Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Ірпінської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143815 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, Шевченка, 3-а |
Контактна особа: |
Кузьменко Ольга Вікторівна 380963647579 osvita_irpin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 12:42 |
Очікувана вартість: | 83 832 583,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 419 162,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | ВІДПОВІДНО ДО РОЗДІЛУ 2 ТД "Забезпечення тендерної пропозиції" 2.1. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 400 000 (чотириста тисяч грн. 00 коп.). 2.2. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.1 частини 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначених у пункті 2.1 частини 2 цього розділу, та підписана електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним цифровим підписом, або електронним підписом, або кваліфікованим електронним підписом, або удосконаленим електронним підписом уповноваженої особи. Разом із банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено п. 2.1. тендерної документації згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх положень банк-гарантів. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі, яка визначена в п. 2.1. даного розділу тендерної документації із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо). 2.3. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ____________(назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року та № (за наявнсті); назву бенефіціара, його місцезнаходження – назву банку бенефіціара – його назву та адресу: назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3.1 частини 3 цього розділу”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умови про зменшення відповідальності гаранта (суми виплати по гарантії) в будь-якому випадку; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; - умови про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції або надання будь-яких інших документів крім вимоги). Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника (вфдповідно до даної тендерної документації). 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 календарних днів, починаючи із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні. 2.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 2.6. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. 2.7. Реквізити банку замовника: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради р/р UA188201720344260016000031086, МФО 820172, Код 02143815, ДКСУ в м.Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | У разі відстуності затримки Держаказначейством в оплатах бюджетних коштів 2021 році | Аванс | 3 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2021 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 14:38 |
Додаток 1.docx | |
05 листопада 2021 14:37 |
ТД - ВЕСНЯНКА.doc |
09 листопада 2021 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 листопада 2021 14:38 |
Додаток 1.docx
|
|||
05 листопада 2021 14:37 |
ТД - ВЕСНЯНКА.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000038 ● 5c8c348ccf2a4ed29ddc39398ecf573b
- Статус: вирішено ● Дата: 07 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 13:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-11-05-011179-b 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-31 09:13:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі інших завершальних будівельних робіт «Реконструкція будівлі ДНЗ № 2 «Веснянка» (ясла-садок) по вул. Полтавська, 5 в м. Ірпінь, Київська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-05-011179-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів учасника ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-31 11:19:45
Відповідь
Відповідь: Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі інших завершальних будівельних робіт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-05-011179-b), управління освіти і науки Ірпінської міської ради повідомляє наступне
При розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі та для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт: Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція будівлі ДНЗ №2 "Веснянка" (ясла-садок) по вул. Полтавська, 5 в м. Ірпінь, Київська область» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (UA-2021-11-05-011179-b), тендерний комітет управління керувався даними, отриманими з технічної та кошторисної частин проектної документації «Реконструкція будівлі ДНЗ №2 "Веснянка" (ясла-садок) по вул. Полтавська, 5 в м. Ірпінь, Київська область», що отримала позитивний експертний звіт №1096-21Е від 27.09.2021р. та була затверджена рішенням Виконавчого комітету Ірпінської міської ради №131/1 від 28.09.2021р.
Розмір бюджетного призначення було визначено у відповідності до затвердженого плану асигнувань управління освіти і науки на 2021 рік
Додатки:
- Копія експертного звіту
- Копія рішення Виконавчого комітету ІМР про затвердження ПКД
Відповідь: Про надання пояснень (посилання на веб-сайт)
Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту
Відповідь, щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів учасника ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю
Склад тендерного комітету управління освіти і науки, затверджений наказом №21-01/1 від 10.02.2020р.
Прізвище, ініціали Посада, прізвище, ініціали
Ковтун О.А. Голова тендерного комітету, заступник начальника управління освіти
Сиротенко О.В. Заступник голови тендерного комітету, економіст ЦБ управління освіти ІМР
Дранута М.Б. Член тендерного комітету: Дранута М.Б., бухгалтер управління
Заєць Г.С. Член тендерного комітету, головний спеціаліст управління освіти
Кузьменко О.В. Секретар тендерного комітету, бухгалтер управління освіти
Відповідно до затвердженого Положення про тендерний комітет управління освіти і науки Ірпінської місткої ради, відповідальним за розміщення інформації про закупівлі є секретар тендерного комітету – Кузьменко О.В., бухгалтер централізованої бухгалтерії.
Додатки:
- Копія наказу «Про затвердження складу тендерного комітету управління освіти і науки Ірпінськоїї міської ради»
Надання інформації про усунення порушення замовником
19.12.2020 набрали чинності зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», внесені постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266, де з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі — обґрунтування); • оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. початковим етапом здійснення замовником публічних закупівель є визначення очікуваної вартості предмета закупівлі з урахуванням його технічних та якісних характеристик. Водночас результати державного фінансового контролю, проведеного Держадитслужбою, засвідчили відсутність будь-яких вимог нормативно-правового характеру, які б унормовували необхідність визначення замовниками очікуваної вартості предмета закупівлі Наразі документом, що застосовується для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, є примірна методика, яка затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та має лише рекомендаційний характер. законодавець в такий спосіб врегулював окреслену проблематику, надаючи змогу замовникам самостійно визначати методику здійснення відповідного. Тож зазначаємо,що нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Але, враховуючи висновок Держаудитслужби за результатами моніторингу, управління освіти врахує зауваження та посилить контроль для недопущення встановлених порушень у подальшому.
2022-01-14 15:13:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті) • усунуто
Відповідно до інформації Замовника
2022-02-07 10:07:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДОГОСТ ПЛЮС" |
83 550 010,00
UAH з ПДВ
|
83 130 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД |
83 598 714,20
UAH з ПДВ
|
83 179 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Виробничо-Комерційна Фірма "Українські Будівельні Технології" |
83 826 420,00
UAH з ПДВ
|
83 826 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДОГОСТ ПЛЮС" #40168588 |
Переможець |
83 130 800,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 12:02
|
ду.3 від 11.09.2023.pdf | укладений |
21 вересня 2023 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2022 09:33
|
ду2 (дог 07_12-2021_ ДНЗ Веснянка.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2022 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:45
|
ду.1 радогост.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:45
|
Untitled.FR11.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 08:53
|
договір 07.12-2021.pdf | укладений |
07 грудня 2021 08:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна графіку фінансування на 201-2022 роки |
Номер договору про закупівлю: | 07/12-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 07/12-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |