Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 44070171 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пилипчука,17 |
Контактна особа: |
Бондарчук Інна Дмитрівна +380382701854 km.prozorro@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 12:32 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 11:15 |
Очікувана вартість: | 4 067 157,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 335,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки між Сторонами проводяться на підставі підписаних ними актів здачі-приймання виконаних робіт за типовими формами КБ – 2в та КБ -3 | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 18:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 18:49 |
Додаток 4 Полонне.rtf | |
05 листопада 2021 18:48 |
Перелік змін Полонне.rtf | |
02 листопада 2021 12:27 |
ДОДАТОК 6 договір.doc | |
02 листопада 2021 12:27 |
ДОДАТОК 4 технічні характеристики.doc | |
02 листопада 2021 12:27 |
Капітальний ремонт Полонне 26.doc |
05 листопада 2021 18:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 листопада 2021 18:49 |
Додаток 4 Полонне.rtf
|
|||
05 листопада 2021 18:48 |
Перелік змін Полонне.rtf
|
|||
02 листопада 2021 12:27 |
ДОДАТОК 6 договір.doc
|
|||
02 листопада 2021 12:27 |
ДОДАТОК 4 технічні характеристики.doc
|
|||
02 листопада 2021 12:27 |
Капітальний ремонт Полонне 26.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-20-000046 ● 13b437c0ccb6443aabab3ab37d39c8cb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.04.2022 № 3-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.04.2022 № 3-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7.UA-2021-11-02-006731-a від 02.11.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-21 11:32:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення Полонської ДПІ Шепетівського управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: м. Полонне, вул. Л.Українки, 114а» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-02-006731-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-26 16:31:54
Пояснення
Наказом ДПС України від 18.01.2021 №1-Г (зі змінами) затверджено Перелік об’єктів будівництва, капітального ремонту, реконструкції та реставрації, які фінансуються за рахунок коштів загального Державного бюджету України у 2021 році». Необхідність виконання капітального ремонту в приміщені Полонського ДПІ Славутського управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: м. Полонне, вул. Л. Українки, 114а, виникла в зв’язку з аварійним станом приміщення, для забезпечення енергозбереження приміщення, заощадження споживання енергоносіїв. Проведено обстеження приміщення та складено акт огляду. Технічні, яксні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом №0146-21Е. (Проведено закупівлю ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-02-006731-a) Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно експертного звіту (позитивний) загальна кошторисна вартість складає 4386,047 тис. грн. з ПДВ. Розмір бюджетного призначення на зазначену закупівлю на 2021 рік складає 540,00 тис. грн. в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації, технічний нагляд та авторський нагляд. 2.Обґрунтування щодо закупівлі розміщено на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів km.tax.gov.ua
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-04-27 12:10:12
Пояснення з власної ініціативи
Експертний звіт
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-04-27 12:16:56
Пояснення з власної ініціативи
Експертний звіт
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Барбакан" |
4 020 819,60
UAH з ПДВ
|
3 980 140,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Білдермакс |
4 019 915,81
UAH з ПДВ
|
3 999 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Переможець |
3 980 140,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 19:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 17:04
|
2 кап Пол.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 13:50
|
ду до 1-8122021.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 11:49
|
додатки до 01-8122021.pdf | укладений |
08 грудня 2021 11:44
|
договір01-8122021.pdf | укладений |
08 грудня 2021 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 01/8122021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 01/8122021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |