Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», а саме: після аварійний капітальний ремонт приміщень КНП «КМКОЦ» м. Київ, вул. Верховинна,69»
Очікувана вартість
1 127 326,25 UAH
UA-2021-11-02-012685-a 8a42cc72936048238d98ef53db342e05
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

планово економічний відділ

380443650755
380444230750
onkocentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Код ЄДРПОУ: 13697965
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Верховинна, будинок 69
Контактна особа: планово економічний відділ
380443650755,380444230750
onkocentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Пункт 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922- УІІІ в редакції Закону України від 19 вересня 2019 р. №114- ІХ - виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 15:47
Оскарження наміру укласти договір: 08 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», а саме: після аварійний капітальний ремонт приміщень КНП «КМКОЦ» м. Київ, вул. Верховинна,69»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Верховинна, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних Робіт здійснюється протягом десяти банківських днів після підписання актів здачі приймання робіт, КБ-2в, КБ-3 при наявності коштів на рахунку Замовника.. Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання сертифікату відповідності на підставі акта готовності об’єкту до експлуатації. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 листопада 2021 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВО "УКРСОВПРОЕКТ"
#31281366
Переможець 1 127 326,25
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 15:47

Документи

02 листопада 2021 15:47
Електронний підпис
02 листопада 2021 15:46
прот аварія.pdf
02 листопада 2021 15:45
повід аварія.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 15:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО "УКРСОВПРОЕКТ"
#31281366
1 127 326,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 15:47
Електронний підпис
02 листопада 2021 15:46
прот аварія.pdf
02 листопада 2021 15:45
повід аварія.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 11:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 16:26
післяаварійний.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 15:18
додатки.pdf укладений
09 листопада 2021 15:17
дог переговорна.pdf укладений
09 листопада 2021 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 374
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 078 254,00
UAH (в тому числі ПДВ 179 709,00 UAH)