Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (картриджі)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2021-11-05-014640-b c4eef52cb0be4d999c2d733460084c91
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Смакограй

+380674861834 fin_ode@ssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Служби безпеки України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20001645
Місцезнаходження: 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Єврейська, 43
Контактна особа: Ірина Смакограй
+380674861834
fin_ode@ssu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання та устаткування (картриджі до принтерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65045, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Єврейська, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично отриманий товар протягом 10 банківських днів на підставі належним чином оформлених документів, при наявності бюджетних призначень на ці цілі з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2021 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 16:16
ОГОЛОШЕННЯ - картриджі.rtf
05 листопада 2021 16:16
Проект договору_картридж.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНДРУХ ВІКТОРІЯ ЛЕОНІДІВНА" 6 066,00
UAH з ПДВ
6 066,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2021 22:54
Електронний підпис
15 листопада 2021 22:54
Андрух довідки.pdf
15 листопада 2021 22:54
Витяг на 20.10.2021.pdf
15 листопада 2021 22:54
Цінова пропозиція_7000_6066.pdf
15 листопада 2021 22:54
СЕС картриджи G&G-1-19_removed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНДРУХ ВІКТОРІЯ ЛЕОНІДІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНДРУХ ВІКТОРІЯ ЛЕОНІДІВНА"
#2529215521
Переможець 6 066,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2021 13:34

Документи

25 листопада 2021 13:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2021 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АНДРУХ ВІКТОРІЯ ЛЕОНІДІВНА"
#2529215521
6 066,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2021 13:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2022 21:33
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 11:47
Дод. угода 1 до Договору 176 від 26.11.21р.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 17:38
Договір картриджі.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 17:38
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 17:22
Договір 176 Андрух карти пам.pdf укладений
26 листопада 2021 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір 176
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 176
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою Сторони домовились викласти п.3.1. в наступній редакції: 3.1. «Продавець поставляє товар згідно з попередньою заявкою Покупця, що подаються в письмовій формі (поштою, факсом, електронною поштою) або усній формі по телефону протягом 10 робочих днів з дня підписання договору, але не пізніше 02.12.2021»
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №176 від 26.11.2021 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 066,00
UAH