Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поліетиленова плівка: поліетиленова плівка для обв’язування пачки - 44176000-4; поліетиленова плівка (напіврукав) - 44176000-4
Очікувана вартість
413 276,00 UAH
UA-2021-11-05-015557-b ● d1dac3721e00450fbebd5a3b09eeac11
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ніна Лис +380442540108 nina.lys@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2021 12:33 |
Очікувана вартість: | 413 276,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: з технічних питань – Костінов Володимир, головний фахівець відділу організації автоматизованого оброблення готівки управління автоматизації та механізації технологічних процесів готівково-грошового обігу Департаменту грошового обігу Національного банку України, адреса: пл. Контрактова, 2-а, м. Київ, 04070; телефон: (044) 230-16-83, електронна адреса: Volodymyr.Kostinov@bank.gov.ua. З питань огляду зразків товару, які плануються закупити, звертатися до спеціаліста з технічних питань.
Кількість, обсяг поставки товарів: Поліетиленова плівка для обв’язування пачки: 2 500 шт., плівка поліетиленова (напіврукав): 3 100,00 кг. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація та опис товарів” до тендерної документації.
Місце поставки товарів: будівлі Національного банку України в регіонах: м. Київ, м. Харків, м. Одеса, м. Дніпро, м. Львів, м. Хмельницький; детальний опис визначено у Додатку 1 “Місце поставки товарів” до тендерної документації.
Строк поставки товару у повному обсязі, згідно із заявкою покупця, становить 10 (десять) робочих днів від дати отримання постачальником такої заявки.
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України.
Математична формула при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки не застосовується.
Єдиний критерій оцінки– ціна.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких інших документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи).
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Кількість, обсяг поставки товарів: Поліетиленова плівка для обв’язування пачки: 2 500 шт., плівка поліетиленова (напіврукав): 3 100,00 кг. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація та опис товарів” до тендерної документації.
Місце поставки товарів: будівлі Національного банку України в регіонах: м. Київ, м. Харків, м. Одеса, м. Дніпро, м. Львів, м. Хмельницький; детальний опис визначено у Додатку 1 “Місце поставки товарів” до тендерної документації.
Строк поставки товару у повному обсязі, згідно із заявкою покупця, становить 10 (десять) робочих днів від дати отримання постачальником такої заявки.
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України.
Математична формула при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки не застосовується.
Єдиний критерій оцінки– ціна.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких інших документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи).
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 штуки
“Поліетиленова плівка: поліетиленова плівка для обв’язування пачки – 44176000-4; поліетиленова плівка (напіврукав) – 44176000-4”.
Поліетиленова плівка для обв’язування пачки: 2 500 шт.,
Поліетиленова плівка для обв’язування пачки: 2 500 шт.,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
3100 кілограми
“Поліетиленова плівка: поліетиленова плівка для обв’язування пачки – 44176000-4; поліетиленова плівка (напіврукав) – 44176000-4”.
Плівка поліетиленова (напіврукав): 3 100,00 кг.
Плівка поліетиленова (напіврукав): 3 100,00 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору відповідно проєкту договору: 4.1. Оплата здійснюється за фактично отриманий відповідно до заявки Покупця товар протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання уповноваженими особами обох Сторін акту про приймання-передавання товару, який складається на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 17:14 |
Додаток 9_Проєкт договору_поліет_плівка.docx | |
05 листопада 2021 17:14 |
Тендерна документація_Поліетиленова плівка.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕТИЛЕН ЦЕНТР" |
320 100,00
UAH з ПДВ
|
320 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА |
391 050,00
UAH з ПДВ
|
387 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРМАТЕКОС" |
400 050,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕТИЛЕН ЦЕНТР" #36484915 |
Переможець |
320 100,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2022 16:24
|
Додатковий договір №105230 від 22.06.2022.zip | укладений |
22 червня 2022 15:25
|
Додатковий договір №105230 від 22.06.2022.pdf | укладений |
22 червня 2022 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 10:46
|
Договір №104289 від 17.12.2021.pdf | укладений |
17 грудня 2021 10:42
|
Договір №104289 від 17.12.2021.zip | укладений |
17 грудня 2021 10:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
73 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 283,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з введенням воєнного стану, Сторони дійшли згоди розірвати Договір з дати укладення цього додаткового договору. |