Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00433331 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
Контактна особа: |
Олександра Білопільська +380669145129 ukb.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2021 08:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 13:23 |
Очікувана вартість: | 1 531 333,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 656,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (передбачається надання документу з банку, що підтверджує наявність грошового покриття). Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій описано в окремих частинах розділу 3 тендерної документації. Учасники у складі тендерної пропозиції подають документи передбачені тендерною документацією в розділі 3. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2021 08:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 08:43 |
Тендерна документація вул. Роменська.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-13-000022 ● c59ef7dd6ea24653b3469e05a1ee5ae7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2022 09:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.07.2022 № 180
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.07.2022 № 180
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
10. UA-2021-11-03-000467-a Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради Капітальний ремонт дорожнього покриття під'їзду до житлового будинку №92/1 по вул. Роменська (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг») 1 531 333,20 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-14 12:55:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття під'їзду до житлового будинку № 92/1 по вул. Роменська», за кодом ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-03-000467-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-15 12:12:33
Відповідь на запит
У відповідь на запит повідомляємо. На замовлення Управління капітального будівництва та дорожнього господарства (далі по тексту – Замовника) було розроблено проектну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття під'їзду до житлового будинку №92/1 по вул. Роменська», за результатами розгляду якої філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Сумській області видано експертний звіт (позитивний) від 10.06.2021 №19-0189/01-21. На підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття під'їзду до житлового будинку №92/1 по вул. Роменська», Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі взяті з проектної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття під'їзду до житлового будинку №92/1 по вул. Роменська». Визначення його очікуваної вартості проведено Замовником на підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття під'їзду до житлового будинку №92/1 по вул. Роменська». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Закупівля була опублікована уповноваженою особою Замовника, яка керується затвердженим Положенням про уповноважену особу та Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. До Закону України «Про публічні закупівлі» не було внесено змін щодо обов’язку уповноваженою особою публікувати вказану вами інформації на веб-сайті. Таким чином, ані Постанова № 1266, ані в цілому Постанова № 710 не належать до законодавства про закупівлі. Вся необхідна інформація, що стосується публічної закупівлі відповідно до Закону оприлюднена уповноваженої особою на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Крім того, Постановою № 1266 передбачено , що з 19.12.2020 року головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки - доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування – рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Наразі такі дії є рекомендованими для Замовника Управління капітального будівництва та дорожнього господарства, який є органом місцевого самоврядування. В подальшому Замовником Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства будуть розглянуті такі рекомендації та здійнені заходи щодо оприлюднення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-18 14:43:43
Запит про надання пояснень
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації об’єкта: «Капітальний ремонт дорожнього покриття під'їзду до житлового будинку №92/1 по вул. Роменська».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-19 10:55:06
Відповідь та підтверджуючі документи
Для підтвердження визначення очікуваної вартості закупівлі надаємо експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації об’єкта: «Капітальний ремонт дорожнього покриття під'їзду до житлового будинку №92/1 по вул. Роменська».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку за результатами моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття під'їзду до житлового будинку №92/1 по вул. Роменська (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)». Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради розглянуто результати моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття під'їзду до житлового будинку №92/1 по вул. Роменська (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)», проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби, за результатами якого складено висновок від 01.08.2022 року. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами) (далі – Закон України «Про публічні закупівлі», Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби було оприлюднено 01.08.2022 року. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради не погоджується з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби та повідомляє про намір оскарження висновку до суду у строк до 15.08.2022 року включно. При цьому, надаємо заперечення до висновку відповідно до вимог ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДПРО 2018», як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтєю 16 Закону, повідомляємо наступне. Згідно вимог Додатку 2 тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття під'їзду до житлового будинку №92/1 по вул. Роменська (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)» (далі – Тендерна документація) учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації повинні були надати: 1. Довідку про наявність основних працівників (інженерно-технічних та робітничих професій), в тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах тощо, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. 2. Накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в довідці. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції. При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що мінімально необхідна кількість інженерно-технічних працівників становить не менше 1 (одного) працівника по кожній ключовій посаді з вищенаведеного переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників. При поданні пропозиції учасник враховує, що для інженерно-технічних працівників (інженерів, майстрів, виконробів) обов’язковим є наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією будівельник. На підтвердження кваліфікації/освіти інженерно-технічних працівників, учасником у складі тендерної пропозиції надаються копії дипломів (сторона, на якій міститься інформація щодо кваліфікації). Крім того, для інженерно-технічних працівників, наведених в переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, досвід роботи в будівельній галузі повинен бути не менше 2-х років. Учасником ТОВ «БУДПРО 2018» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання за предметом закупівлі, від 17 листопада 2021 року № 147/1. В даній довідці подано дані про працівників, зокрема, про головного інженера та інженера. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДПРО 2018» подано накази та повідомлення про прийняття на роботу на кожного працівника, інформація про яких подана у вказаній довідці. У вимогах Тендерної документації не було обмежень, яку саме посаду мають займати ті чи інші працівники, а була вимога до їх функціональних обов’язків у майбутньому. Таким чином, учасником ТОВ «БУДПРО 2018» у повній мірі надано інформацію для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачену вимогами Додатку 2 Тендерної документації у відповідності до статті 16 Закону, і його тендерна пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації, а тому в управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДПРО 2018». Щодо порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, якою визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею повідомляємо наступне. Учасником ТОВ «БУДПРО 2018» у повній мірі надано інформацію для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачену вимогами Додатку 2 Тендерної документації у відповідності до статті 16 Закону, а тому відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДПРО 2018» та розгляду наступної тендерної пропозиції. Щодо вимоги припинення зобов’язань за договором в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору повідомляємо наступне. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 (із змінами), Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з пп. 3 п. 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-ХІІ (із змінами) передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Вказаним Законом та нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Вищевказані нормативні акти та Договір №82/21 від 08 грудня 2021 року не передбачають можливості припинення (розірвання) зобов’язань в односторонньому порядку. Тому, виконання вимоги щодо розірвання договору можливе виключно у порядку, передбаченому ст. 188 Господарського Кодексу України, тобто шляхом звернення до суду. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Під час виконання Договору №82/21 від 08 грудня 2021 року не встановлено будь-яких порушень щодо виконання договору. Оскільки, підрядником не порушено жодних умов виконання договору, то у замовника відсутні підстави дострокового розірвання Договору №82/21 від 08 грудня 2021 року. Таким чином, у замовника відсутні встановлені законами або договором підстави для розірвання вказаного договору. Додатково зазначаємо, що Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Вважаємо, що висновок про результати моніторингу закупівлі щодо припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав сторін договору. Розірвання укладеного договору про закупівлю, предметом якого є виконання робіт, призведе до зриву процесу виконанням робіт, що є неприйнятним. Приймаючи рішення про оскарження вимоги до суду, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради враховує і негативні наслідки примусового розірвання договору внаслідок подальшого примусового стягнення бюджетних коштів з замовника за виконані до дати набрання рішенням суду законної сили роботи. Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради також виходить з того, що вимога про розірвання договору ґрунтується на формальній підставі, яка не впливає на суть тих принципів і правовідносин, на дотримання та захист яких направлене правове регулювання відносин у сфері публічних закупівель. У правовідносинах можуть існувати обставини, які свідчать про відсутність соціальної потреби чи нагальної суспільної необхідності, що виправдовували б відхилення від принципу правової визначеності та виправдовували б превалювання форми над змістом відносин лише заради правового пуризму. Виходячи з викладеного, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради буде оскаржувати висновок від 01.08.2022 за результатами моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття під'їзду до житлового будинку №92/1 по вул. Роменська (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)» у відповідності до вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-08-08 08:34:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частина 11 статті 29 Закону № 922-VIII.)
Оскарження в суді
Опис: | Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради 15.08.2022 року подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. |
Дата публікації: | 16 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 480/5289/22 |
Дата відкриття провадження: | 16 серпня 2022 |
Документи:
05 вересня 2022 16:33
|
Електронний підпис |
05 вересня 2022 16:30
|
Лист про відкриття провадження.pdf |
17 серпня 2022 23:38
|
Лист про відкриття провадження Роменська (1).pdf |
05 вересня 2022 16:33
|
Електронний підпис |
18 серпня 2022 16:08
|
Електронний підпис |
16 серпня 2022 16:16
|
Електронний підпис |
05 вересня 2022 16:30
|
Лист про відкриття провадження.pdf |
17 серпня 2022 23:38
|
Лист про відкриття провадження Роменська (1).pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДПРО 2018 |
1 526 296,80
UAH з ПДВ
|
1 526 296,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РОАД КОНСТРАКШН" |
1 530 012,44
UAH з ПДВ
|
1 530 012,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДПРО 2018 #42524830 |
Переможець |
1 526 296,80
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 09:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2021 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 12:12
|
Додаткова угода №3 Договір №82-21.pdf | укладений |
23 січня 2023 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 10:53
|
Додаткова угода №2 Договір №82-21.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 17:50
|
Договір №82-21.pdf | укладений |
08 грудня 2021 17:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони узгодили продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 82/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |