Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (меблі)
Очікувана вартість
8 890,00 UAH
UA-2021-11-08-001040-a 7cd8a2cec4a441e78a0e057d3506a8d7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жук Євген Григорович

+380577251112 gorliza55@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №8" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03293853
Місцезнаходження: 61176, Україна , Харківська обл., місто Харків, Салтівське шосе, будинок 266 - Г
Контактна особа: Жук Євген Григорович
+380577251112
gorliza55@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 4916.66UAH з ПДВ
Стіл 1500х650х750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м. Харків, шосе Салтівське, 266-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Ціна за одиницю: 2491.67UAH з ПДВ
Тумба 660х700х750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м. Харків, шосе Салтівське, 266-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Усі розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України. Оплата поставленого товару проводиться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 листопада 2021 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробнича компанія Імпульс"
#14058500
Переможець 8 890,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 12:19

Документи

08 листопада 2021 12:19
Електронний підпис
08 листопада 2021 12:17
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 13:04
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 12:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл 1500х650х750 1 шт 4 916,66
UAH з ПДВ
Тумба 660х700х750 1 шт 2 491,67
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 890,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 481,67 UAH)