Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33600000-6 Фармацевтична продукціz
Очікувана вартість
106 658,80 UAH
UA-2021-11-08-013977-b ● 74499eec23b24a8889c754903fe2aef3
Закупівля без використання електронної системи
COVID-19
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
08 листопада 2021
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОГАТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993581 |
Місцезнаходження: | 77001, Україна , Івано-Франківська обл., Рогатин, В.Чорновола, 9 |
Контактна особа: |
Челядин Галина Богданівна 380988702902 rogatynlik@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Обґрунтування технічних та якісних характеристик
і очікуваної вартості предмета закупівлі
код ДК 021:2015 33600000-6 “Фармацевтична продукція” (лікарські засоби для надання допомоги хворим на Covid-19)
Обґрунтування доцільності закупівлі:
Для виконання статутних завдань/функцій Замовник повинен забезпечити себе відповідним обладнанням, медичними матеріалами, лікарськими засобами та іншими товарами для забезпечення діяльності підприємства та виконання взятих на себе зобовʼязань. А також створювати належні умови праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці та техніки безпеки (пп.8.8.5 Статуту). На виконання Статутних завдань та керуючись Наказом Міністерства охорони здоровʼя України від 28 березня 2020 року №722 “Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (Covid-19)”, Протоколом “Надання медичної допомоги для лікування коронавірусної хвороби (Covid-19)” затвердженим наказом Міністерства охорони здоровʼя України від 02 квітня 2020 року №762, Наказом Міністерства соціальної політики України від 29 листопада 2018 року №1804 “Про затвердження Мінімальних вимог безпеки і охорони здоровʼя при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці”, Стандартами медичної допомоги “Covid-19” “Раціональне використання засобів індивідуального захисту при захворюванні на Covid-19” затверджених Наказом Міністерства охорони здоровʼя України від 08 вересня 2021 року №1907 “Про затвердження змін до Стандартів медичної допомоги “Коронавірусна хвороба (Covid-19 )”” та Наказом головного лікаря КНМП “Рогатинська ЦРЛ” від 17 листопада 2020 року №58/1 “Про організацію надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу” закупівля здійснюється відповідно до п.3.1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” ЗУ “Про публічні закупівлі”, згідно з яким на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є лікарські засоби, вакцини або інші медичні імунобіологічні препарати, розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19, медичне обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, системи постачання медичних газів, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19); відповідно до Закону України від 22 липня 2021 року №1599-ІХ “Про внесення змін до розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель”; відповідно до Постанови Кабінету Мінастрів України від 22 вересня 2021 року №1012 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію і ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби Covid-19, спричиненої коронавірусом Sars-CoV-2”, а також керуючись Розпорядженням керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, повʼязаної із поширенням коронавірусної хвороби (Covid-19) від 08 жовтня 2021 року №65 “Про затвердження змін до переліку закладів охорони здоровʼя, визначених для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою Сovid-19, спричиненою коронавірусом Sars-CoV-2” та на підставі законтрактованого пакету послуг “Стаціонарна допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом Sars-CoV-2”.
Обґрунтування обсягів закупівлі:
Враховуючи потребу підприємства, на підставі проведеного аналізу — обсяг закупівлі обраховано із фактичної потреби.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик:
Якісні характеристики визначені із врахуванням особливостей діяльності підприємства та із врахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для забезпечення предмета закупівлі.
Обґрунтування очікуваної ціни предмета закупівлі:
Очікувана вартість обрахована відповідно до існуючої ціни на аналогічний вид товару.
Проведення аналізу ринку відповідного товару здійснювався з метою визначення найбільш економічно вигідної пропозиції в умовах існуючого карантину та при умові стрімкого зростання кількості захворюваності та госпіталізації осіб, що потребують невідкладної допомоги.
Розгорнути
Згорнути
і очікуваної вартості предмета закупівлі
код ДК 021:2015 33600000-6 “Фармацевтична продукція” (лікарські засоби для надання допомоги хворим на Covid-19)
Обґрунтування доцільності закупівлі:
Для виконання статутних завдань/функцій Замовник повинен забезпечити себе відповідним обладнанням, медичними матеріалами, лікарськими засобами та іншими товарами для забезпечення діяльності підприємства та виконання взятих на себе зобовʼязань. А також створювати належні умови праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці та техніки безпеки (пп.8.8.5 Статуту). На виконання Статутних завдань та керуючись Наказом Міністерства охорони здоровʼя України від 28 березня 2020 року №722 “Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (Covid-19)”, Протоколом “Надання медичної допомоги для лікування коронавірусної хвороби (Covid-19)” затвердженим наказом Міністерства охорони здоровʼя України від 02 квітня 2020 року №762, Наказом Міністерства соціальної політики України від 29 листопада 2018 року №1804 “Про затвердження Мінімальних вимог безпеки і охорони здоровʼя при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці”, Стандартами медичної допомоги “Covid-19” “Раціональне використання засобів індивідуального захисту при захворюванні на Covid-19” затверджених Наказом Міністерства охорони здоровʼя України від 08 вересня 2021 року №1907 “Про затвердження змін до Стандартів медичної допомоги “Коронавірусна хвороба (Covid-19 )”” та Наказом головного лікаря КНМП “Рогатинська ЦРЛ” від 17 листопада 2020 року №58/1 “Про організацію надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу” закупівля здійснюється відповідно до п.3.1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” ЗУ “Про публічні закупівлі”, згідно з яким на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є лікарські засоби, вакцини або інші медичні імунобіологічні препарати, розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19, медичне обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, системи постачання медичних газів, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19); відповідно до Закону України від 22 липня 2021 року №1599-ІХ “Про внесення змін до розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель”; відповідно до Постанови Кабінету Мінастрів України від 22 вересня 2021 року №1012 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію і ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби Covid-19, спричиненої коронавірусом Sars-CoV-2”, а також керуючись Розпорядженням керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, повʼязаної із поширенням коронавірусної хвороби (Covid-19) від 08 жовтня 2021 року №65 “Про затвердження змін до переліку закладів охорони здоровʼя, визначених для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою Сovid-19, спричиненою коронавірусом Sars-CoV-2” та на підставі законтрактованого пакету послуг “Стаціонарна допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом Sars-CoV-2”.
Обґрунтування обсягів закупівлі:
Враховуючи потребу підприємства, на підставі проведеного аналізу — обсяг закупівлі обраховано із фактичної потреби.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик:
Якісні характеристики визначені із врахуванням особливостей діяльності підприємства та із врахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для забезпечення предмета закупівлі.
Обґрунтування очікуваної ціни предмета закупівлі:
Очікувана вартість обрахована відповідно до існуючої ціни на аналогічний вид товару.
Проведення аналізу ринку відповідного товару здійснювався з метою визначення найбільш економічно вигідної пропозиції в умовах існуючого карантину та при умові стрімкого зростання кількості захворюваності та госпіталізації осіб, що потребують невідкладної допомоги.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 Флакон
Натрію хлорид 0.9% р-н д/інф. 0.9% пляшка 200 мл №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
100 упаковка
Еноксапарин р-н д/ін. 10000 анти-Ха МЕ/1 мл фл. багатодоз. 3 мл №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Enoxaparin
280 Флакон
Натрію хлорид 0.9% р-н д/інф. 0.9% пляшка 200 мл №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
300 Флакон
Ексипім пор. д/р-ну д/ін. 1000 мг фл. №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefepime
Тендерна документація
08 листопада 2021 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 16:39 |
Обгрунтування до закупівлі лікарські засоби Covid.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Укрмедекспорт" #25067695 |
Переможець |
106 658,80
UAH
|
08 листопада 2021 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 16:42
|
Договір 413.pdf | укладений |
08 листопада 2021 16:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Натрію хлорид 0.9% р-н д/інф. 0.9% пляшка 200 мл №1 | 240 | Флакон |
12,42
UAH
|
Еноксапарин р-н д/ін. 10000 анти-Ха МЕ/1 мл фл. багатодоз. 3 мл №1 | 100 | упаковка |
444,27
UAH
|
Натрію хлорид 0.9% р-н д/інф. 0.9% пляшка 200 мл №1 | 280 | Флакон |
11,50
UAH
|
Ексипім пор. д/р-ну д/ін. 1000 мг фл. №1 | 300 | Флакон |
186,77
UAH
|