Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
технічне обслуговування автомобілів: TOYOTA CAMRY 2,4 АА4460ІЕ, VOLKSWAGEN AA8039AI, SKODA OCTAVIA A7 AA2475TK
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2021-11-04-011852-a ● 452e9c45b02e4bcfa80844a99190dc3b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна організація Комбінат "Прогрес" Державного агентства резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 14373207 |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Вацлава Гавела, 24 |
Контактна особа: |
Богданцев Сергій Володимирович +380444973068 progresstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2021 15:59 |
Очікувана вартість: | 95 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
технічне обслуговування автомобілів: TOYOTA CAMRY 2,4 АА4460ІЕ, VOLKSWAGEN AA8039AI, SKODA OCTAVIA A7 AA2475TK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 16:43 |
ТД 2021 (СТО).docx | |
04 листопада 2021 16:39 |
Проект договору (СТО).doc |
04 листопада 2021 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
04 листопада 2021 16:43 |
ТД 2021 (СТО).docx
|
||
04 листопада 2021 16:39 |
Проект договору (СТО).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги ! Внести зміни в Додаток 3 п. 3 та 7.
Дата подання: 08 листопада 2021 16:27
Дата відповіді: 11 листопада 2021 15:07
Шановний Голова тендерного комітету!
Наполягаємо на внесенні змін до ТД, а саме: Додаток 3 п.3 - просимо дозволити учасникам з орендованим обладнанням прийняти участь у закупівлі, адже наявність саме власного чи орендованого обладнання ніяким чином не впливає на якість надання послуг.
Також наполягаємо, на внесенні змін до Додатку 3 п. 7. , а саме прибрати перелік конкретного обладнання та всі вимоги вказати через "або". Не логічно, що відповідно до п.3 у п.7 Замовник витребує лише частину обладнання, що відноситься до сертифікаціі ( та зовсім не відноситься до найменування послуг, що зазначені в Додатку 4) Було б логічним, аби Замовник витребував або все, що вказано в п.3, або на розсуд учасника додати та підтвердити відповідність або сертифікатом ДП «Укрметртестстандарт» про визнання вимірювальних можливостей СТО, АБО свідоцтвом калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025, на власне чи орендоване обладнання. Хочему зауважити, що вимоги були списані з закупівлі UA-2021-10-02-000088-b де на поточний час проходить квалілікація учасників і очікуваним переможцем буде один з двох учасників : або ТОВ Автолайф Центр або Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоцентр "Європа-Сервіс" . Тож, складається враження, що Замовник вже зазадалегіть розуміє потенційних учасників та визначив очікуваного переможця. Наполягаємо на внесенні змін до ТД та просимо надати можливість учасникам з частково власним обладнанням та частково орендованим обладнанням прийняти участь у закупівлі та обо геть відмінити вимогу п. 7 Додатку 3, або скоригувати ії таким образом, щоб і інші учасники що мають МТБ та досвід виконання аналогічних робіт змогли прийняти участь у даній закупівлв, адже відповідно до ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник здійснює закупівлю за принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник закуповує послуги за кошти державного бюджету, тому має забезпечити цільове та ефективне використання фінансових ресурсів. З метою раціонального використання коштів та забезпечення надання якісних послуг, до учасників висуваються посилені вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, попередньо проаналізувавши ринок за даним предметом закупівлі. Згідно частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо п.3 Додатку 3. Наявність саме власного обладнання на балансі підприємства Учасника за однією адресою впливає на гарантовану можливість надання Учасником самостійно повного комплексу послуг без додаткових переміщень транспортного засобу Замовника і незалежно від інших сторонніх організацій, юридичних або фізичних осіб, які є власниками обладнання та надають його Учаснику в оренду. Таким чином Замовник уникає можливості виникнення обставин, коли договір оренди обладнання втрачає чинність або розірваний достроково, а Учасник в той час не має можливості надати необхідні послуги Замовнику, тому що обладнання відсутнє. Більшість СТО м. Києва має власне обладнання, що запевняє у надійності та стабільності технічних можливостей для виконання договору.
Щодо п.7 Додатку 3. Одним із важливих необхідних критеріїв для Замовника є надання Учасником копії сертифікату про визнання вимірювальних можливостей СТО, який Учасник отримує на добровільних засадах, але це є вагомим підтвердженням матеріально-технічної бази високого рівня, оскільки для отримання такого сертифікату, ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО щодо точності їх показників. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування. Точність показників вимірювальних систем (обладнання) СТО вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення їх несправностей автотранспортних засобів. Кожен Учасник, для доведення свого технічного потенціалу та у разі наявності потужної необхідної матеріально-технічної бази, має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію.
Отримання Учасниками свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів відповідного переліку, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025, свідчить про добровільне відповідальне ставлення до стану засобів вимірювальної техніки з вимірювальними функціями, що перебувають в експлуатації у Учасника, це свідчить про контроль зносу та технічного стану обладнання, яке необхідне для надання якісних. По перше, Замовник не може вимагати свідоцтва калібрування/повірок на весь перелік обладнання, оскільки не весь перелік обладнання, наявність якого вимагається, є вимірювальними засобами. По друге, перелік обладнання, яке має мати свідоцтво калібрування/повірки, визначений Замовником як найчастіше задіяний у наданні послуг. Перелік узагальнений, у зв’язку із забезпеченням можливості коригування Замовником переліку послуг відповідно до необхідності у процесі дії Договору, та можливості забезпечення якісного надання цих послуг Учасником. Замовник не може встановити дані вимоги через «або» оскільки ці документи не є аналогічними за своїм змістом та значенням.
Наголошуємо, що перед публікацією оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник провів аналіз ринку надання послуг за відповідним предметом закупівлі, та визначив, що у місті Києві достатньо СТО, які відповідають вищевказаним вимогам, чим підтверджують свій технічний потенціал та потужність матеріально-технічної бази, які здатні забезпечити безперебійну діяльність організації Замовника, отже вимоги не є дискримінаційними. Кожен Учасник на рівних засадах може підготувати необхідні документи, які вимагаються Замовником, доступ до отримання необхідних сертифікатів/свідоцтв є відкритим і рівним для кожного Учасника.
Веб портал уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua , який містить інформацію стосовно усіх видів закупівель, у тому числі аналогічних, є також відкритим і доступним для кожного. Замовнику не заборонено проводити аналіз аналогічних закупівель та включати вимоги з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вже вимагались іншими Замовниками, а тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Щодо п.3 Додатку 3. Наявність саме власного обладнання на балансі підприємства Учасника за однією адресою впливає на гарантовану можливість надання Учасником самостійно повного комплексу послуг без додаткових переміщень транспортного засобу Замовника і незалежно від інших сторонніх організацій, юридичних або фізичних осіб, які є власниками обладнання та надають його Учаснику в оренду. Таким чином Замовник уникає можливості виникнення обставин, коли договір оренди обладнання втрачає чинність або розірваний достроково, а Учасник в той час не має можливості надати необхідні послуги Замовнику, тому що обладнання відсутнє. Більшість СТО м. Києва має власне обладнання, що запевняє у надійності та стабільності технічних можливостей для виконання договору.
Щодо п.7 Додатку 3. Одним із важливих необхідних критеріїв для Замовника є надання Учасником копії сертифікату про визнання вимірювальних можливостей СТО, який Учасник отримує на добровільних засадах, але це є вагомим підтвердженням матеріально-технічної бази високого рівня, оскільки для отримання такого сертифікату, ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО щодо точності їх показників. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування. Точність показників вимірювальних систем (обладнання) СТО вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення їх несправностей автотранспортних засобів. Кожен Учасник, для доведення свого технічного потенціалу та у разі наявності потужної необхідної матеріально-технічної бази, має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію.
Отримання Учасниками свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів відповідного переліку, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025, свідчить про добровільне відповідальне ставлення до стану засобів вимірювальної техніки з вимірювальними функціями, що перебувають в експлуатації у Учасника, це свідчить про контроль зносу та технічного стану обладнання, яке необхідне для надання якісних. По перше, Замовник не може вимагати свідоцтва калібрування/повірок на весь перелік обладнання, оскільки не весь перелік обладнання, наявність якого вимагається, є вимірювальними засобами. По друге, перелік обладнання, яке має мати свідоцтво калібрування/повірки, визначений Замовником як найчастіше задіяний у наданні послуг. Перелік узагальнений, у зв’язку із забезпеченням можливості коригування Замовником переліку послуг відповідно до необхідності у процесі дії Договору, та можливості забезпечення якісного надання цих послуг Учасником. Замовник не може встановити дані вимоги через «або» оскільки ці документи не є аналогічними за своїм змістом та значенням.
Наголошуємо, що перед публікацією оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник провів аналіз ринку надання послуг за відповідним предметом закупівлі, та визначив, що у місті Києві достатньо СТО, які відповідають вищевказаним вимогам, чим підтверджують свій технічний потенціал та потужність матеріально-технічної бази, які здатні забезпечити безперебійну діяльність організації Замовника, отже вимоги не є дискримінаційними. Кожен Учасник на рівних засадах може підготувати необхідні документи, які вимагаються Замовником, доступ до отримання необхідних сертифікатів/свідоцтв є відкритим і рівним для кожного Учасника.
Веб портал уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua , який містить інформацію стосовно усіх видів закупівель, у тому числі аналогічних, є також відкритим і доступним для кожного. Замовнику не заборонено проводити аналіз аналогічних закупівель та включати вимоги з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вже вимагались іншими Замовниками, а тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоцентр "Європа-Сервіс" |
94 238,40
UAH з ПДВ
|
94 238,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮРЧЕНКО АННА ІГОРІВНА |
94 711,90
UAH з ПДВ
|
94 711,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоцентр "Європа-Сервіс" #38129614 |
Переможець |
94 238,40
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 13:19
|
ДУ Автоцентр.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 10:21
|
Договір (СТО).pdf | укладений |
07 грудня 2021 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 159 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |