Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги в с. Пукеничі Стриського району Львівської області по вул. Лесі Українки» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
844 350,80 UAH
UA-2021-11-03-003166-c b430cee411764b14bb2f8c4c55e77fea
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебідь Іван Петрович

+380324571300 mrlebidvkb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 44021023
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул. Шевченка, 71
Контактна особа: Лебідь Іван Петрович
+380324571300
mrlebidvkb@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2021 21:56
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2021 18:00
Очікувана вартість: 844 350,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 2.16.1 Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2.16.8. пункту 2.16 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок ВІДДІЛУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в підпункті 2.16.3 пункту 2.16 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 06 820 172 0344 241 0061 0011 3312, ДКСУ м. Київ Стрийське УДКСУ, МФО 820172, ЗКПО 44021023 2.16.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.16.3. Розмір забезпечення пропозиції: 4500, 00 грн. 2.16.4. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше строку, протягом якого пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання пропозицій. 2.16.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 2.16.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.16.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п.2 ч. 13 статті 14 Закону. 2.16.8. Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт дороги в с. Пукеничі Стриського району Львівської області по вул. Лесі Українки» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82422, Україна, Львівська область, с. Пукеничі Стрийського району, вул. Лесі Українки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

2.16.1 Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2.16.8. пункту 2.16 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок ВІДДІЛУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в підпункті 2.16.3 пункту 2.16 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 06 820 172 0344 241 0061 0011 3312, ДКСУ м. Київ Стрийське УДКСУ, МФО 820172, ЗКПО 44021023 2.16.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.16.3. Розмір забезпечення пропозиції: 4500, 00 грн. 2.16.4. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше строку, протягом якого пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання пропозицій. 2.16.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 2.16.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.16.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п.2 ч. 13 статті 14 Закону. 2.16.8. Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 4500 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: форма банківська гарантія
03 листопада 2021 22:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2021 21:57
Оголошення.docx
03 листопада 2021 21:57
Дод. 5 форма банківська гарантія.docx
03 листопада 2021 21:57
Дод. 4 Проект договору.docx
03 листопада 2021 21:57
Дод. 3 Технічна специфікація.docx
03 листопада 2021 21:57
Дод. 2 Інші вимоги.docx
03 листопада 2021 21:57
Дод. 1 Форма пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" 840 000,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 листопада 2021 17:44
Електронний підпис
12 листопада 2021 17:43
Договір машина поливальна.pdf
12 листопада 2021 17:43
Довідка захист довкілля.pdf
12 листопада 2021 17:43
Сертифікат інж.кошторисник.pdf
12 листопада 2021 17:43
Дипломи.pdf
12 листопада 2021 17:43
грейдер.pdf
12 листопада 2021 17:43
Наказ Фролова Ю.М.7z
12 листопада 2021 17:43
Ліцензія.pdf
12 листопада 2021 17:43
Розрахунок ДЦ.pdf
12 листопада 2021 17:43
Оплата гарантії.pdf
12 листопада 2021 17:43
ст.17 Закону.pdf
12 листопада 2021 17:43
Договір лабароторія.pdf
12 листопада 2021 17:43
Довідка досвід.pdf
12 листопада 2021 17:43
Технічне завдання.pdf
12 листопада 2021 17:43
Довідка лабораторія.pdf
12 листопада 2021 17:43
Довідка субпідрядник.pdf
12 листопада 2021 17:43
Відгук Стрий.pdf
12 листопада 2021 17:43
Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2021 17:43
бульдозер.pdf
12 листопада 2021 17:43
Наказ на директора.pdf
12 листопада 2021 17:43
Довідка банк.pdf
12 листопада 2021 17:43
Договір досвід Стрий.pdf
12 листопада 2021 17:43
224.imd
12 листопада 2021 17:43
Паспорт директор.pdf
12 листопада 2021 17:43
Довідка банк 1.3.pdf
12 листопада 2021 17:43
Банківська Ліцензія.7z
12 листопада 2021 17:43
Відгук Дрогобич.pdf
12 листопада 2021 17:43
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2021 17:43
Інвертна карта бітумізатор.pdf
12 листопада 2021 17:43
Лист-згода договір.pdf
12 листопада 2021 17:43
Охорона праці.pdf
12 листопада 2021 17:43
Фінансова звітність.pdf
12 листопада 2021 17:43
224.bdcu
12 листопада 2021 17:43
Самоскид МАЗ 6501В5.pdf
12 листопада 2021 17:43
Транспортна схема.pdf
12 листопада 2021 17:43
Свідоцтво екскаватор CAT442D.pdf
12 листопада 2021 17:43
Cвідоцтво лабораторія.pdf
12 листопада 2021 17:43
Статистика 1-ПВ.pdf
12 листопада 2021 17:43
Лист для клієнтів.7z
12 листопада 2021 17:43
Асфальтоукладач Vogele Super 1800-2.pdf
12 листопада 2021 17:43
Проект договору.pdf
12 листопада 2021 17:43
Протокол НР.7z
12 листопада 2021 17:43
Довідка 1.2..pdf
12 листопада 2021 17:43
Гарантійні листи.pdf
12 листопада 2021 17:43
Календарний графік.pdf
12 листопада 2021 17:43
Накази ІТР.pdf
12 листопада 2021 17:43
лист підтвердження техніки.pdf
12 листопада 2021 17:43
Каток BW154 AD.pdf
12 листопада 2021 17:43
Договір досвід Дрогобич.rar
12 листопада 2021 17:43
Гарантійні листи 2.pdf
12 листопада 2021 17:43
Свід КРАЗ КАМАЗ.pdf
12 листопада 2021 17:43
каток ДУ-48.pdf
12 листопада 2021 17:43
Гарантія 14545-21.7z
12 листопада 2021 17:43
Довідка робітники.pdf
12 листопада 2021 17:43
Довідка банк 1.1..pdf
12 листопада 2021 17:43
Довідка банк 1.pdf
12 листопада 2021 17:43
Банківська Гарантія 14545-21.7z
12 листопада 2021 17:43
Витяг із Статуту.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 14545-21.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д"
#03580920
Переможець 840 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 17:32

Документи

19 листопада 2021 17:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д"
#03580920
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2021 17:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 травня 2023 16:30
Додаткова угода №3 укладений
16 травня 2023 16:29
Електронний підпис укладений
10 травня 2023 09:44
Договірна ціна.pdf зміни до договору
10 травня 2023 09:43
Додаткова угода _ 2.pdf зміни до договору
10 травня 2023 09:43
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 16:27
графік.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 16:25
ДУ _ 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 16:25
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 17:59
Договір укладений
23 листопада 2021 15:06
Договір укладений
23 листопада 2021 15:06
Договір укладений
23 листопада 2021 15:06
Договір укладений
23 листопада 2021 15:06
Договір укладений
23 листопада 2021 15:06
Договір укладений
23 листопада 2021 15:06
Договір укладений
23 листопада 2021 15:06
Договір укладений
23 листопада 2021 15:06
Договір укладений
23 листопада 2021 15:06
Договір укладений
23 листопада 2021 15:06
Договір укладений
23 листопада 2021 15:06
Договір укладений
23 листопада 2021 15:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт дороги в с. Пукеничі Стриського району Львівської області по вул. Лесі Українки» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) 1 роб 840 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 22/11/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Рішення сесії Стрийської міської ради від 15.12.2022 року №1411. Передбачено фінансування для завершення робіт по об'єкту.
Номер договору про закупівлю: 22/11/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт дороги в с. Пукеничі Стриського району Львівської області по вул. Лесі Українки» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) 1 роб 840 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 771 717,60
UAH (в тому числі ПДВ 128 619,60 UAH)