Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція скверу «Партизанської слави» у м. Овруч та створення на його території постійно-діючої експозиції під відкритим небом «Музею історії Овруччини» вул. Героїв Майдану, м. Овруч, Житомирська область
Очікувана вартість
1 634 137,00 UAH
UA-2021-11-05-004897-b 963bbcd38b5d4b1fa90307657031e1f4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 31А
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняЮТЬСя від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону застосовується переговорна процедура закупівлі , яка для укладення договору з обраним учасником вимагає проведення з ним переговорів.
Відмінені процедури закупівлі «Відкриті торги» по даному предмету закупівлі: № UA-2021-08-26-006170-с та № UA-2021-09-14-000938-с.
Замовником було прийнято рiшення про необхiднiсть закупiвлi «Реконструкція скверу «Партизанської слави» у м. Овруч та створення на його території постійно-діючої експозиції під відкритим небом «Музею історії Овруччини» вул. Героїв Майдану, м. Овруч, Житомирська область» за переговорною процедурою закупiвлi . За результатами переговорів (протокол переговорів від 04.11.2021 року № 239) погоджено перелік робіт, договірну ціну, проект договору, можливість укладання договору на закупівлю «Реконструкція скверу «Партизанської слави» у м. Овруч та створення на його території постійно-діючої експозиції під відкритим небом «Музею історії Овруччини» вул. Героїв Майдану, м. Овруч, Житомирська область» згідно наданих розрахунків.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 11:31
Оскарження наміру укласти договір: 16 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція скверу «Партизанської слави» у м. Овруч та створення на його території постійно-діючої експозиції під відкритим небом «Музею історії Овруччини» вул. Героїв Майдану, м. Овруч, Житомирська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція скверу «Партизанської слави» у м. Овруч та створення на його території постійно-діючої експозиції під відкритим небом «Музею історії Овруччини» вул. Героїв Майдану, м. Овруч, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруч, вул. Героїв Майдану
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право надати Підряднику на 2021 рік аванс для придбання необхідних матеріалів у розмірі 30 (тридцять) відсотків вартості річного обсягу робіт строком на місяць (30 календарних днів). Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки будуть проводитись шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи протягом 7 банківських днів. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

05 листопада 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-22-000005 ● b9ee07ad8fc94094920afeb1d84e564c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2022 15:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.06.2022 № 163

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2021-11-05-004897-b
05.11.2021 ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-23 14:56:24

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-11-05-004897-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-24 17:46:34

Вдповідь на запит

Начальнику відділу Східного офісу Державної аудиторської служби Тетяні ПЕРЕВЕРЗЄВІЙ

На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі № UA-2021-11-05-004897-b «Реконструкція скверу «Партизанської слави» у м. Овруч та створення на його території постійно-діючої експозиції під відкритим небом «Музею історії Овруччини» вул. Героїв Майдану, м. Овруч, Житомирська область», відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради повідомляє, що розмір витрат, розмір бюджетного призначення, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розрахований на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта.
Кошторисна частина проектної документації підтверджена Експертним звітом філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Житомирській області від 22.07.2021 № 06-0204/01-21 .
Очікувана вартість закупівлі складала на основі зведеного кошторисного розрахунку -1 745 186 грн.80 коп. (Один мільйон сімсот сорок п’ять тисяч сто вісімдесят шість грн. 80 коп.).
За результатами проведених переговорів між Замовником та Учасником – Приватною ремонтно-будівельна фірмою «Комунальник» ( код ЄДРПОУ - 20425612) - вартість предмета закупівлі - 1 634 137 грн. 00 коп. ( Один мільйон шістсот тридцять чотири тисячі сто тридцять сім грн. 00 коп.) з ПДВ.
На виконання п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 зі змінами, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі № UA-2021-11-05-004897-b «Реконструкція скверу «Партизанської слави» у м. Овруч та створення на його території постійно-діючої експозиції під відкритим небом «Музею історії Овруччини» вул. Героїв Майдану, м. Овруч, Житомирська область» опубліковано на сайті Овруцької міської ради 09.11.2021 року: https://ovruch.in.ua/2021/11/09/obgruntuvannya-3-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rekonstruktsiya-skveru-partyzanskoyi-slavy-u-m-ovruch-ta-stvorennya-na-jogo-terytoriyi-postijno-diyuchoyi-ekspozytsiyi-pid-vid/
Додаток :
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета
закупівлі «Реконструкція скверу «Партизанської слави» у м. Овруч та створення на його території постійно-діючої експозиції під відкритим небом «Музею історії Овруччини» вул. Героїв Майдану, м. Овруч, Житомирська область».

Начальник відділу Василь ТКАЧУК

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-27 14:00:14

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-11-05-004897-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Відповідно до норми пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Пояснити, які вимоги були встановлені Замовником до учасників процедури закупівлі (кваліфікаційні критерії встановлені статтею 16 Закону та інші вимоги) та які документи подані учасником переговорів ПРБФ "Комунальник" для підтвердження його відповідності встановленим вимогам Замовника?
2. Відповідно до норми частини третьої статті 40 Закону №922 Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Пояснити, які вимоги були встановлені Замовником до учасників процедури закупівлі щодо підтвердження відсутності підстав для відмови їм в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Яким чином учасником переговорів ПРБФ "Комунальник" підтверджено відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі та які документи подані цим учасником переговорів з цього приводу?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-30 19:54:38

Відповідь на запит 2

Начальнику відділу Східного офісу Державної аудиторської служби Тетяні ПЕРЕВЕРЗЄВІЙ
На Ваш запит 2 про надання пояснень по закупівлі № UA-2021-11-05-004897-b «Реконструкція скверу «Партизанської слави» у м. Овруч та створення на його території постійно-діючої експозиції під відкритим небом «Музею історії Овруччини» вул. Героїв Майдану, м. Овруч, Житомирська область», відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради повідомляє:
1. Враховуючи те що замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону застосовується переговорна процедура закупівлі , яка для укладення договору з обраним учасником вимагає проведення з ним переговорів.
Відмінені процедури закупівлі «Відкриті торги» по даному предмету закупівлі:
№ UA-2021-08-26-006170-с та № UA-2021-09-14-000938-с.
Замовником було прийнято рiшення про необхiднiсть закупiвлi «Реконструкція скверу «Партизанської слави» у м. Овруч та створення на його території постійно-діючої експозиції під відкритим небом «Музею історії Овруччини» вул. Героїв Майдану, м. Овруч, Житомирська область» за переговорною процедурою закупiвлi та направлено запрошення від 08.10.2021 року за №04-08/1032 до участi у процедурi приватної ремонтно-будівельної фірми “Комунальник” , яка двічі подавала тендерну пропозицiю для участі в оголошених раніше вiдкритих торгах.
Учаснику в запрошенні від 08.10.2021 року за №04-08/1032 було запропоновано надати документи згідно додатків №№1-5, які вимагались тендерними документаціями по закупівлям № UA-2021-08-26-006170-с та № UA-2021-09-14-000938-с, тобто технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у кожній тендерній документації, а саме:
1. На підтвердження . відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону, учасник по кваліфікаційному критерію - «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надав інформаційну довідку за №222/13 від 11.10.2021 року;
2. На підтвердження . відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону, учасник по кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надав довідку №222/14 від 11.10.2021 року;
3. На підтвердження . відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону, учасник по кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надав
- інформаційну довідку за №222/15 від 11.10.2021 року;
- аналогічний договір на капітальний ремонт №100 від 18.03.2020р.між учасником та державним університетом «Житомирська політехніка» з двома додатками до нього,
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) за березень 2020 р. та акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2020р.(КБ-2в), підсумкова відомість , розрахунок ЗВВ до акту згідно договору №100 від 18.03.2020р.
- аналогічний договір підряду №300 від 24.12.2019р. між учасником та Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради з трьома додатками,
- додаткова угода №1 до договору підряду №300 від 24.12.2019р
- додаткова угода №2 до договору підряду №300 від 24.12.2019р
- додаткова угода №3 до договору підряду №300 від 24.12.2019р
- додаткова угода №4 до договору підряду №300 від 24.12.2019р
- додаткова угода №5 до договору підряду №300 від 24.12.2019р
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) , акт б/н приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), підсумкова відомість , розрахунок ЗВВ до акту згідно договору №300 від 24.12.2019р за грудень 2019р.;
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) , акти №1-5 приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), підсумкові відомості , розрахунки ЗВВ до актів №1-5 згідно договору №300 від 24.12.2019р за березень 2020р;
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) , акт б/н приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), підсумкова відомість , розрахунок ЗВВ до акту згідно договору №300 від 24.12.2019р за квітень 2020р.;
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) , акти №1-4 приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), підсумкові відомості , розрахунки ЗВВ до актів №1-4 згідно договору №300 від 24.12.2019р за травень 2020р;
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) , акти №1-3 приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), підсумкові відомості , розрахунки ЗВВ до актів №1-3 згідно договору №300 від 24.12.2019р за червень 2020р
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) , акти №1-4 приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), підсумкові відомості , розрахунки ЗВВ до актів №1-4 згідно договору №300 від 24.12.2019р за липень 2020р
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) , акти №1-3 приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), підсумкові відомості , розрахунки ЗВВ до актів №1-3 згідно договору №300 від 24.12.2019р за вересень 2020р
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) , акт №4 приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), підсумкова відомість , розрахунок ЗВВ до акту №4 згідно договору №300 від 24.12.2019р за вересень 2020р
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) , акти №1-2 приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), підсумкові відомості , розрахунки ЗВВ до актів №1-2 згідно договору №300 від 24.12.2019р за грудень 2020р
4. На підтвердження . відповідності пропозиції Учасника вимогам визначеним в статті 17 Закону, учасник надав довідки від 11.10.2021 р. за №222/11 та №222/12.
5. Учасник - приватна ремонтно-будівельн фірма “Комунальник”, як переможець на підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам визначеним в статті 17 Закону надав довідку від 15.11.2021 №262, довідку від 15.11.2021 №262/1, довідку МВС №21291449130350817976, ел.довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи від 15.11.2021р №68896, ел.інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 15.11.2021р. на приватну ремонтно-будівельн фірму “Комунальник” та директора фірми Корзуна А.М., ел. повну інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
6. Згідно додатку 1 (інші документи, що має надати учасник ) – учасник надав копію Статуту, довідку від 11.10.2021р. за №222/9 з описом,копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість №200126726 та витяг з реєстру платників податку на додану вартість, довідку від 11.10.2021 р.за №222 про повноваження посадової особи учасника щодо підпису документів пропозиції та правомочності укладання договору про закупівлю, копію наказу від 27.09.2017р. №300-к на директора та копію рішення власника від 26.09.2017р. №02, лист - роз’яснення від 11.10.2021р.№222/7 з інформацією ДСНС №26-2027/261-4 від 11.02.2021р., інформація про наявність ліцензії за №222/5 від 11.10.2021 р. з копією ліцензії №13-Л від 04.04.2016 з переліком видів робіт.
7. Відповідно додатку 2 запрошення, учасником надана довідка за №222/16 від 11.10.2021р.
8. Відповідно додатку 3 запрошення, учасником надано :
- Гарантійний лист за №222/17 від 11.10.2021р.
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта
- Договірна ціна
- Локальні кошториси на будівельні роботи №2-1-1 та №2-1-2
- Підсумкова відомість ресурсів
- Таблиця 2-1 Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин, таблиця 2-2 Підсумкова вартість експлуатації машин, таблиця 2-3 Дані по машинам та механізмам, врахованим у складі ЗВВ.
- Таблиця 3 Заробітна плата в експлуатації машин, таблиця 4 Амортизаційні відрахування, таблиця 5 Вартість частин, що швидко спрацьовуються, таблиця 6 Енергоносії, таблиця 7 Мастильні матеріали, таблиця 8 Ремсонт і техобслуговування, таблиця 9- Перебазування, Таблиця 10 Податки,збори та інші витрати.
- Об’єктний кошторис №2-1 та відомість трудомісткості і заробітної плати до об’єктного кошторису №2-1.
- Розрахунки №№1-4 Прямі витрати і ЗВВ, розрахунок прибутку, розрахунок №10 Кошти на покриття адміністративних витрат, розрахунок 14 Витрати підрядн7ика, що пов’язані з устаткування..
- Кошторисний розрахунок №П130 (кошторисний прибуток) та кошторисний розрахунок №П147(кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій)
- Загальновиробничі витрати на будову«Реконструкція скверу «Партизанської слави» у м. Овруч та створення на його території постійно-діючої експозиції під відкритим небом «Музею історії Овруччини» вул. Героїв Майдану, м. Овруч, Житомирська область»
- Розрахунок ЗВВ до локального кошторису №2-1-1 на загально будівельні роботи, розрахунок ЗВВ до локального кошторису №2-1-2 на електроосвітлення.
- Гарантійний лист від 11.10.2021р. №222/2
- Гарантійний лист від 11.10.2021р. №222/1
- Довідка від 11.10.2021р. №222/10
- Довідка від 11.10.2021р. №222/3.
9. Відповідно додатку 4 запрошення учасником надано заповнений проект договору з 4 додатками та гарантійний лист по погодження з істотними умовами договору за №222/6 від 11.10.2021р.
10. Відповідно додатку 5 запрошення учасником надано відомості про учасника - №222/8 від 222/8.
Крім того, учасником надано:
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію фірми,
- Лист- згода на обробку персональних даних директора за №222/4 від 11.10.2021
- Копія декларації МТБ вимогам законодавства з охорони праці
- Копії 10 дозволів на проведення робіт №761.19.18, №762.19.18, №760.14.18, №968.17.18, №457.17.18, №1106.16.18, №566.14.18, №1107.16.18, №1108.16.18, №1109.16.18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРБФ "Комунальник"
#20425612
Переможець 1 634 137,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 11:31

Документи

05 листопада 2021 11:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 11:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРБФ "Комунальник"
#20425612
1 634 137,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2021 11:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2023 12:11
Додаткова угода №3 до договору №589.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 12:10
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 15:33
дод угода 2.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 15:32
дод угода 2.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 15:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 21:49
Дод угода 1 реконстр скверу.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 21:47
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 11:35
Договір 589 реконстр скверу.PDF укладений
23 листопада 2021 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку погодними умовами (при яких не можливо проводити реконструкцію скверу), затримкою фінансування витрат замовника та з продовженням строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, сторони уклали додаткову угоду №1 (далі - додаткова угода) до договору № 589 від 19 листопада 2021 року
Номер договору про закупівлю: 589
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, сторони уклали цю додаткову угоду №2 до договору
Номер договору про закупівлю: 589
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 589
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML