Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект одягу та покриттів операційних для ангіографії з антимікробною плівкою (код згідно НК 024:2019 – 61938 - Набір одягу хірургічний/оглядовий)
Очікувана вартість
1 945,85 UAH
UA-2021-11-09-001215-a 1ea97ab6a1ca4bdf8db9291ffa2a67e5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хора Олег Олександрович

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України»
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. М. Амосова, 6
Контактна особа: Хора Олег Олександрович
+380442498999
amosova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39550000-2: Вироби з нетканих матеріалів


Пацюк Юлія Сергіївна, Україна., Україна, 07540, Київська обл., місто Березань(з), вул.Героїв Небесної Сотні, будинок 71. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 100
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Комплект одягу та покриттів операційних для ангіографії з антимікробною плівкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м. Київ, вул. М. Амосова, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2021
ДК 021:2015: 39550000-2 — Вироби з нетканих матеріалів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які поставлені Постачальником, проводиться за фактом поставки у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 листопада 2021 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРИФАРМ»
#39098221
Переможець 1 945,58
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 12:40

Документи

09 листопада 2021 12:39
Електронний підпис
09 листопада 2021 12:36
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 12:46
Договір укладений
09 листопада 2021 12:42