Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Шляхово-експлуатаційне підприємство" Рубіжанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13395773 |
Місцезнаходження: | 93010, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вулиця Миру,46 |
Контактна особа: |
Жуков Володимир Майович +380645371239 kpdep@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2021 09:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43310000-9: Машини для цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2021 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2021 17:48 |
Перелік змін Рециклер.docx | |
19 листопада 2021 17:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОДАТОК 4 - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ рециклер.docx | |
19 листопада 2021 17:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД - Рециклер.docx | |
06 листопада 2021 09:01 |
ДОДАТОК 4 - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ рециклер.docx | |
06 листопада 2021 09:01 |
ТД - Рециклер.docx |
19 листопада 2021 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 листопада 2021 17:48 |
Перелік змін Рециклер.docx
|
|||
19 листопада 2021 17:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОДАТОК 4 - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ рециклер.docx
|
|||
19 листопада 2021 17:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД - Рециклер.docx
|
|||
06 листопада 2021 09:01 |
ДОДАТОК 4 - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ рециклер.docx
|
|||
06 листопада 2021 09:01 |
ТД - Рециклер.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-16-000042 ● 0078a58c73314fe680cd13bbf6a4f66c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2021 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.12.2021 546
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 15.12.2021 № 546
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-11-06-000044-b 06.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо питання першого, у зв’язку із потребою у запереченні викладеного у Висновку зобов`язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства необхідно розглянути і опублікувати обґрунтування заперечення на Висновок. Щодо питання другого, відповідно до викладеного у Висновку зобов`язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель шляхом вжиття заходів шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства, є потреба у запереченні викладеного Висновку, а саме, закупівля № UA-2021-11-06-000044-b була проведена на виконання наявної потреби у Придбання машини термічної для обробки матеріалів (рециклер асфальтний) для забезпечення потреб громади у зв’язку із відсутністю відповідного обладнання яке необхідне для ефективного і якісного забезпечення виконання функцій поточного ремонту дорожнього покриття, яке забезпечує якісну експлуатацію дорожнього покриття, що в свою чергу призводить до безпечної організації руху на проїжджій частині та зменшенню травматизму і летальних випадків серед пішоходів у пішохідній зоні. Дане обладнання повинно експлуатуватися дорожньою службою КП "Шляхово-експлуатаційне підприємство" Рубіжанської міської ради Луганської області (далі КП «ШЕП»), головна мета якого є утримання благоустрою Рубіжанської ОТГ. Отже, не виконання основних завдань та функцій КП «ШЕП» може мати негативний публічний інтерес та негативні сціально-економічні наслідки та спричинить порушення статті 50 Конституції України, що є неспівмірним заходом реагування на виявлені порушення. До того ж, виявлені у висновку порушення законодавства зводяться виключно до невідповідностей вимогам тендерної документації, що жодним чином не пов`язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Таким чином, обраний спосіб усунення порушень визначено без дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення, тобто без дотримання принципу пропорційності. Разом з цим, законодавцем передбачено обов`язок переможця процедури закупівель надати замовнику документи, що підтверджують відсутність фактів, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, але ані Законом, ані іншими нормативно-правовими актами не встановлено, які конкретно документи має надати переможець для підтвердження цих фактів. Враховуючи норми частини третьої статті 17 Закону № 922, спосіб підтвердження відсутності зазначених фактів визначається виключно замовником у тендерній документації. Отже, при визначенні способу підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» у вигляді довідки у довільній формі, Замовник не допустив порушення. Також слід зауважити, що вимогами тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, Учасник виконав всі встановлені вимоги, а саме надав довідку відповідно до таблиці 1 та документи на працівників які будуть залучені до безпосереднього виконання договору, а саме на директора який був залучений до безпосереднього виконання договору. Тому необхідно опублікувати розглянуте обґрунтування заперечення на Висновок. ВИРІШЕНО: 1. Опублікувати заперечення на Висновок разом із обґрунтуванням до заперечення. Уповноважена особа на здійснення публічних закупівель ________________ підпис Павленко М.О.
2021-12-23 19:19:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
1 299 000,00
UAH з ПДВ
|
1 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТД Будшляхмаш |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" #42775998 |
Переможець |
1 299 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 20:31
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 11:42
|
Специфікація | укладений |
13 грудня 2021 11:40
|
Договір | укладений |
13 грудня 2021 11:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Придбання машини термічної для обробки матеріалів (рециклер асфальтний) | 1 | од |
1 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 грудня 2021 16:16
|
1 299 000,00 UAH | UA278201720344341013105052756 КП "ШЕП" |
UA573223130000026000000041486 ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕКС" |
Оплачений |