Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Фактор коагуляції крові людини VIII та фактор Віллебранда (із співвідношенням факторів 1 до 0,75 і більше) 500 МО, Фактор коагуляції крові людини VIII та фактор Віллебранда (із співвідношенням факторів 1 до 0,75 і більше) 1000 МО)
Очікувана вартість
22 957 760,00 UAH
UA-2021-11-04-007685-b e1e0e0315a684ae99b8d755511f0b65e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Фактор коагуляції крові людини VIII та фактор Віллебранда (із співвідношенням факторів 1 до 0,75 і більше) 500 МО, Фактор коагуляції крові людини VIII та фактор Віллебранда (із співвідношенням факторів 1 до 0,75 і більше) 1000 МО)» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєний електронною системою закупівель: 1) UA-2021-05-27-012964-b; 2) UA-2021-06-30-004049-c) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі (сформовані в ЕСЗ звіти додаються):
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-27-012964-b/print/report/pdf;
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-30-004049-c/print/report/pdf.
Таким чином, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 19:34
Оскарження наміру укласти договір: 15 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 одиниця
Фактор коагуляції крові людини VIII та фактор Віллебранда (із співвідношенням факторів 1 до 0,75 і більше) 500 МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33621000-9 — Лікарські засоби для лікування захворювань крові й органів кровотворення
МНН: Von Willebrand factor and coagulation factor VIII in combination
7754000 одиниця
Фактор коагуляції крФактор коагуляції крові людини VIII та фактор Віллебранда (із співвідношенням факторів 1 до 0,75 і більше) 1000 МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33621000-9 — Лікарські засоби для лікування захворювань крові й органів кровотворення
МНН: Von Willebrand factor and coagulation factor VIII in combination

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

04 листопада 2021 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Баксалта ГмбХ (Baxalta GmbH)
#CHE-101.280.021
Переможець 22 957 760,00
UAH
04 листопада 2021 19:34

Документи

04 листопада 2021 19:34
Електронний підпис
04 листопада 2021 19:33
UA-2021-06-30-004049-c-report.pdf
04 листопада 2021 19:33
UA-2021-05-27-012964-b-report.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 19:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Баксалта ГмбХ (Baxalta GmbH)
#CHE-101.280.021
22 957 760,00
UAH
Документи

Документи

04 листопада 2021 19:34
Електронний підпис
04 листопада 2021 19:33
UA-2021-06-30-004049-c-report.pdf
04 листопада 2021 19:33
UA-2021-05-27-012964-b-report.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 15:38
Коментар при звітуванні (Договір № 09_390-11_2021).docx укладений
06 січня 2023 15:15
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2022 21:04
ДУ № 2 до Договору № 09_390-11_2021 Baxalta.pdf зміни до договору
10 березня 2022 20:15
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 22:16
ДУ № 1 від 03.12 до Договору № 09_390-11_2021.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 22:15
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 17:31
Договір № 09_390-11_2021 від 19.11.2021.pdf укладений
23 листопада 2021 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 09/390-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 09/390-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 22 957 760,00
UAH