Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сім'ї Прахових, ПВ-6212 у Голосіївському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
1 047 181,20 UAH
UA-2021-11-05-013829-b 3df7ec1a88f44f19830c1421437ba555
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2021 14:00
Очікувана вартість: 1 047 181,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сім'ї Прахових, ПВ-6212 у Голосіївському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Сім'ї Прахових, ПВ-6212 у Голосіївському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по Договору здійснюються за Договірною ціною поетапно проміжними платежами в межах не більш 90% загальної вартості Робіт за Договірною ціною шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточний рахунок Підрядника з урахуванням суми отриманого авансу Пiсляоплата 10 Робочі 60
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі: Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 15:44
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі.doc
05 листопада 2021 15:44
Додаток 3 - Договір про закупівлю (проєкт).docx
05 листопада 2021 15:44
Додаток 4 - Договір забезпечення (проєкт).docx
05 листопада 2021 15:44
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД" 1 007 467,02
UAH з ПДВ
1 007 467,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2021 13:12
Електронний підпис
16 листопада 2021 13:10
Сертифiкат вiдповiдностi 2020.pdf
16 листопада 2021 13:10
ТОВ ШредерISO 14001 укр.jpg
16 листопада 2021 13:10
Довідка співробітники.pdf
16 листопада 2021 13:10
Довiдки Прахових.pdf
16 листопада 2021 13:10
Аналогічні договори 2.pdf
16 листопада 2021 13:10
Сертифiкат вiдповiдностi ЄIБ.pdf
16 листопада 2021 13:10
Довідка НПАОП.pdf
16 листопада 2021 13:10
Паспорт 110 Вт.pdf
16 листопада 2021 13:10
листи відгуки.pdf
16 листопада 2021 13:10
Аналогічні договори 4.pdf
16 листопада 2021 13:10
Документи НПАОП (1).pdf
16 листопада 2021 13:10
Декларацiя Iзiлюм.pdf
16 листопада 2021 13:10
Аналогічні договори 1.pdf
16 листопада 2021 13:10
Аналогічні договори 3.pdf
16 листопада 2021 13:10
Сертифiкат 9001 укр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАЙТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
Переможець 1 007 467,02
UAH з ПДВ
22 листопада 2021 15:38

Документи

22 листопада 2021 15:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
1 007 467,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2021 15:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 14:47
Звіт про виконання договору.pdf укладений
18 січня 2022 14:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:10
ДУ №3 до Дог. №87-КР на зменшення.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:09
Повідомлення про внесення змін 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:04
ДУ №2 на подовження від 24.12.2021 87-кр.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:01
Повідомлення про внесення змін 2.docx.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 14:16
ДУ №1 без АВАНСУ від 01.12.2021.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 14:15
Повідомлення про внесення змін.docx зміни до договору
03 грудня 2021 14:15
Повідомлення про внесення змін.docx (1).xml зміни до договору
03 грудня 2021 14:15
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 13:54
Договір підряду №87-КР від 01.12.2021.pdf укладений
03 грудня 2021 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.Керуючись п.19.2. Розділу 19 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №87-КР від 01 грудня 2021 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції Додаткової угоди №1 від «01» грудня 2021 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). 3. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 3 до Договору – «План фінансування будівництва» в редакції Додаткової угоди №1 від «01» грудня 2021 року.»
Номер договору про закупівлю: №87-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1Враховуючи лист ТОВ «ЛАЙТ-БУД» вих. №24/12-3 від 24 грудня 2021 року (вх.5015 від 24.12.2021 року) та керуючись п.2.4 та 17.2 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: Змінити строки виконання робіт, виклавши п.2.1 Договору в наступній редакції: «Підрядник, при наявності дозвільної документації, розпочне виконання Робіт протягом 3-х днів з дня передачі йому Замовником проектної документації та виконання зобов’язання, передбаченого абз. першим п. 29 Загальних умов, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт не пізніше 29 грудня 2021 року.» 2. Викласти Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) в новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 1 до Договору – Календарний графік виконання Робіт в редакції від «24» грудня 2021 року.»
Номер договору про закупівлю: №87-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаних Підрядником та вказаних в Актах приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) (КБ-2в №1/87-КР від 22.12.2021 р.); (КБ-2в №2/87-КР від 28.12.2021 р., ), що не впливає на досягнення показників та якісних характеристик Об'єкта, визначених у проектній документації, та можливість його експлуатації за призначенням відповідно до Договору. 2. Переглянути договірну ціну (вартість) Робіт за Договором з урахуванням зменшення обсягів Робіт і встановити її в сумі 822905,37 (Вісімсот двадцять дві тисячі дев'ятсот п'ять грн. 37 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 164581,07 (Сто шістдесят чотири тисячі п'ятсот вісімдесят одна грн. 07 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 987486,44 (Дев'ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста вісімдесят шість грн. 44 коп.) гривень. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором становить сумі 822905,37 (Вісімсот двадцять дві тисячі дев'ятсот п'ять грн. 37 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 164581,07 (Сто шістдесят чотири тисячі п'ятсот вісімдесят одна грн. 07 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 987486,44 (Дев'ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста вісімдесят шість грн. 44 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Викласти Додаток 2 до Договору – Договірна ціна в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 5. Договірна ціна в редакції Додаткової угоди №3 від «30» грудня 2021 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 6. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 7. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 8. Ця Додаткова угода укладена в 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 9. До Додаткової угоди додається: Додаток 2 - Договірна ціна в редакції Додаткової угоди №3 від «30» грудня 2021 року з кошторисними розрахунками Підрядника.»
Номер договору про закупівлю: №87-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 987 486,44
UAH (в тому числі ПДВ 164 581,07 UAH)