Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультування з питань інформатизації по адаптації та використанню програмного забезпечення UA-Бюджет/KBS по договору згідно тарифа ОПТИМА
Очікувана вартість
17 064,00 UAH
UA-2021-11-05-004541-b 7ac130ab5c21430ebf507f3719d3e9e1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сімонок Інна Вікторівна

380459460580 inna.simonok2014@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Код ЄДРПОУ: 38337116
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
Контактна особа: Сімонок Інна Вікторівна
380459460580
inna.simonok2014@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Консультування з питань інформатизації по адаптації та використанню програмного забезпечення UA-Бюджет/KBS по договору згідно тарифа ОПТИМА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, Бровари, Олега Онікієнка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72222300-0 — Послуги у сфері інформаційних технологій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється у безготівковій формі в національній валюті. Згідно умов договору Пiсляоплата 57 Календарні 100

Тендерна документація

05 листопада 2021 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Головань Максим Миколайович
#3191012252
Переможець 17 064,00
UAH
05 листопада 2021 11:00

Документи

05 листопада 2021 11:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 15:40
1С 08 0194.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 15:39
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 11:01
Звіт 1С 08 0194.doc укладений
05 листопада 2021 11:01
1С 08 0194.pdf укладений
05 листопада 2021 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): до зазначеного договору про закупівлю були внесені зміни в частині реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 1С/08/0194
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML