Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт приміщення будинку культури із заміною зовнішніх мереж теплопостачання за адресою: Житомирська область, Овруцький район, с. Кирдани, вул. Лесі Українки,1» (код ДК 021:2015 - 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
86 737,20 UAH
UA-2021-11-04-007793-b f12d2d5b822b4a388b8809ab498ba0d5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 31А
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 19:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 86 737,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 433,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт приміщення будинку культури із заміною зовнішніх мереж теплопостачання за адресою: Житомирська область, Овруцький район, с. Кирдани, вул. Лесі Українки,1» (код ДК 021:2015 - 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) згідно оголошення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт приміщення будинку культури із заміною зовнішніх мереж теплопостачання за адресою: Житомирська область, Овруцький район, с. Кирдани, вул. Лесі Українки,1» (код ДК 021:2015 - 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, с. Кирдани Овруцького району, вул. Лесі Українки,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник оплачує вартість виконаних робіт або окремих етапів (обсягів) робіт на підставі належним чином оформлених (відповідно до умов Договору) актів здачі-приймання виконаних робіт з технічного нагляду протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів (відповідного бюджетного призначення) на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2021 19:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 19:57
СПРОЩЕНА технагляд Кирдани БК.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Іванов Михайло Валентинович" 48 800,00
UAH з ПДВ
48 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2021 14:34
Електронний підпис
14 листопада 2021 14:33
Лист відгук (Іванов).pdf
14 листопада 2021 14:33
Лист відгук (Іванов)-1.pdf
14 листопада 2021 14:33
листи довідки.pdf
14 листопада 2021 14:33
Іванов.pdf
14 листопада 2021 14:33
виписка Іванов.pdf
14 листопада 2021 14:33
договора аналог.pdf
14 листопада 2021 14:33
проект дог (2).pdf
14 листопада 2021 14:33
сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Іванов Михайло Валентинович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Іванов Михайло Валентинович"
#2110003738
Переможець 48 800,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 11:25

Документи

17 листопада 2021 11:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Іванов Михайло Валентинович"
#2110003738
48 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2021 11:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2023 11:21
Додаткова угода №2 Іванов.pdf зміни до договору
23 грудня 2023 11:20
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 16:02
дод угода 1 іванов.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 16:01
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 12:17
Договір 590 технагляд Кирдани БК.PDF укладений
22 листопада 2021 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг через затримку фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 590
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 590
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML