Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25689882 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, ВУЛИЦЯ ЕНЕРГЕТИКІВ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Турська Ганна Миколаївна 380459748476 bzhek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2021 14:26 |
Очікувана вартість: | 13 266 715,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 667,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 66333.58 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування на поточний рахунок Підрядника платежу після підписання акту приймання виконаних робіт уповноваженими представниками обох Сторін протягом 60 робочих днів, але не раніше надходження коштів за даний вид робіт (послуг) на реєстраційний казначейський рахунок Замовника від Бучанської міської ради. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 15:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 15:10 |
Додаток 2(Кваліфікаційні критерії).doc | |
15 листопада 2021 14:58 |
Перелік змін.docx | |
05 листопада 2021 16:04 |
ТД.docx | |
05 листопада 2021 16:04 |
Додаток 1 ТЗ.docx | |
05 листопада 2021 16:04 |
ДОГОВІР додаток 4.doc | |
05 листопада 2021 16:04 |
Додатки 3,5.docx | |
05 листопада 2021 16:04 |
Оголошення.docx |
15 листопада 2021 15:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 листопада 2021 15:10 |
Додаток 2(Кваліфікаційні критерії).doc
|
||||||
15 листопада 2021 14:58 |
Перелік змін.docx
|
||||||
05 листопада 2021 16:04 |
ТД.docx
|
||||||
05 листопада 2021 16:04 |
Додаток 1 ТЗ.docx
|
||||||
05 листопада 2021 16:04 |
ДОГОВІР додаток 4.doc
|
||||||
05 листопада 2021 16:04 |
Додатки 3,5.docx
|
||||||
05 листопада 2021 16:04 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
- Лазерний планувальник Optimas PlanMatik або еквівалент;
- Укладальна машина Optimas H99 або еквівалент.
Зауважимо, що перелік робіт передбачених технічним завдання передбачає укладання ЛИШЕ 1169,64м2 покриття з фігурних елементів мощення на ТРОТУАРАХ ТА КІЛЬЦЮ, в той час як основним видом робіт є асфальтування, якого передбачено 9160,8м2. Окрім того обєктом ремонту, згідно назви предмету закупівлі є капітальний ремонт ДОРОГИ, а не тротуару.
Улаштування 1169,64м2 покриття з фігурних елементів мощення не потребує обовзякового залучення СПЕЦИФІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ.
Тобто, вимагати від учасників підтвердження СПЕЦИФІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ, які не є обовзяковими для виконання неосновних видів робіт є дискримінаційною вимогою. яка підлягає оскарженню в АМКУ.
Вимагаємо прибрати вимогу, щодо підтвердження наявності наступного обладнання:
- Лазерний планувальник Optimas PlanMatik або еквівалент;
- Укладальна машина Optimas H99 або еквівалент.
Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на те, що оплату данних робіт буде проводитися за рахунок коштів міського бюджету, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника належної техніки для виконання улаштування покриття з фігурних елементів мощення на тротуарах та кільці (влаштування кільцевої розв’язки). Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має у наявності техніку з допомогою якої виконають роботу якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Зауважимо, що зазначена Вами відстань не більше 15 км від виробничої бази та (або) складів для підготовки виробництва та зберігання матеріалів до місця виконання робіт не регламентована жодним нормативним документом. Дана вимога обмежує коло потенційних учасників та впливає на якість виконання робіт.
Виробнича база нашого підприємства знаходиться на відстані 60 км від місця виконання робіт, проте враховуючи дискримінаційні обжеження по відстані, встановлені Замовником, наше підприєство не зможе взяти участь в тендері.
Вимагаємо прибрати вимогу щодо надання довідки (складеної учасником в довільній формі) про наявність виробничої бази та (або) складів для підготовки виробництва та зберігання матеріалів на відстані не більше 15 км від місця виконання робіт, що є предметом закупівлі. Або вимагаємо викласти вимогу у новій редакції "надання довідки (складеної учасником в довільній формі) про наявність виробничої бази та (або) складів для підготовки виробництва та зберігання матеріалів на відстані не більше 60 км від місця виконання робіт, що є предметом закупівлі".
Дана вимога дасть можливість оперативного реагування під час виконання капітального ремонту на визначеному об’єкті з найменшими затратами часу на підготовчі та інші робочі потреби. А також дозволить уникнення ситуацій пов’язаних із зберіганням матеріалів та техніки поряд з об’єктом на якому проводиться ремонт, що може спричинити порушення безпеки дорожнього руху.
Оскільки, фінансування даних робіт проводяться за кошти місцевого бюджету, Замовник хоче пересвідчитись, що роботи будуть виконані вчасно та якісно, згідно із якими саме підрядник організовує процес роботи та відповіде за неї, а не як зазначено вище особа за цивільно-правовою угодою організовує процес роботи та відповідає за неї.
В той же час, Замовник встановивши даний кваліфікаційний критерій передбачив рівні умови учасників тендерної закупівлі, та тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зауважимо, що предметом закупівлі є капітальний ремонт доріг, а не тротуарів.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну та недоречну вимогу.
Дані необгрунтовані та недоречні вимоги замовників неодноразово були оскаржені в АМКУ.
Стала практика АМКУ вказує на дискримінаційність, необгрунтованість та недоречність даних вимог замовників.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну, необгрунтовану та недоречну вимогу щодо обовязкового надання акту огляду (відрізку дороги, будівельного майданчику) за підписом замовника.
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації.
Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, НЕ Є ДВОСТОРОННІМ, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-01-000014 ● e8568d6e57ad43e68757d6cac47cd2e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2022 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2022 № 40
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
01.02.2022 № 40
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-11-05-002771-c 05.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-02 13:32:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту дороги комунальної власності по вул. Вокзальна (від вул. Нове Шосе до вул. Яблунська) із влаштуванням кільцевої розв’язки на вул. Жовтнева в м. Буча Київської області, замовником яких є
Комунальне підприємство "Бучасервіс" Бучанської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-05-002771-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-04 15:51:10
Роботи «Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Вокзальна ( від вул. Нове Шосе до вул. Яблунська) із влаштуванням кільцевої розв’язки на вул. Жовтнева в м. Буча Київської області»
Про надання пояснень
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Роботи «Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Вокзальна ( від вул. Нове Шосе до вул. Яблунська) із влаштуванням кільцевої розв’язки на вул. Жовтнева в м. Буча Київської області» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 1). Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. https://www.bucha-rada.gov.ua/content/rishennya
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону № 922)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
12 798 455,50
UAH з ПДВ
|
12 798 455,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНО-ТЕХНІЧНИЙ КЛУБ "СОНА" |
13 266 712,43
UAH з ПДВ
|
13 266 712,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Переможець |
12 798 455,50
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2023 13:51
|
8.PDF | зміни до договору |
27 лютого 2023 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2023 17:38
|
7.PDF | зміни до договору |
20 лютого 2023 17:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:02
|
ДУ 6.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2022 15:25
|
ду5.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2022 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2022 15:51
|
д.у.4.PDF | зміни до договору |
07 вересня 2022 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2022 10:35
|
3.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2022 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 14:19
|
ДУ 562-2.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2021 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 14:14
|
ДУ 562-1.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2021 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 17:04
|
Розрахунок_загальновиробн_2-1-6.pdf | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
РОзрахунок_загальновироб_витрати_2-1-5.pdf | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
РОзрахунок_загальновироб_витрати_2-1-4.pdf | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
РОзрахунок_загальновир_витрати_2-1-3.pdf | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Розрахунок_загальнвир_витрати_2-1-1.pdf | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Розрахунок_загальн_витрати_2-1-2.pdf | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Підсумкова_відомость_2-1-4.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Підсумкова_відомость_2-1-3.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Підсумкова_відомость_2-1-2.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Підсумкова_відомость_2-1-1.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Підсумкова_відомість_2-1-6.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Підсумкова_відомість_2-1-5.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
ЛОкальнийкошторис_2-1-4.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Локальний_кошторис-2-1-6.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Локальний_кошторис-2-1-2.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
ЛОкальний_кошторис_2-1-5.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
ЛОкальний_кошторис_2-1-3.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Локальний_кошторис_2-1-1.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Експертний.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
562.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Підрядник дійшли згоди про внесення зміни до Договору у частині строку дії Договору та терміну виконання робіт, та викласти пункт 4.2. та 4.4. у наступній редакції: «4.2. Закінчення виконання робіт: «31» грудня 2022 року.» «4.4. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором». 2. Інші умови Договору № 562 від 13 грудня 2021 року, не визначені в даній Додатковій угоді №1, залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 562 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до пункту 2.1. Договору № 562 від 13 грудня 2021 року, виклавши їх в наступній редакції: «2.1 Загальна вартість робіт узгоджується зведеним кошторисним розрахунком і договірною ціною, яка є твердою і складає 12 798 455,50 грн. (дванадцять мільйонів сімсот дев’яносто вісім тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 50 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 133 075,92 грн., та підлягає зміні виключно за погодженням Сторін. Загальна сума фінансування робіт складає: на 2021 рік - 00,00; на 2022 рік – 12 798 455,50 грн. Керуючись ст. 3. ст. 6 ЦКУ Сторони погодили відступити від умов абзацу другого ч. 5 ст. 844 ЦКУ та погодили, що після укладення цього договору підрядник не має права вимагати збільшення кошторису у зв’язку із будь-яким зростанням (істотним або неістотним) вартості матеріалів та/або устаткування та/або робіт (послуг) що виконуються (надаються підряднику третіми особами). Сторони погодили, що в разі відмови замовника від збільшення кошторису підрядник не має права вимагати розірвання договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 562 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Календарний план в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 562 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 562 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.1.1,2.1, Договору. 1.1. Підрядник у порядку та на умовах , визначених цим договором, зобов'язується на влсний ризик своїми та залученими ( у разі залучення субпідрядних організацій) силами і засобами виконати роботи ДК 02162015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Вокзальна ( від вул. Нове Шосе до вул. Яблунська) із влаштуванням кільцевої розв’язки на вул. Жовтнева в м. Буча Київської області Коригування" відповідно до проектно-кошторисної документації. 2.1. Загальна вартість виконаних робіт становить: 12 632 469,60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 562 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Виконавець дійшли згоди про внесення зміни до Договору у частині строку дії Договору, та викласти пункт 2.1. та пункт 4.4. у такій редакції: «2.1 Загальна вартість робіт узгоджується зведеним кошторисним розрахунком і договірною ціною, яка є твердою і складає 12 798 455,50 грн. (дванадцять мільйонів сімсот дев’яносто вісім тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 50 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 133 075,92 грн., та підлягає зміні виключно за погодженням Сторін. Загальна сума фінансування робіт складає: - на 2022 рік – 10 000 000,00; - на 2023 рік – 2 632 469,60 грн. Керуючись ст. 3. ст. 6 ЦКУ Сторони погодили відступити від умов абзацу другого ч. 5 ст. 844 ЦКУ та погодили, що після укладення цього договору підрядник не має права вимагати збільшення кошторису у зв’язку із будь-яким зростанням (істотним або неістотним) вартості матеріалів та/або устаткування та/або робіт (послуг) що виконуються (надаються підряднику третіми особами). Сторони погодили, що в разі відмови замовника від збільшення кошторису підрядник не має права вимагати розірвання договору.» «4.4. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. Згідно п. 3 ст. 631 ЦКУ, умови Договору застосовуються до фактичних відносин які виникли між Сторонами до укладення цього Договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 562 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в пункті 2.1, та 4.4. |
Номер договору про закупівлю: | 562 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 562 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |