Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване опалення
Очікувана вартість
2 497 540,00 UAH
UA-2021-11-04-012067-a 0ffb988c8b044d95a70eddb577c4cfd2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серопян Сусанна Аршалуісівна

+380508025551 susannasuz06091975@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01983683
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вул. Студентська, 19
Контактна особа: Серопян Сусанна Аршалуісівна
+380508025551
susannasuz06091975@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Враховуючи нагальну потребу у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера (п.3 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»). Згідно протоколу №14 від 20.10.2021р. позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій щодо початку опалювального сезону 2021/2022 років, у замовника виникла нагальна потреба у постачанні теплової енергії, у зв’язку зі зниженням температури повітря в нічний час доби, що значною мірою впливає на стан здоров’я та ефективність лікування пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні різного ступеню тяжкості, особливо хворих на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2021 09:08
Оскарження наміру укласти договір: 11 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Пропозиція та усі документи, що готуються учасником самостійно, складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 Гкал
Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Студентська 19, Комунальне некомерційне підприємство "Рубіжанська центральна міська лікарня" Рубіжанської міської ради Луганської області (на межі балансового розподілу теплових мереж)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за товар (роботи або послуги) проводяться на підставі рахунку шляхом оплати Замовником на банківський рахунок Учасника, протягом 20 робочих днів з моменту отримання рахунка. До рахунка додаються в разі необхідності акт приймання-передачі товарів (робіт або послуг) та інші документи. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

04 листопада 2021 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 17:28
Повідомлення про намір укласти договір.PDF
04 листопада 2021 17:28
Протокол.PDF
04 листопада 2021 17:28
Протокол переговорів.PDF
04 листопада 2021 17:28
Протокол _ 14.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Ткачова Аліна Олексіївна
#3448313268
Переможець 2 497 540,00
UAH
05 листопада 2021 09:08

Документи

05 листопада 2021 09:08
Електронний підпис
05 листопада 2021 09:06
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 09:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Ткачова Аліна Олексіївна
#3448313268
2 497 540,00
UAH
Документи

Документи

05 листопада 2021 09:08
Електронний підпис
05 листопада 2021 09:06
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:14
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
05 січня 2022 11:12
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 13:44
ДУ _ 3.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 13:43
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 11:41
ДУ _ 2.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 15:36
Д.У _1 від 26.11.2021.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 15:15
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 14:57
Договір укладений
24 листопада 2021 14:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Централізоване опалення 1000 Гкал 2 497,54
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до розділу XI. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Договору.
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди зменшити суму договору на 219 533,76 грн. (Двісті дев'ятнадцять тисяч п'ятсот тридцять три гривні 76 копійок) без ПДВ, внести зміни до п.1.3., п.3.1. Договору та викласти у наступній редакції: 1.3. Кількість товарів (послуг або кількісні характеристики виконуваних за цим Договором робіт) за результатами проведення переговорної процедури (скороченої) закупівля (на момент визначення переможця процедури закупівлі) становить – 912,10 Гкал. 3.1. Ціна цього Договору становить: 2 278 006,24 грн. (Два мільйони двісті сімдесят вісім тисяч шість гривень 24 копійки), без ПДВ. З яких: - власні кошти у сумі – 310 000,00 грн. (Триста десять тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ; - бюджетні кошти у сумі – 1 968 006,24 грн. (Один мільйон дев'ятсот шістдесят вісім тисяч шість гривень 24 копійки) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди вважати Додаткову угоду №2 від 22.12.2021р. до Договору № 249 від 23.11.2021 р. такою що не діє. 2. Сторони прийшли до взаємної згоди зменшити суму договору на 219 533,76 грн. (Двісті дев'ятнадцять тисяч п'ятсот тридцять три гривні 76 копійок) без ПДВ, внести зміни до п.1.3., п.3.1. Договору та викласти у наступній редакції: 1.3. Кількість товарів (послуг або кількісні характеристики виконуваних за цим Договором робіт) за результатами виконання переговорної процедури (скороченої) закупівлі становить – 912,10 Гкал. 3.1. Ціна цього Договору становить: 2 278 006,24 грн. (Два мільйони двісті сімдесят вісім тисяч шість гривень 24 копійки), без ПДВ. З яких: - власні кошти у сумі – 310 000,00 грн. (Триста десять тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ; - бюджетні кошти у сумі – 1 968 006,24 грн. (Один мільйон дев'ятсот шістдесят вісім тисяч шість гривень 24 копійки) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Централізоване опалення 912.1 Гкал 2 497,54
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 278 006,24
UAH