Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги надані по ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
1 260,00 UAH
UA-2021-11-03-009420-a a62202771abc44fa94f4ef1e7b65187e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КАЦАЛАП АННА

+380930993382 yszngrebinki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСЕЛЕННЯ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44138035
Місцезнаходження: 08662, Україна , Київська обл., Васильківський р-н, селище міського типу Гребінки, пр.Науки, будинок 2
Контактна особа: КАЦАЛАП АННА
+380930993382
yszngrebinki@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50300000-8: Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги


послуги по ремонту офісної техніки часткове відновлення drum cartridge
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ціна за одиницю: 1260UAH без ПДВ
часткове відновлення drum cartridge
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50300000-8 — Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг часткове відновлення drum cartridge Пiсляоплата 31 Робочі 100

Тендерна документація

03 листопада 2021 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СТРУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2984501813
Переможець 1 260,00
UAH
03 листопада 2021 13:58

Документи

03 листопада 2021 13:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 11:00
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 14:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
часткове відновлення drum cartridge 1 штуки 1 260,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 260,00
UAH