Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж і обладнання під розгортання відділення для госпіталізації хворих на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2 будівлі лікарняного корпусу, що знаходиться на Балансі КНП «Одеський обласний очний шпиталь інвалідів війни» Одеської обласної ради», розташованого за адресою: Фонтанська дорога, 114, м. Одеса) (ДБН А.2.2-3:2014) за кодом ДК ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
11 429 855,00 UAH
UA-2021-11-09-001594-c 0a027728720e4e32909c4add68573b8a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицкевич О.В.

0487224898 ooggiov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Одеський обласний очний шпиталь інвалідів війни" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998555
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, м.Одеса вул.Белінського,2
Контактна особа: Грицкевич О.В.
0487224898
ooggiov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 11 429 855,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 149,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладеним КЕП/УЕП у розмірі, яка складає 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі – 57 149,27 грн. (п’ятдесят сім тисяч сто сорок дев’ять гривень 27 коп.): р/р UA733287040000026000054201529 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», код ЄДРПОУ 01998555 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 90 днів
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 57149.27 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КНП «Одеський обласний очний шпиталь інвалідів війни» Одеської обласної ради» відкритий у АТ КБ «ПРИВАТБАНК» р/р UA733287040000026000054201529 код ЄДРПОУ 01998555 в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 1% (відсоток) від вартості договору: 114 298,55 грн. (сто чотирнадцять тисяч двісті дев’яносто вісім гривень 55 копійок).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Послуги з поточного ремонту приміщень, внутрішніх інженерних мереж і обладнання під розгортання відділення для госпіталізації хворих на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2 будівлі лікарняного корпусу, що знаходиться на Балансі КНП «Одеський обласний очний шпиталь інвалідів війни» Одеської обласної ради», розташованого за адресою: Фонтанська дорога, 114, м. Одеса) (ДБН А.2.2-3:2014)

Закупівля здійснюється відповідно до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж і обладнання під розгортання відділення для госпіталізації хворих на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2 будівлі лікарняного корпусу, що знаходиться на Балансі КНП «Одеський обласний очний шпиталь інвалідів війни» Одеської обласної ради», розташованого за адресою: Фонтанська дорога, 114, м. Одеса) (ДБН А.2.2-3:2014)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, м. Одеса, Фонтанська дорога, 114.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладеним КЕП/УЕП у розмірі, яка складає 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі – 57 149,27 грн. (п’ятдесят сім тисяч сто сорок дев’ять гривень 27 коп.): р/р UA733287040000026000054201529 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», код ЄДРПОУ 01998555 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 90 днів

Сума забезпечення: 57149.27 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Скан-копія оригіналу платіжного доручення про перерахування коштів банківської гарантії.
Вимоги до документу: Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Учасник повинен надати скан -копію оригіналу платіжного доручення про перерахування коштів банківської гарантії.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КНП «Одеський обласний очний шпиталь інвалідів війни» Одеської обласної ради» відкритий у АТ КБ «ПРИВАТБАНК» р/р UA733287040000026000054201529 код ЄДРПОУ 01998555 в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 1% (відсоток) від вартості договору: 114 298,55 грн. (сто чотирнадцять тисяч двісті дев’яносто вісім гривень 55 копійок).
09 листопада 2021 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 13:03
Оголошення поточний ремонт.doc
09 листопада 2021 12:59
Додаток 2 до Оголошення.docx
09 листопада 2021 12:59
Додаток 3 до Оголошення.docx
09 листопада 2021 12:59
Додаток 4 до Оголошення.docx
09 листопада 2021 12:59
Додаток 5 до Оголошення.docx
09 листопада 2021 12:59
Додаток 6 до Оголошення.docx
09 листопада 2021 12:59
Додаток 7 до Оголошення.docx
09 листопада 2021 12:59
Додаток_1_Технічне_завдання.pdf
09 листопада 2021 12:59
Протокол обгрунтування.pdf
09 листопада 2021 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 13:03
Оголошення поточний ремонт.doc
09 листопада 2021 13:01
Оголошення поточний ремонт.doc
09 листопада 2021 12:59
Оголошення поточний ремонт.doc
09 листопада 2021 12:59
Додаток 2 до Оголошення.docx
09 листопада 2021 12:59
Додаток 3 до Оголошення.docx
09 листопада 2021 12:59
Додаток 4 до Оголошення.docx
09 листопада 2021 12:59
Додаток 5 до Оголошення.docx
09 листопада 2021 12:59
Додаток 6 до Оголошення.docx
09 листопада 2021 12:59
Додаток 7 до Оголошення.docx
09 листопада 2021 12:59
Додаток_1_Технічне_завдання.pdf
09 листопада 2021 12:59
Протокол обгрунтування.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 до Оголошення. п.14 - Документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Дата подання: 12 листопада 2021 11:37
Дата відповіді: 12 листопада 2021 15:49
Який конкретно документ мається на у вазі ?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Додатку 2 Оголошення п.14., учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Учасник повинен надати скан -копію оригіналу платіжного доручення про перерахування коштів банківської гарантії.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр реконструкції та будівництва" 11 371 177,09
UAH з ПДВ
11 371 177,09
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 листопада 2021 19:14
Електронний підпис
17 листопада 2021 19:13
19. Догвірна ціна_кошторис.pdf
17 листопада 2021 19:12
4. штатРоз_Накази.pdf
17 листопада 2021 19:12
4. ДовідкаПрацівники.pdf
17 листопада 2021 19:12
16. Захист довкілля.pdf
17 листопада 2021 19:12
2. Проект договору.pdf
17 листопада 2021 19:12
ДовідкаБанку1.rar
17 листопада 2021 19:12
Ст17.pdf
17 листопада 2021 19:12
12. Св-во_плат_ПДВ.pdf
17 листопада 2021 19:12
Реєстр документів.pdf
17 листопада 2021 19:12
6. ДовідкаАналогДоговір.pdf
17 листопада 2021 19:12
19. Розрахунок ЗВВ_АВ.pdf
17 листопада 2021 19:12
6. Договір №235-18.PDF
17 листопада 2021 19:12
9. Витяг.pdf
17 листопада 2021 19:12
3.ДовідкаДоговір.pdf
17 листопада 2021 19:12
1. Цінова пропозиція.pdf
17 листопада 2021 19:12
6. КБ-3_Договір №235-18.pdf
17 листопада 2021 19:12
СТ16.pdf
17 листопада 2021 19:12
8. Статут_КодДоступу.pdf
17 листопада 2021 19:12
7. ТехХар.pdf
17 листопада 2021 19:12
ДовідкаБанку2.pdf
17 листопада 2021 19:12
19. ТЕОзамінаМех.pdf
17 листопада 2021 19:12
16-001-46833-2021.zip
17 листопада 2021 19:12
6. ЛК, ПЗ, ПВР_ Договір №235-18.pdf
17 листопада 2021 19:12
18. ПерсДані.pdf
17 листопада 2021 19:12
17.Календарний графік.pdf
17 листопада 2021 19:12
4. Трудові Книжки.pdf
17 листопада 2021 19:12
15. Субпідрядники.pdf
17 листопада 2021 19:12
10. Повнов_щодо_підпису.pdf
17 листопада 2021 19:12
5. Декларація_відповідності.pdf
17 листопада 2021 19:12
6. Відгук.pdf
17 листопада 2021 19:12
платіжне доручення.pdf
17 листопада 2021 19:11
11. Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Центр реконструкції та будівництва"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

16-001-46833-2021.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр реконструкції та будівництва"
#33386132
Переможець 11 371 177,09
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 11:27

Документи

19 листопада 2021 11:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр реконструкції та будівництва"
#33386132
11 371 177,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2021 11:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 12:08
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:34
Підсумкова відомість.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:33
Локальний кошторис.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:32
Договірна ціна.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:32
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:32
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 11:42
Відомість обсягів робіт.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 11:41
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 19:21
Протокол погодження цін.pdf укладений
01 грудня 2021 19:20
Пояснювальна записка.pdf укладений
01 грудня 2021 19:20
Загальновиробничі витрати.pdf укладений
01 грудня 2021 19:20
Договірна ціна.pdf укладений
01 грудня 2021 19:19
Локальний кошторис 02-01-06.pdf укладений
01 грудня 2021 19:19
Локальний кошторис 02-01-05.pdf укладений
01 грудня 2021 19:19
Локальний кошторис 02-01-04.pdf укладений
01 грудня 2021 19:19
Локальний кошторис 02-01-03.pdf укладений
01 грудня 2021 19:19
Локальний кошторис 02-01-02.pdf укладений
01 грудня 2021 19:18
Локальний кошторис 02-01-01.pdf укладений
01 грудня 2021 19:18
Підсумкова відомість ресурсів..pdf укладений
01 грудня 2021 19:16
Договір 192021.pdf укладений
01 грудня 2021 19:15
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 18:27
Договір 19 2021.pdf укладений
01 грудня 2021 18:02
Договір 19 2021.pdf укладений
01 грудня 2021 18:01
Електронний підпис укладений
20 листопада 2021 13:12
Підсумкова відомість ресурсів..pdf укладений
20 листопада 2021 13:10
Локальний кошторис 02-01-01.pdf укладений
20 листопада 2021 13:10
Локальний кошторис 02-01-02.pdf укладений
20 листопада 2021 13:10
Локальний кошторис 02-01-03.pdf укладений
20 листопада 2021 13:10
Локальний кошторис 02-01-04.pdf укладений
20 листопада 2021 13:10
Локальний кошторис 02-01-05.pdf укладений
20 листопада 2021 13:10
Локальний кошторис 02-01-06.pdf укладений
20 листопада 2021 13:10
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 18:16
Договір 19 2021.pdf укладений
19 листопада 2021 18:15
Договірна ціна.pdf укладений
19 листопада 2021 18:15
Загальновиробничі витрати.pdf укладений
19 листопада 2021 18:15
Пояснювальна записка.pdf укладений
19 листопада 2021 18:15
Протокол погодження цін.pdf укладений
19 листопада 2021 18:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Поточний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж і обладнання під розгортання відділення для госпіталізації хворих на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2 будівлі лікарняного корпусу, що знаходиться на Балансі КНП «Одеський обласний очний шпиталь інвалідів війни» Одеської обласної ради», розташованого за адресою: Фонтанська дорога, 114, м. Одеса) (ДБН А.2.2-3:2014) 1 послуга 11 371 177,09
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2021 10:48
1 852 119,84 UAH UA828201720344330004000023059
КНП "ОООШІВ" ООР"
UA623282090000026004312233401
ТОВ"Центр реконструкцiї та будiвництва
Оплачений
22 грудня 2021 10:48
3 287 405,95 UAH UA828201720344330004000023059
КНП "ОООШІВ" ООР"
UA623282090000026004312233401
ТОВ"Центр реконструкцiї та будiвництва
Оплачений
28 грудня 2021 11:21
1 180 482,48 UAH UA828201720344330004000023059
КНП "ОООШІВ" ООР"
UA623282090000026004312233401
ТОВ"Центр реконструкцiї та будiвництва
Оплачений
28 грудня 2021 11:21
1 601 342,12 UAH UA828201720344330004000023059
КНП "ОООШІВ" ООР"
UA623282090000026004312233401
ТОВ"Центр реконструкцiї та будiвництва
Оплачений
30 грудня 2021 12:05
1 654 885,93 UAH UA828201720344330004000023059
КНП "ОООШІВ" ООР"
UA623282090000026004312233401
ТОВ"Центр реконструкцiї та будiвництва
Оплачений
30 грудня 2021 18:45
1 794 940,77 UAH UA828201720344330004000023059
КНП "ОООШІВ" ООР"
UA623282090000026004312233401
ТОВ"Центр реконструкцiї та будiвництва
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули. 2. Пункт 2.1. Розділу 2. Терміни виконання викласти в наступній редакції. 3. Пункт 3.1. Розділу 3 Вартість послуг та порядок розрахунків викласти в наступній редакції. 4. Пункт 11.1. Розділу 11 Інші умови викласти в наступній редакції. 5. Додати пункт 13. Додатки до Договору.
Номер договору про закупівлю: 19/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Без істотних змін умов Договору, у зв'язку з коригуванням проектних рішень в процесі виконання робіт, що спричинює зміну обсягів робіт в межах договірної ціни, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 19/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Поточний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж і обладнання під розгортання відділення для госпіталізації хворих на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2 будівлі лікарняного корпусу, що знаходиться на Балансі КНП «Одеський обласний очний шпиталь інвалідів війни» Одеської обласної ради», розташованого за адресою: Фонтанська дорога, 114, м. Одеса) (ДБН А.2.2-3:2014) 1 послуга 11 371 177,09
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 371 177,09
UAH (в тому числі ПДВ 1 895 196,18 UAH)