Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серветки для прибирання
Очікувана вартість
184 450,00 UAH
UA-2021-11-09-004547-a 254ec17cbae84e979659799fb08bab70
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жидких Володимир Іванович

380442817185 v.zhydkykh@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: https://www.kbp.aero
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Жидких Володимир Іванович
380442817185
v.zhydkykh@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2021 12:00
Початок аукціону: 19 листопада 2021 12:24
Очікувана вартість: 184 450,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 923,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ЧАСТИНА І Оголошення). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій спрощеної закупівлі здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію – 100%. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну пропозиції спрощеної закупівлі в гривнях без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Додаток до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснено замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника згідно з наказом від 11.06.2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі». Шановні партнери! ДП МА «Бориспіль» є постійним замовником публічних закупівель. Компанія активно співпрацює із електронною системою закупівель ProZorro. ProZorro разом з Командою Підтримки Реформ (RST) та Офісом розвитку МСП (SME.DO) при Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України запустили у тестовому режимі онлайн-платформу "ФАКТОРИНГ ХАБ". Наразі ДП МА «Бориспіль» є одним з перших учасників "пілотного" проекту у тестуванні "ФАКТОРИНГ ХАБУ" (далі - платформа) з боку замовників публічних закупівель. Бізнес зможе отримати на платформі пропозиції факторингового фінансування від всіх банків-учасників "пілотного” проекту та обрати найкращу. Платформа пропонує бізнесу послугу швидкого і зручного оформлення заявки на отримання факторингу в електронній формі для участі в публічних закупівлях системи PROZORRO. Основна перевага факторингу перед кредитуванням - відсутність вимоги по заставі, заставою виступає ваша дебіторська заборгованість на замовнику (тобто заборгованість ДП МА «Бориспіль»). На етапі “пілотного” проекту платформа працює безкоштовно для всіх учасників системи. Запрошуємо вашу компанію взяти участь скористатися послугою онлайн платформи та оформити заявку на отримання факторингу. Що потрібно: 1. Зареєструватись та ввести номер тендеру Prozorro на https://ufactoring.com/ 2. Залишити заявку. 3. Отримати пропозиції по факторинговому фінансуванню та обрати найкращу. В разі виникнення питань звернутись за телефоном: 0800330808. Будемо вдячні за ваш відгук та коментарі щодо користування послугою онлайн платформи “ФАКТОРИНГ ХАБ”. З повагою, ДП МА «Бориспіль»!
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3485 пак
Серветки віскозні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання
4450 пак
Серветки целюлозні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання
90 шт.
Серветка з мікрофібри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання
570 шт.
Серветка для миття підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання
8 Рулон
Полотно неткане для миття підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 16:27
ОГОЛОШЕННЯ Ред.01_Серветки для прибирання_.docx
09 листопада 2021 16:27
Проект договору_Серветки для прибирання_.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 161 701,40
UAH
159 454,60
UAH
Документи
ТОВ "РіА-Трейд" 173 298,25
UAH
159 500,00
UAH
Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 182 548,00
UAH
159 577,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 листопада 2021 10:45
Електронний підпис
18 листопада 2021 10:44
Установчі.rar
18 листопада 2021 10:44
Про субпідрядників.pdf
18 листопада 2021 10:44
Довідка.pdf
18 листопада 2021 10:44
Проект договору.pdf
18 листопада 2021 10:44
код доступу.pdf
18 листопада 2021 10:44
дозвіл та ліцензія.pdf
18 листопада 2021 10:44
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 листопада 2021 13:52
Електронний підпис
16 листопада 2021 13:50
СТАТУТ.PDF
16 листопада 2021 13:50
Витяг з реєстру ПДВ 09.07.2019.PDF
16 листопада 2021 13:50
Довідка неліцензування.PDF
16 листопада 2021 13:50
Комерційна пропозиція.PDF
16 листопада 2021 13:50
Документи якості товару.PDF
16 листопада 2021 13:50
Технічна пропозиція.PDF
16 листопада 2021 13:50
Витяг з ЄДР від 02.09.2021 року.PDF

Публічні документи

17 листопада 2021 17:45
Електронний підпис
17 листопада 2021 17:43
Статут.pdf
17 листопада 2021 17:43
витяг.pdf
17 листопада 2021 17:43
протокол зборів.pdf
17 листопада 2021 17:43
технічна спеціфікація.pdf
17 листопада 2021 17:43
Наказ про призначення.pdf
17 листопада 2021 17:43
Довідка.pdf
17 листопада 2021 17:43
опис.pdf
17 листопада 2021 17:43
Банк Пумб.pdf
17 листопада 2021 17:43
Лист-погодження.pdf
17 листопада 2021 17:43
завірина виписка-нова.pdf
17 листопада 2021 17:43
лист щодо ліцензування.pdf
17 листопада 2021 17:43
цінова пропозиція (5)-1.pdf
17 листопада 2021 17:43
витяг-повний.pdf
17 листопада 2021 17:43
Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

ТОВ "РіА-Трейд"

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 159 454,60
UAH
26 листопада 2021 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2021 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
159 454,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2022 16:29
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 17:31
35.1-14_3.9-00019 від 15.12.2021.pdf укладений
15 грудня 2021 17:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2021 — 31 жовтня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Товар не поставлявся, оплата не здійснювалась