Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги "Звіт з обстеження технічного стану громадського будинку (будинку культури ) за адресою смт.Лисець ,вул.Січових Стрільців,48." ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань.
Очікувана вартість
15 592,50 UAH
UA-2021-11-09-010645-b e652c61952824cfe93d0459720a10bec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Князюк

+380992447593 vladislav.kniaziuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛИСЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04356159
Місцезнаходження: 77455, Україна , Івано-Франківська обл., Тисменицький р-н, селище міського типу Лисець, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 55
Контактна особа: Владислав Князюк
+380992447593
vladislav.kniaziuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Послуги "Звіт з обстеження технічного стану громадського будинку (будинку культури ) за адресою смт.Лисець ,вул.Січових Стрільців,48." ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги "Звіт з обстеження технічного стану громадського будинку (будинку культури ) за адресою смт.Лисець ,вул.Січових Стрільців,48."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77455, Україна, Івано-Франківська область, смт. Лисець, Січових Стрільців 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 листопада 2021 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГУМЕНЮК НАДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2859100507
Переможець 15 592,50
UAH
09 листопада 2021 14:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 21:09
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 14:51
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 14:51

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 листопада 2021 11:17
15 592,50 UAH UA058201720344220012000026860
Лисецька с-щна/р
UA853363100000026008500013913
Гуменюк Н.В.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 592,50
UAH