Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2021 16:15 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 12:45 |
Очікувана вартість: | 4 038 196,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 190,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2023 рік | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2021 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 16:11 |
Додаток 4.doc | |
03 листопада 2021 16:11 |
Додаток 3.doc | |
03 листопада 2021 16:11 |
Додаток 2.doc | |
03 листопада 2021 16:11 |
Додаток 1.doc | |
03 листопада 2021 16:11 |
ТД УЖКГ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-13-000002 ● 577bee735bec4c9ebdb654defcbfa9ac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2022 10:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.07.2022 № 180
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 12.07.2022 № 180
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
5. UA-2021-11-03-002949-b
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради Поточний ремонт - ліквідація місць розкопів на тротуарах, дворових дорогах та прибудинкових територіях в м. Тернополі на 2022 рік 4 038 196,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-15 14:45:40
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-20 08:47:48
Пояснення
Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Бюджетне призначення визначено в сумі коштів які передбачені рішенням сесії Тернопільської міської ради №8/11/23 від 17.12.2021. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені згідно розробленого технічного завдання та зведеного кошторисного розрахунку. Окрім того повідомляємо, що в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відсутній веб-сайт, а всі дані щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на веб-сайті Тернопільської міської ради за посиланням: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/oprilyudnennya-obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/46574.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-21 17:20:17
Запит про надання пояснень
1. Прошу уточнити місце (місця) надання послуг з поточного ремонту - ліквідації місць розкопів на тротуарах, дворових дорогах та прибудинкових територіях в м. Тернополі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-25 16:38:15
Пояснення
Місце надання послуг – території м.Тернополя. А конкретні адреси. аварійних об'єктів ліквідації та місць розкопів надаються комунальним підприємством теплових мереж «Тернопільміськтеплокомуненерго» після ліквідації аваріної ситуації та заміни мереж
Надання інформації про усунення порушення замовником
На вимогу тендерної документації про «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» зазначено найменування матеріально технічної бази по вул. Поліська, 18 з зазначенням всіх вимого що відповідає умовам тендерної документації. Окремих зазначених земельних, ділянок будівель чи споруд не має в учасника. Щодо підсумкової відомості ресурсів у якій визначені будівельні машини і механізми використання яких враховано в ціні тендерної пропозиції, зокрема: компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 мЗ/хв, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, віброущільнювачі [віброплити] з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг, машини шліфувальні електричні - вартість робіт, що виконувалась зазначеними машинами не перевищує 20 відсотків субпідрядником. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати копію договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). Також, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору переможцем було надано договір №154 від 08.11.2019 з усіма додатками. Окрім цього, зазначаємо, що предметом даного договору №154 від 08.11.2019 є поточний ремонт – ліквідація місць розкопок прибудинкової території за адресою вул. Кривоноса, 2 м. Тернополя та згідно п. 1.1. вказаного Договору, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання щодо надання послуг з поточного ремонту - ліквідація місць розкопок прибудинкової території за адресою вул. Кривоноса, 2 м. Тернополя, конкретно за вказаною адресою – вул. Кривоноса,2 а даний перелік оформляється коли є предметом договору виконання розкопів на кількох вказаних адресах (об’єктах), а тому в даному випадку перелік не оформлявся. На вимогу надані копії сторінок паспорту, що підтверджує особу і статус. Додатково інформуємо, що з метою забезпечення дотримання законодавства у сфері закупівель Ваші рекомендації взяті до уваги та будуть враховані у подальшій роботі. На підставі викладено вище, вважаємо, що Замовником не порушено Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-08-05 15:35:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Данилюк Ольга Ігорівна |
3 899 474,00
UAH з ПДВ
|
3 879 283,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
3 950 000,00
UAH з ПДВ
|
3 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" |
4 030 482,95
UAH з ПДВ
|
3 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Данилюк Ольга Ігорівна #3159101901 |
Переможець |
3 879 283,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 17:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2021 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 17:43
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 17:41
|
Договір 1308.pdf | укладений |
21 грудня 2021 17:34
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 травня 2022 16:19
|
166 333,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
04 травня 2022 16:00
|
125 477,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
21 травня 2022 12:25
|
135 702,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
21 травня 2022 12:25
|
10 504,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
15 квітня 2022 14:51
|
156 437,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
07 квітня 2022 15:32
|
299 439,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
22 квітня 2022 11:46
|
97 885,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
29 червня 2022 16:56
|
1 088 878,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
30 червня 2022 15:17
|
119 481,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
28 липня 2022 11:36
|
982 923,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
30 серпня 2022 18:32
|
235 903,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
06 жовтня 2022 15:04
|
55 100,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
20 жовтня 2022 14:46
|
311 006,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
20 листопада 2022 10:46
|
94 215,00 UAH | UA438201720344270019000048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA643003460000026003093033401 ФОП Данилюк О.I. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством п.12.2 та п.12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до вказаного Договору, а саме: викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1308 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |