Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Composite freight wagon brake pads (34630000-2 Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railway traffic control equipment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2021 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 15:59 |
Очікувана вартість: | 18 414 118,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 92 070,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 7 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 184141.19 UAH |
Publication date: | 04 листопада 2021 15:17 |
Enquiries until: | 26 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 грудня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 18 414 119 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 92 071 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 15:14 |
4750_ТД колодка гальм.комп.вантаж. вагонів.docx | |
04 листопада 2021 15:14 |
Додаток №9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000011 ● 0dc21c1e6cf4484cbf20e3e421c6d4cc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 11:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2022 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-11-04-011198-a 04.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-02 15:37:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі колодки гальмівної композиційної вантажного вагону (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-04-011198-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7.5 розділу 7 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо надання переможцем ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» документів для укладення договору відповідно до Розділу ІІ Додатку № 6 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-07 14:36:03
Відповідь на запит
Закупівлю № UA-2021-11-04-011198-a оголошено 04.11.2021 та відповідно до частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) філією «Центр забезпечення виробництва» «Укрзалізниця» (або Товариство) забезпечено розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі у системі PROZORRO та на веб-сайті Товариства шляхом автоматичного відображення у дзеркалі (віджеті). Скріншот додається.
Через введення військового стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» та за наявності загрози об’єктам інфраструктури АТ «Укрзалізниця», які за критеріями ризику відноситься до об’єктів критичної інфраструктури держави, Товариством прийнято рішення обмежити роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.
Враховуючи викладене так зване «віддзеркалення інформації», розміщеної у системі PROZORRO з переадресацією на сайт АТ «Укрзалізниця» припинено під час воєнного стану. Поновлення звичайної роботи обміну інформації буде поновлено за результатами втрати дії рішень Президента та Кабінету Міністрів України зазначених у п. 2 цієї інформації.
Щодо виконання переможцем Процедури закупівлі умов пункту 7.5 розділу 7 тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
За результатами проведення Процедури закупівлі з переможцем торгів – Товариством з обмеженою відповідальністю «Білоцерківський завод «Трібо» укладено договір поставки від 13.01.2022 № ЦЗВ-03-00122-01.
Відповідно до п. 7.5 розділу 7 тендерної документації замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 0,5 % від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа.
Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку
№ 7 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору.
Розділом ІІ Додатку № 7 до тендерної документації визначено вимоги до гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті договірного забезпечення, де однією із вимог передбачено, що забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору, до повного виконання договору в частині поставки продукції.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Білоцерківський завод «Трібо» надано АТ «Укрзалізниця» в особі філії «Центр забезпечення виробництва» документи, визначені тендерною документацією, що необхідні для укладання договору про закупівлю, копії яких додаються:
1. Копія банківської гарантії від 30.12.2021 № 25358/21-ГВ на 2 арк.
2. Копія витягу з державного реєстру банків АТ «Банк інвестицій та заощаджень» на 1 арк.
3. Копія довіреності від 20.12.2021 № 05-1/05-162 на 1 арк.
4. Копія банківської ліцензій від 24.10.2011 № 221 на 1 арк.
(Додаток у форматі PDF файлу з назвою «Договір ЦЗВ-03-00122-01»).
Щодо виконання переможцем Процедури закупівлі умов розділу II Додатку № 6 до тендерної документації.
Розділом ІІ Додатку № 6 до тендерної документації передбачено перелік документів, які повинен надати переможець та які підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю.
У відповідності до вищезазначеної вимоги Товариством з обмеженою відповідальністю «Білоцерківський завод «Трібо» надано АТ «Укрзалізниця» в особі філії «Центр забезпечення виробництва» документи, визначені тендерною документацією, що необхідні для укладання договору про закупівлю, копії яких додаються:
1. Копія статуту ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» на 19 арк.
2. Копія опису документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації від15.06.2021 на 1 арк.
3. Копія листа ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» від 29.12.2021 № 31/0701 на 1 арк.
4. Копія рішення учасника від 29.11.2021 № 21/21 на 1 арк.
5. Копія витягу з державного реєстру юридичних осіб створеного 06.12.2021 на 13 арк.
6. Копія паспорта Савчук Олега Васильовича на 2 арк.
7. Копія довідки АТ «Міжнародний резервний банк» від 16.12.2021 № 201/5/19-3 на 1 арк.
8. Копія листа АТ «Міжнародний резервний банк» від 17.12.2021 № 203/5/19-3 на 1 арк.
9. Копія цінової пропозиції ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» на 2 арк.
(Додаток у форматі PDF файлу з назвою «Документи ЦЗВ-03-00122-01»).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ РБС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" |
18 409 770,72
UAH з ПДВ
|
18 409 770,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РБС |
18 414 118,80
UAH з ПДВ
|
18 414 118,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" #35046274 |
Переможець |
18 409 770,72
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 14:47
|
ЦЗВ-03-00122-01.pdf | укладений |
17 січня 2023 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 15:48
|
ЦЗВ-03-00122-01.pdf | укладений |
13 січня 2022 15:48
|