Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Очікувана вартість
1 980,00 UAH
UA-2021-11-04-004443-b a513939267b74d8ab4f2486af4e023ff
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сібірякова Ірина Володимирівна

+380382772525 khmschool1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ загальної середньої освіти "Початкова школа №1 Хмельницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 44424756
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Залізняка,32
Контактна особа: Сібірякова Ірина Володимирівна
+380382772525
khmschool1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


згідно додатків до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
528 шт
Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29018, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул.М.Залізняка,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

04 листопада 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Приватна друкарня"
#31733903
Переможець 1 980,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 16:11

Документи

04 листопада 2021 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 18:36
договір укладений
04 листопада 2021 18:35