Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Тульчинська загальноосвітня школа I-III ступенів-ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21723398 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, Миколи Леонтовича,12 |
Контактна особа: |
Левчук Аліса 380672791631 svatko.1976@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2021 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2021 11:13 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 11:11 |
ТД деревне паливо 2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000079 ● f6763c6c55b14e75b909f58d4ce970e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2022 №44-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.08.2022 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24. UA-2021-11-04-004177-a 04.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-01 08:33:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини (деревина паливна) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-04-004177-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи (протокол від 04 листопада 2021 року) встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (п.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
3. Чи виконано умови договору від 06 грудня 2021 року №151, укладеного із ФОП Крупко В. Г. (надати відповідні документальні підтвердження щодо виконання договору (платіжні доручення, накладні))?
4. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами договору від 06 грудня 2021 року №151 строк його дії до 31 грудня 2021 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-06 14:52:51
Пояснення
девина паливна
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-09-06 15:04:38
пояснення
деревина паливна
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
протокол уповноваженої особи
2022-09-15 16:30:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Васіліогло Марія Петрівна |
516 000,00
UAH з ПДВ
|
516 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Крупко Василь Григорович |
536 000,00
UAH з ПДВ
|
536 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Васіліогло Марія Петрівна #2051606240 |
Відхилено |
516 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 16:24
|
ФОП Крупко Василь Григорович #1975613134 |
Переможець |
536 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2022 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 08:53
|
договір.pdf | укладений |
06 грудня 2021 08:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
деревина (деревина паливна) | 400 | метри кубічні |
1 340,00
UAH
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 грудня 2021 10:06
|
107 200,00 UAH | UA198201720344220016000048103 Тульчинська школа-ліцей з ПВФП |
UA693026890000026004055339695 Крупко Василь Григорович |
Оплачений |
10 грудня 2021 10:06
|
428 800,00 UAH | UA198201720344220016000048103 Тульчинська школа-ліцей з ПВФП |
UA693026890000026004055339695 Крупко Василь Григорович |
Оплачений |