Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі та приміщень РММ Сіретської експлуатаційної дільниці, м. Сторожинець, вул.Хотинська, 5.»
Очікувана вартість
1 300 304,00 UAH
UA-2021-11-04-004916-a ac92dddb5a6b445c8e3b4e79d25f3b88
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чопчик Христина

380951324609 dpbuvrtender2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річок Прут та Сірет
Код ЄДРПОУ: 34519322
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-Б
Контактна особа: Чопчик Христина
380951324609
dpbuvrtender2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 300 304,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 501,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі та приміщень РММ Сіретської експлуатаційної дільниці, м. Сторожинець, вул.Хотинська, 5.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59000, Україна, Чернівецька область, Сторожинець, вул.Хотинська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник після підписання Договору, але тільки за наявності відкритого рахунку в Державній казначейській службі України може сплатити підряднику аванс у розмірі не більше ніж 30 відсотків вартості договору. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 1 (одного) місяця після одержання авансу. По закінченні вказаного терміну невикористані суми повертаються Замовнику. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2021 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 11:41
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
04 листопада 2021 11:41
Додаток №4 Проект договору.docx
04 листопада 2021 11:41
Додаток №3 Технічна специфікація.docx
04 листопада 2021 11:41
Додаток № 1 Пропозиція.docx
04 листопада 2021 11:40
Оголошення на спрощену закупівлю.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нуцул Костянтин Степанович 1 260 045,00
UAH з ПДВ
1 260 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2021 15:22
Електронний підпис
13 листопада 2021 15:19
101 Лист-пояснення - ліцензія.pdf
13 листопада 2021 15:19
96 МТБ.pdf
13 листопада 2021 15:19
Розрахунки __1-4.pdf
13 листопада 2021 15:19
121 Лист-згода на обробку ПД.pdf
13 листопада 2021 15:19
Накладні на МТБ.pdf
13 листопада 2021 15:19
105 Лист-згода.pdf
13 листопада 2021 15:19
122 Довідка ЦПХ.pdf
13 листопада 2021 15:19
Диплом Нуцул К.С..pdf
13 листопада 2021 15:19
120 Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2021 15:19
Загальновиробничі витрати.pdf
13 листопада 2021 15:19
Паспорт та код Нуцул К.С..pdf
13 листопада 2021 15:19
Штаний розпис.pdf
13 листопада 2021 15:19
Пояснювальна записка.pdf
13 листопада 2021 15:19
104 Лист.pdf
13 листопада 2021 15:19
Додаток 4-ДФ.pdf
13 листопада 2021 15:19
Guarantee_21-37GR0029.rar
13 листопада 2021 15:19
Договірна ціна.pdf
13 листопада 2021 15:19
Аналогічний договір.pdf
13 листопада 2021 15:19
Виписка з ЄДР.pdf
13 листопада 2021 15:19
100 Лист-пояснення .pdf
13 листопада 2021 15:19
Додаток 4 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нуцул Костянтин Степанович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нуцул Костянтин Степанович
#2417906938
Переможець 1 260 045,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 13:19

Документи

16 листопада 2021 13:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нуцул Костянтин Степанович
#2417906938
1 260 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2021 13:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 09:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:05
ДУ №3-9-Б(3-Б).pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:05
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 11:37
Додаткова угода 2 дах.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 16:19
ДУ 10-Б.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 16:18
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 16:07
9-БН від 24.11.21.pdf укладений
24 листопада 2021 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.2. Розділу 3 Договору № 9 -Б від 24.11. 2021 року викласти в новій редакції: «3.2. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік становить - 475 720,42 грн. (чотириста сімдесят п'ять тисяч сімсот двадцять гривень 42 коп.)без ПДВ. Вартість незавершених робіт по Договору становить 784 324,58 грн. (сімсот вісімдесят чотири тисячі триста двадцять чотири гривні 58 коп.) без ПДВ. Загальна вартість робіт по Договору - 1 260 045,00 грн. (один мільйон двісті шістдесят тисяч сорок п 'ять гривень 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 9-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-10-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1.Сторони домовилися, що положення додаткової угоди №1-10-Б від 24.11.2021 року до Договору №9-Б від 24.11.2021 року скасовуються з моменту підписання цієї додаткової угоди. 1.2.Пункт 3.2. Розділу 3 Договору № 9-Б від «24» листопада2021 року викласти в новій редакції: «3.2. Ціна цього Договору визначена Сторонами відповідно до договірної ціни (Додаток №1 до Договору) становить 1 260 045.00 (один мільйон двісті шістдесят тисяч сорок п'ять гривень 00 кон.), без ПДВ. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік становить -475 720,42 гри. (чотириста сімдесят п'ять тисяч сімсот двадцять гривень 42 коп.), без ПДВта визначається відповідно до договірної ціни (додаток №2 до Договору). Вартість незавершених робіт по даному Договору на 2022 рікстановить 784 324,58 ірн. (сімсот вісімдесят чотири тисячі триста двадцять чотири гривні 58 коп.), без ПДВ. 1.3. Пункт 5.1. Розділу 5 Договору викласти в новій редакції: « 5.1. Термін виконання робіт: до 31.12.2022 року, включно». 1.4.Пункт 10.1. Розділу 10 викласти в новій редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з дати його укладення і діє до 31 грудня 2022 року включно, або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань. 2.Здійснення платежів на вказані в Додатковій угоді рахунки, вважається належним здійсненням розрахунків по Договору.
Номер договору про закупівлю: 9-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-11-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням п.п.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, відповідно до Указу Президента України №64 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), відсутністю кошторисних призначень за бюджетною програмою КПКВК 2707070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р.Тиса у Закарпатській області» на 2022 рік, та, як наслідок, виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені Договором, Сторони погодили продовжити строк дії договору та термін виконання робіт до 31.12.2023р.
Номер договору про закупівлю: 9-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-9-Б(3-Б)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 475 720,42
UAH