Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 48810000-9 – Інформаційні системи (Медична інформаційна система "EMCIMED" у формі підписки)
Очікувана вартість
67 000,00 UAH
UA-2021-11-08-001843-b 23fc8babb3364ff09b00c1a1b5fa6da1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сергіївна Ларіна

+380627441899
+380627422972
+380502608951
bahmut.zakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М. БАХМУТ"
Код ЄДРПОУ: 01990217
Місцезнаходження: 84511, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. О.Сибірцева, буд. 15
Контактна особа: Оксана Сергіївна Ларіна
+380627441899, +380627422972, +380502608951
bahmut.zakupivli@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 67 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Медична інформаційна система "EMCIMED" у формі підписки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84511, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Миру,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 48814000-7 — Медичні інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2021 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2021 10:02
Оголошення.doc
08 листопада 2021 10:02
Додаток №3 Проект договору.docx
08 листопада 2021 10:02
Додаток № 2 Цінова пропозиція.docx
08 листопада 2021 10:02
Додаток № 1 Технічні вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Здоров'я 24" 67 000,00
UAH
67 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 листопада 2021 10:49
Електронний підпис
12 листопада 2021 10:48
6. Довідка банк.pdf
12 листопада 2021 10:48
5. Авторське право.pdf
12 листопада 2021 10:48
9. виписка ЄДР.pdf
12 листопада 2021 10:48
3. Проект договору.pdf
12 листопада 2021 10:48
7. Витяг ЄДР.pdf
12 листопада 2021 10:48
8. Установчі документи.pdf
12 листопада 2021 10:48
2. Технічна частина.pdf
12 листопада 2021 10:48
1. пропозиція.pdf
12 листопада 2021 10:48
4. довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Здоров'я 24"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Здоров'я 24"
#39138976
Переможець 67 000,00
UAH
18 листопада 2021 10:43

Документи

18 листопада 2021 10:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2021 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Здоров'я 24"
#39138976
67 000,00
UAH
Документи

Документи

18 листопада 2021 10:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 15:09
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 09:34
дод. угода 2 до дог. 2111-1420 (Здоров'я).pdf зміни до договору
29 березня 2022 09:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:00
дод. угода 1 до дог. 2111-1420 (Здоров'я).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:55
дод. угода 1 до дог. 2111-1420 (Здоров'я).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:52
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 16:30
договор 2111-1420 (Здоров'я).pdf укладений
22 листопада 2021 16:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Медична інформаційна система "EMCIMED" у формі підписки 1 послуга 67 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2111-1420
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2111-1420
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Медична інформаційна система "EMCIMED" у формі підписки 1 послуга 67 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 30 квітня 2022
Сума оплати за договором: 67 000,00
UAH