер договору про закупівлю: 657
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 657
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML