Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення гілля
Очікувана вартість
199 950,00 UAH
UA-2021-11-04-000643-b 7b5322e77e854a61b59f15a317266267
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хижчук Світлана Сергіївна

+380442982222 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Хижчук Світлана Сергіївна
+380442982222
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77230000-1: Послуги, пов’язані з лісівництвом


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вивезення гілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м.Київ, дислокація ЗО ПРДА відповідно до проєкту договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77230000-1 — Послуги, пов’язані з лісівництвом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2021 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 10:22
проєкт_гілля.docx
04 листопада 2021 10:22
оголошення_вивіз гілля.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" 199 928,30
UAH з ПДВ
199 928,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2021 18:26
Електронний підпис
11 листопада 2021 18:25
Наказ Джулай Н.О..pdf
11 листопада 2021 18:25
Копія паспорта Джулай Н.О..pdf
11 листопада 2021 18:25
Статут з описом.pdf
11 листопада 2021 18:25
Виписка та Витяг ПДВ.pdf
11 листопада 2021 18:25
Протокол ззу 11 директор.pdf
11 листопада 2021 18:25
Довіреність Джулай.pdf
11 листопада 2021 18:25
Витяг з ЄДР від 11.11.2021р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
Переможець 199 928,30
UAH з ПДВ
15 листопада 2021 11:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

15 листопада 2021 11:10
Електронний підпис
15 листопада 2021 11:07
DOC001.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2021 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
199 928,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2021 11:10
Електронний підпис
15 листопада 2021 11:07
DOC001.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2022 13:51
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 09:21
DOC002.PDF зміни до договору
25 січня 2022 09:02
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:44
DOC016.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 15:08
DOC003.PDF укладений
18 листопада 2021 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 448
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 448
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 448
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2021 — 01 березня 2022
Сума оплати за договором: 199 928,30
UAH (в тому числі ПДВ 33 321,33 UAH)