Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43988734 |
Місцезнаходження: | 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, вул. Нижня, 24 |
Контактна особа: |
Рогульський Олег Іванович +380487972534 viddil43988734@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 15:48 |
Очікувана вартість: | 5 526 674,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 633,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі: оригіналу електронної банківської гарантії, яку подають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранта. Банківська гарантія повинна бути безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених п. 3 Розділу 3 тендерній документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції, визначеного в цій тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 25 000 грн. 00 коп. (двадцять п'ять тисяч гривень 00 коп.). Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 25 000 грн. 00 коп. (двадцять п'ять тисяч гривень 00 коп) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог від Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі, згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання замовнику. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта про платоспроможність та не знаходженні в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку учасника або інший документ банку. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів з поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківські реквізити Замовника: код ЄДРПОУ 43988734 р/р: UA 418201720355179006022108469 в Державній казначейській службі України, м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 90 днів з дати її розкриття. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником щомісячно на підставі Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф.КБ-3) та Акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Оплата виконаних робіт здійснюється на протязі 20 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2021 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2021 14:50 |
Перелік змін_ що вносяться.docx | |
19 листопада 2021 14:50 |
додаток 3.docx | |
19 листопада 2021 14:50 |
ТД.doc | |
05 листопада 2021 10:25 |
Додаток 4.docx | |
05 листопада 2021 10:25 |
додаток 2.docx | |
05 листопада 2021 10:25 |
додаток 1.doc |
19 листопада 2021 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 листопада 2021 14:50 |
Перелік змін_ що вносяться.docx
|
|||
19 листопада 2021 14:50 |
додаток 3.docx
|
|||
19 листопада 2021 14:50 |
ТД.doc
|
|||
05 листопада 2021 10:25 |
Додаток 4.docx
|
|||
05 листопада 2021 10:25 |
додаток 2.docx
|
|||
05 листопада 2021 10:25 |
додаток 1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-22-000001 ● e8a737d8ea22490ea6a7cac71898acea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2022 10:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
21.07.2022 № 2-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, доручення Держаудитслужби України від 03.06.2022№003100-18/3932-2022.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Тетяна НОВІКОВА
Додаток
до наказу від 21.07.2022
№ 2-з________
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Відділ капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради UA-2021-11-05-000638-c 05.11.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-22 12:16:39
запит замовнику на прояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів (Реконструкція вул. Торгова, від будівлі №15 вул. Торгова до АД Н33 Одеса - Білгород-Дністровськ - Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. (Перша черга будівництва)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-05-000638-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-25 15:44:50
Пояснення
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі рішення Авангардівської селищної ради №153–VIІІ від 24.12.2020 р. «Про бюджет Авангардівської селищної територіальної громади на 2021 рік» (із змінами) та рішення Авангардівської селищної ради №228-VIII від 12.02.2021р. «Про затвердження Програми «Інвестиції в майбутнє» Авангардівської селищної ради на 2021 рік».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до проектно-кошторисної документації, Експертний звіт (позитивний) №ЕК-4070-1/04-21 від 07.06.2021 року.
Очікувана вартість закупівлі визначена згідно проектно-кошторисної документації, Експертний звіт. №ЕК-4070-1/04-21 від 07.06.2021 року. В очікуваній вартості предмета закупівлі не врахована вартість здійснення технічного та авторського нагляду за будівництвом.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області за посиланням https://avangard.od.gov.ua/2021/11/05/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-2/ .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-01 10:29:02
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів (Реконструкція вул. Торгова, від будівлі №15 вул. Торгова до АД Н33 Одеса - Білгород-Дністровськ - Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. (Перша черга будівництва)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-05-000638-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником встановлено умову, що «Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 р. № 281», яка формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів». Відповідно пункту 5.13 - 5.15 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова), у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати (далі - ЗВВ) включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
На підставі вищевикладеного та відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» пояснювальної записки та розрахунків ЗВВ до договірної ціни, чому ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» загальновиробничі витрати у складі договірної ціни розраховані за показниками згідно Додатку № 18 Настанови, а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу?
2. відповідно до пункту 5.17 Настанови визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу надати пояснення причин не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД», у складі договірної ціни якої адміністративні витрати розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-04 10:10:54
надання пояснення
Відповідно до пункту 3. 17 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об`єктів будівництва.
Згідно з абз.10 п.3 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668, кошторис, це зокрема, зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об`єктні та локальні кошторисні розрахунки, об`єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна.
Пунктом 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668, за договором підряду підрядник зобов`язується за завданням замовника на свій ризик виконати та здати йому в установлений договором підряду строк закінчені роботи (об`єкт будівництва), а замовник зобов`язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, а також затверджену в установленому порядку проектну документацію (у разі, коли цей обов`язок повністю або частково не покладено на підрядника), прийняти від підрядника закінчені роботи (об`єкт будівництва) та оплатити їх.
З вищевикладеного вбачається, що проектно-кошторисна документація - це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об`єкта. Роботи на об`єкті будівництва починаються з проектування та складання кошторису витрат.
Виготовлена ВКФ ТОВ «ЕТО» проектна документація на будівництво за робочим проектом: «Реконструкція вул. Торгова, від будівлі №15 вул. Торгова до АД Н33 Одеса - Білгород-Дністровськ - Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. (Перша черга будівництва)», розроблена згідно вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об`єкта будівництва, і експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі кошторисна частина проектної документації, яка містить усередненні показники визначення розміру адміністративних та загальновиробничих витрат.
Даний розрахунок відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що підтверджується наявним експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектно-кошторисної документації №ЕК-4070/04-21 від 07.06.2022 року.
Відповідно до пп.6.4.1. п.6.4 Додатку 3 до Тендерної документації (Проект договору), що затверджена рішенням Уповноваженої особи від 05.11.2021 року протокол №192 із внесеними змінами рішенням Уповноваженої особи від 19.11. 2021 року протокол № 212 та в подальшому Договору підряду №136 від 20.12.2021 року, Підрядник зобов’язаний виконувати у встановлений термін, роботи згідно з проектно-кошторисною документацією та договірною ціною
У технічному завданні, яке є додатком № 2 до Тендерної документації не було жодних величин обрахування розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, у зв’язку з цим на вимогу Тендерної документації, ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" до тендерної пропозиції долучено договірну ціну на виконання робіт за предметом: «Реконструкція вул. Торгова, від будівлі №15 вул. Торгова до АД Н33 Одеса - Білгород-Дністровськ - Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. (Перша черга будівництва)» разом із пояснювальною запискою та детальними розрахунками.
Показники загальновиробничих та адміністративних витрат, згідно з долученою ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" пояснювальною запискою та розрахунками, визначено у такому ж розмірі, який передбачений проектно-кошторисною документацією по описаному об’єкту будівництва, яка пройшла експертизу на відповідність ДСТУ та має позитивний висновок, що не є порушення вимог тендерної документації.
Окрім того, у Додатку №3 Тендерної документації було розміщено проект договору, у пункті 3.2. визначено, що договірна ціна є динамічною, вартість робіт може бути змінено сторонами в межах вартості робіт по Договору, визначеної в п.2.1., на підставі ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом укладення додаткових угод.
З вищевикладеного чітко вбачається, що ціна договору є динамічною, а тому може змінюватися протягом усього строку виконання робіт при зміні норм законодавства у період будівництва, які впливають на вартість будівництва, обсяги робіт, зміні цін на ресурси, зміні умов робіт, уточненні загально виробничих, адміністративних та інших витрат, якщо такі зміни не призведуть до збільшення договірної ціни і змін характеру робіт
Тобто, у період виконання договору підряду та виконання робіт із реконструкції вул. Торгова, від будівлі №15 вул. Торгова до АД Н33 Одеса - Білгород-Дністровськ - Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. (Перша черга будівництва), розмір загальновиробничих та адміністративних витрат може неодноразово уточнюватися як у бік збільшення, так і у бік зменшення, без збільшення загальної договірної ціни за договором.
У зв’язку з цим, розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат, який був долучений ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" до тендерної пропозиції не є остаточним, оскільки у процесі виконання підрядних робіт не тільки постійно уточнюється, але і контролюється Замовником.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" на закупівлю«Реконструкція вул. Торгова, від будівлі №15 вул. Торгова до АД Н33 Одеса - Білгород-Дністровськ - Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. (Перша черга будівництва)» не була відхилена, оскільки жодним чином не призведе до збільшення договірної ціни за договором підряду.
Аналогічні висновки викладені в рішенні Рівненського окружного адміністративного суду від 18.02.2022 року по справі №460/16712/21.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-11 12:33:19
Роз'яснення щодо висновку
У Висновку зазначено: «За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: пункт 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, доступ до яких є вільним, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах (https:// corruptinfo.nazk.gov.ua; https://kap.minjust.gov.ua/services).»
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.»
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;»
Зі змісту цих двох положень вбачається, що їх умови застосовуються до Учасників процедури закупівлі, а не переможців торгів.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.»
Саме такі вимоги передбачено до переможців у тендерній документації. Прошу надати детальну інформацію яке саме порушення виявлено в цій частині Висновку і чому положення, які стосуються учасників закупівлі у висновку застосовано до переможців тргів.
У Висновку зазначено: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом дотримання в подальшому вимог статті 31 Закону під час проведення закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.»
Оскільки Висновок встановлює для Замовника певні зобов'язання, то такий він є актом індивідуальної дії. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб'єктом владних повноважень конкретних підстав прийняття (фактичних і юридичних) таких актів, а також переконливих і зрозумілих мотивів їх прийняття.
Разом з тим, можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб'єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки, яких слід вжити установі для усунення порушень Зазначеним Висновком зобов'язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом дотримання в подальшому вимог статті 31 Закону під час проведення закупівель. Проте не конкретизовано яких саме заходів має вжити Замовник. Його зміст фактично зводиться до спонукання замовника самостійно визначити, яких саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень. Така невизначеність може призвести до нових порушень.
Просимо конкретизувати заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом дотримання в подальшому вимог статті 31 Закону під час проведення закупівель та навести перелік документів, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-08-16 14:52:27
Відповідь на Роз'яснення щодо висновку
Щодо невідповідності тендерної документації Замовника вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
1. Щодо підстави, передбаченої пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі.
Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Слід зазначити, що згідно пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, де в свою чергу Переможцем надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Поряд з цим згідно з частиною п’ятою статті 17 Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Отже, Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Щодо здійснення заходів усунення виявлених порушень законодавства
2. Відповідно до частини 6 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.09.2019№114-ІХ (із змінами) за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
За приписами пункту 5 частини 7 статті 8 Закону у висновку обов’язково зазначаються, зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок) встановлений наказом Міністерства
фінансів України 08 вересня 2020 року № 552 (далі - Порядок).
Відповідно до пункту 3 Порядку у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Згідно із частиною другою статті 24 Закону Замовник має право, зокрема, у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Враховуючи, що на момент складання висновку вищезазначені терміни минули, у Висновку зазначено: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом дотримання в подальшому вимог статті 31 Закону під час проведення закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» За результатами проведеного моніторингу та на підставі складеного у відповідному порядку висновку, Замовником може прийматися рішення щодо дотримання відповідних вимог Закону під час проведення наступних закупівель та врахування їх в подальшій роботі. Результати прийнятого рішення можуть бути зазначені у протокольному рішенні, про що оприлюднюється в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновоку про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів (Реконструкція вул. Торгова, від будівлі №15 вул. Торгова до АД Н33 Одеса - Білгород-Дністровськ - Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. (Перша черга будівництва))», з метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Уповноважена особа вирішила під час проведення наступних закупівель дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі (із змінами), зокрема вимог ст. ст. 17, 22 та 31.
2022-08-17 09:59:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" |
5 507 318,34
UAH з ПДВ
|
5 507 318,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРАНД ЛАЙН КОНСТРАКШН" |
5 516 674,00
UAH з ПДВ
|
5 516 674,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" #40603406 |
Переможець |
5 507 318,34
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2022 16:12
|
Додаткова угода _2 до Договору _136.pdf | укладений |
11 серпня 2022 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2022 10:41
|
Додаткова угода _1 до договору _136.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 09:02
|
Договір №136 | укладений |
21 грудня 2021 09:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів (Реконструкція вул. Торгова, від будівлі №15 вул. Торгова до АД Н33 Одеса - Білгород-Дністровськ - Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. (Перша черга будівництва)) | 1 | роб |
5 507 318,34
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з введенням на території України правового режиму воєнного стану, внесено зміни до п. 5.1. Договору змінивши термін виконання робіт «30.06.2022 року» на «до 31.12.2022 року». Також внесено відповідні зміни до Календарного плану виконання робіт (Додаток 1) та Плану фінансування робіт (Додаток 2) виклавши їх в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів (Реконструкція вул. Торгова, від будівлі №15 вул. Торгова до АД Н33 Одеса - Білгород-Дністровськ - Монаші в смт. Авангард, Овідіопольського району, Одеської області. (Перша черга будівництва)) | 1 | роб |
5 507 318,34
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з введенням на території України правового режиму воєного стану, Сторони не мають можливості виконувати свої зобов'язання за Договором |