Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативний зарядний пристрій з логотипом - 31158000-8
Очікувана вартість
73 080,00 UAH
UA-2021-11-05-002630-b bd4c7dd059ef4b11a38832b8c91a97b1
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Полякова

+380442539808
+380934108734
ilona.poliakova@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Ілона Полякова
+380442539808, +380934108734
ilona.poliakova@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2021 11:00
Очікувана вартість: 73 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються замовником, зазначені у Додатку 1 “Вимоги до предмета закупівлі” (Специфікація товару) до документації. Строк гарантії на товар має становити не менше ніж 12 місяців з дати приймання товару згідно з видатковою накладною та продовжується на строк ремонту або заміни неякісного товару на якісний у гарантійний період. Зазначений строк обчислюється від дня, коли Покупець звернувся до Постачальника з повідомленням про неякісний товар, до дня виконання ремонту або заміни неякісного товару на якісний. Строк поставки товару у повному обсязі не повинен перевищувати 10 (десяти) робочих днів від дати погодження Покупцем контрольних зразків товару, в порядку, визначеному проектом договору, але не більше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати передачі Покупцем макетів логотипу, який має бути нанесено на товар, в порядку, визначеному проектом договору. Перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, наведений у Додатку 2 до документації. Учасник повинен накласти удосконалений електронний підпис чи печатку (УЕП) або кваліфікований електронний підпис чи печатку (КЕП):
- на пропозицію спрощеної закупівлі в цілому (якщо учасник надає в складі пропозиції спрощеної закупівлі хоча б один сканований документ)
- або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
174 штуки
Портативний зарядний пристрій з логотипом - 31158000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання представниками сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2021 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2021 10:03
Документація спрощеної закупівлі_Портативний зарядний пристрій.docx
05 листопада 2021 10:03
Додаток 6_Проект_договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ" 72 906,00
UAH з ПДВ
72 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2021 13:13
Електронний підпис
16 листопада 2021 13:12
витяє єдиний друга група.pdf.p7s
16 листопада 2021 13:12
Відомості Учасника.pdf.p7s
16 листопада 2021 13:12
Згода персональних даних.pdf.p7s
16 листопада 2021 13:12
Цінова пропозиція.pdf.p7s
16 листопада 2021 13:12
таблиця цін.pdf.p7s
16 листопада 2021 13:12
Індифікаційний код.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3427309110
Відхилено 72 906,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2021 12:43

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій