Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Користівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - заклад дошкільної освіти Корецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24171278 |
Місцезнаходження: | 34740, Україна , Рівненська обл., с.Користь, вул.Тиха, будинок 14А |
Контактна особа: |
Філінська Євгенія 380967170260 korist.nvk.prozoro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 1 676 094,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 380,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 12:12 |
Проект, том-1, Пояснювальна записка.pdf | |
05 листопада 2021 12:11 |
Проект, том-3, Проект організації будівництва.pdf | |
05 листопада 2021 12:10 |
Проект, том-2, Генеральний план.pdf | |
05 листопада 2021 12:10 |
Додаток №3.docx | |
05 листопада 2021 12:10 |
Додаток №4.docx | |
05 листопада 2021 12:09 |
Додаток №5.docx | |
05 листопада 2021 12:09 |
Додаток №2.docx | |
05 листопада 2021 12:09 |
Додаток №1.docx | |
05 листопада 2021 12:08 |
Тендерна документація.docx | |
05 листопада 2021 12:07 |
Протокол №3.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Протоколом засідання тендерного комітету № 4 від 24.11.2021 визначено переможцем відкритих торгів ТОВ «РБК ІМПУЛЬС».
ТОВ-фірма «Кортакоз» вважає рішення таким, що прийняте з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації з даного предмету закупівлі з огляду на наступне.
Відповідно до вимог Додатку 3 «Технічне завдання» Тендерної документації:
«До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів
- календарний графік виконання робіт.».
Згідно п.4.4 Розділу I «Загальні положення», пунктів 5.2 та 14.1 проекту договору, викладеного в Додатку 4 до Тендерної документації, оголошення, оприлюдненого на сайті уповноваженого органу з питань публічних закупівель строк виконання робіт – до 31 грудня 2021 року.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав календарний графік виконання робіт у файлах «Кошторис.pdf» (стор. 35) та «Проект договору_тендерна пропозиція.pdf» (стор.14) відповідно до якого строк закінчення робіт – кінець лютого 2022 року.
Тендерна пропозиція ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно ч.4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Пропозиція ТОВ-фірми «Кортакоз» у порівнянні з пропозицією ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» не містить вище перелічених невідповідностей.
При цьому, повідомляємо, що своїми діями Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», порушено принципи регламентовані цим Законом, зокрема: принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначене призвело до порушення Замовником прав ТОВ-фірма «Кортакоз» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
Крім того, тендерна пропозиція ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» не відповідає вимогам Тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії, та у порядку встановленому ч.9 ст.26 та ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, проте, Замовником було проігноровано дану вимогу Закону, що підтверджує незаконність прийнятого рішення щодо визначення ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» переможцем процедури закупівлі.
Зокрема: відповідно п.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору «Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає копію такого договору, що є предметом наданого аналогічного договору, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт, зазначений у договорі, та відгук від Замовника (або балансоутримувача) щодо будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника (або балансоутримувача) за аналогічним договором). Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці, не більше двадцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Лист-відгук повинен бути підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.».
Надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» складені з порушенням вимог Тендерної документації, зокрема: не містять інформації в частині номеру контактного телефону представника замовника (або балансоутримувача) за аналогічним договором та не адресовані Замовнику за цим предметом закупівлі.
На підставі викладеного, з метою усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, вимагаємо привести дії та рішення Замовника у відповідність до вимог чинного законодавства.
В свою чергу, повідомляємо, у разі незадоволення вимоги, будемо звертатися за захистом порушених прав до АМКУ у порядку встановленому ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому залишаємо за собою право на звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження, у порядку встановленому ч.24 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 03 грудня 2021 16:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000068 ● 535f7e6f2fa045ae8dbb3873c8145db6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 13:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2022 № 31-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
03.10.2022 № 31-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-05-007062-b, 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-04 12:02:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-05-007062-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-11-05-007062-b відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому договір підряду на виконання робіт від 21.01.2022 № 1 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, що суперечить вимогам статті 41 Закону № 922 (договір підряду не містить таких істотних умов, як обсяги робіт, що підлягають виконанню)?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція переможця ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» та укладено з останнім договір про закупівлю від 21.01.2022 № 1 (повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2021), якщо на вимогу пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону № 922, вимоги, установлені статтею 17 Закону № 922 та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ним не надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922?
- чому повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів ТОВ «РБК ІМПУЛЬС», не містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-13 13:10:17
Пояснення з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
1. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі було здійснено на основі Кошторисної документації одностадійного проекту (том-4) (додається)
2. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель не було здійснено.
3. Обсяги робіт зазначені в проектно кошторисній документації.
4. Переможцем надано довідку-гарантію про відсутність підстав для дискваліфікації №754 від 25.11.2021р.
5. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить посилання на вимогу тендерної документації, проте дана вимога розписана в повідомленні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунені шляхом розірвання договору.
2022-11-01 15:05:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»; встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону; встановлено порушення частини першої статті 41 Закону; встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»; встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону; встановлено порушення частини першої статті 41 Закону; встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону) • усунуто
Порушення усунені шляхом розірвання договору.
2022-11-02 10:50:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " РБК ІМПУЛЬС" |
1 494 999,60
UAH з ПДВ
|
1 494 999,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
1 530 000,00
UAH з ПДВ
|
1 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ " РБК ІМПУЛЬС" #41886382 |
Рішення скасоване |
1 494 999,60
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 09:52
|
|
ТОВ " РБК ІМПУЛЬС" #41886382 |
Переможець |
1 494 999,60
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 11:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2021 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2022 15:03
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
01 листопада 2022 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 09:31
|
Додаток №3.pdf | укладений |
21 січня 2022 09:30
|
Додаток №2.pdf | укладений |
21 січня 2022 09:30
|
Додаток №4.pdf | укладений |
21 січня 2022 09:30
|
Додаток №1.pdf | укладений |
21 січня 2022 09:30
|
Договір №1.pdf | укладений |
21 січня 2022 09:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво міні футбольного поля із штучним покриттям на території Користівського навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - заклад дошкільної освіти” Корецької міської ради за адресою: с.Користь, вул. Тиха 14А Рівненського району Рівненської області | 1 | роботи |
1 494 999,60
UAH
|