Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
131 753,00 UAH
UA-2021-11-05-015632-b ● 4f0dac561ef54de89409859e54af7c96
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великоключівський ліцей Нижньовербізької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20566703 |
Вебсайт: | http://vklschool.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 78276, Україна , Івано-Франківська обл., Коломийський район, село Великий Ключів, ВУЛИЦЯ ВІДРОДЖЕННЯ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Уляна Червінська +380992509077 vktender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2021 11:04 |
Очікувана вартість: | 131 753,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 658,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
* за результатами проведених відкритих торгів
UA-2021-05-20-006100-b код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (обладнання для навчальних кабінетів) отримано економію коштів у розмірі 9322,00;
UA-2021-05-19-013248-b код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (обладнання для навчальних кабінетів) отримано економію коштів у розмірі 24200,00;
UA-2021-04-27-005053-b ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (засоби навчання та обладнання для початкових класів) отримано економію коштів у розмірі 15830,00;
UA-2021-04-27-005032-b ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (засоби навчання та обладнання для початкових класів) отримано економію коштів у розмірі 8451,00;
UA-2021-05-19-010558-b код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (меблі для навчальних кабінетів) отримано економію коштів у розмірі 63950,00;
З урахуванням суми 10000,00, спрямованої на обладнання для навчальних кабінетів згідно рішення Нижньовербізької сільської ради № 276-Х/2021 від 31.05.2021, але не використаної на даний час, залишок коштів, зекономлених у результаті проведених процедур закупівель, складає 131753,00.
Відповідно до роз’яснення Мінекономіки 3304-04_54160-06 від 03.09.2020 та статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у тому числі, у разі перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається 6 замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Розгорнути
Згорнути
UA-2021-05-20-006100-b код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (обладнання для навчальних кабінетів) отримано економію коштів у розмірі 9322,00;
UA-2021-05-19-013248-b код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (обладнання для навчальних кабінетів) отримано економію коштів у розмірі 24200,00;
UA-2021-04-27-005053-b ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (засоби навчання та обладнання для початкових класів) отримано економію коштів у розмірі 15830,00;
UA-2021-04-27-005032-b ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (засоби навчання та обладнання для початкових класів) отримано економію коштів у розмірі 8451,00;
UA-2021-05-19-010558-b код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (меблі для навчальних кабінетів) отримано економію коштів у розмірі 63950,00;
З урахуванням суми 10000,00, спрямованої на обладнання для навчальних кабінетів згідно рішення Нижньовербізької сільської ради № 276-Х/2021 від 31.05.2021, але не використаної на даний час, залишок коштів, зекономлених у результаті проведених процедур закупівель, складає 131753,00.
Відповідно до роз’яснення Мінекономіки 3304-04_54160-06 від 03.09.2020 та статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у тому числі, у разі перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається 6 замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 комплект
Комплект учнівський 2-місний з полицею, стіл і 2 стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78276, Україна, Івано-Франківська область, Великий Ключів, Відродження, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Диван офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78276, Україна, Івано-Франківська область, Великий Ключів, Відродження, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 17:23 |
меблі спрощена.docx |
05 листопада 2021 17:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 листопада 2021 17:23 |
меблі спрощена.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" |
112 350,00
UAH з ПДВ
|
112 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Дорундяк Андрій Миколайович |
128 500,00
UAH з ПДВ
|
128 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС" |
129 998,00
UAH з ПДВ
|
129 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" #30988274 |
Переможець |
112 350,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 23:48
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 12:44
|
договір меблі овс плюс.pdf | укладений |
30 листопада 2021 12:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект учнівський 2-місний з полицею, стіл і 2 стільці | 65 | комплект |
1 650,00
UAH з ПДВ
|
Диван офісний | 1 | штуки |
5 100,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 грудня 2021 09:56
|
112 350,00 UAH | UA548201720344200012062161589 Великоключівський ліцей |
UA593808050000000026004161051 ТОВ «ОВС Плюс» |
Оплачений |