Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
847 375,03 UAH
UA-2021-11-08-008093-b 9b92afe0d2c74ea983dee09f536bf8bc
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Вознюк

+380682739227 sanator_kaska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний багатопрофільний спеціалізований фтизіопульмонологічний санаторій "Лісова казка" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 13544322
Місцезнаходження: 12501, Україна , Житомирська обл., м. Коростишів, вул. Лісовий масив, 7
Контактна особа: Тетяна Вознюк
+380682739227
sanator_kaska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання з наявності одного з таких випадків :відсутність конкуренції з технічних причин (п.2 ч. 2. ст.40 Закону) та застосувати скорочену процедуру закупівлі згідно ч.7 ст. 40 Закону, а саме: Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів ( п’ять днів у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених п. 3 ч. 2 ст. 40, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування )з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно рішення робочої групи з питань використання майна Житомирської обласної ради № 102 від 25.07.2019р.було прийняте рішення про надання дозволу ПФ « Катарх» на укладення з ФОП НІКІТЧУК О. В. договору – суборенди нерухомого майна, що знаходиться на балансі комунального некомерційного підприємства « Обласний багатопрофільний спеціалізований фтизіопульмонологічний санаторій « Лісова казка» Житомирської обласної ради. Договір № 1 суборенди майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області від 02. серпня 2019р. затверджений Головою Житомирської обласної ради. В.В.Ширмою. Згідно договору ПФ " Катарх" передає в суборенду ФОП Нікітчук О.В. приміщення котельні за адресою м. Коростишів, Лісовий масив, 7 з метою виробництва та постачання теплопої енергії з альтернативних видів палива. Згідно Розпорядження голови обласної державної адміністрації № 402 від 13.10.2017р. ФОП Нікітчук Олексію Васильовичу надано ліцензію на право провадження господарської діяльності з виробництва та постачання теплової енергії. Відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку , внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладений лише з одним постачальником , за відсутності при цьому альтернативи. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про публічні закупівлі». Договір № 1 суборенди майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області. - рішення робочої групи з питань з питань використання майна Житомирської обласної ради № 102 від 25.07.2019р - Розпорядження голови обласної державної адміністрації № 402 від 13.10.2017р. « Про надання та анулювання ліцензії»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021 13:58
Оскарження наміру укласти договір: 14 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Місце знаходження замовника: м.Коростишів,Лісовий масив,7
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
394 гігакалорія
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12505, Україна, Житомирська область, м.Коростишів, Лісовий масив,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється у розмірі 100% вартості поставленої теплової енергії протягом 10 календарних днів з дня підписання актів прийому-передачі теплової енергії з дня отримання фінансування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

08 листопада 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 13:49
Договір Катарх.PDF
08 листопада 2021 13:49
Лист Катарх.PDF
08 листопада 2021 13:49
Розпорядження.PDF
08 листопада 2021 13:49
монополія 000 (1).pdf
08 листопада 2021 13:49
Протокол.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НІКІТЧУК ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2294402650
Переможець 847 375,03
UAH
08 листопада 2021 13:58

Документи

08 листопада 2021 13:58
Електронний підпис
08 листопада 2021 13:57
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 13:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП НІКІТЧУК ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2294402650
847 375,03
UAH
Документи

Документи

08 листопада 2021 13:58
Електронний підпис
08 листопада 2021 13:57
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:53
Дод угода Катарх.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 13:45
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:08
Дод угода Катарх.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 13:08
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 09:23
договір 2-Т.PDF укладений
22 листопада 2021 09:22

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 листопада 2021 11:38
322 632,00 UAH UA398201720344370001000033866
КНП "ОБСФПС "Лісова казка" ЖОР
UA343052990000026002036404206
ФОП Нiкiтчук О.В.
Оплачений
22 грудня 2021 12:24
524 728,68 UAH UA398201720344370001000033866
КНП "ОБСФПС "Лісова казка" ЖОР
UA343052990000026002036404206
ФОП Нiкiтчук О.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 847 360,68
UAH