Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Еко Дніпро" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34985811 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-eko-dnipro-dniprovskoi-miskoi-radi- |
Місцезнаходження: | 49089, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Будівельників, 23, офіс 510 |
Контактна особа: |
Едуард Мєшковський +380563779761 ecodneprdmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 13:01 |
Очікувана вартість: | 27 170 450,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 852,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2021 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2021 15:58 |
Перелік змін до Тендерної документації.docx | |
19 листопада 2021 15:58 |
Тендерна_документація_з_додатками_зі_змінами.docx | |
02 листопада 2021 10:45 |
Технічне завдання.rtf | |
02 листопада 2021 10:45 |
Відомость_ресурсів_до_технічного_завдання.docx |
19 листопада 2021 15:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 листопада 2021 15:58 |
Перелік змін до Тендерної документації.docx
|
||||||
19 листопада 2021 15:58 |
Тендерна_документація_з_додатками_зі_змінами.docx
|
||||||
02 листопада 2021 10:45 |
Технічне завдання.rtf
|
||||||
02 листопада 2021 10:45 |
Відомость_ресурсів_до_технічного_завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предметом закупівлі є (ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 - Правила визначення вартості будівництва) (за ДК 021-2015: 45262000-1 — Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних) (Проектування, будівництво, та рекультивація «Комплексу раціонального використання та зберігання побутових відходів «Правобережний». 1 черга будівництва. Будівництво 4 пускового комплексу". Корегування).
Враховуючи зазначене, аналогічним буде вважатись договір, предметом якого є спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних, що відповідає класу ДК 021-2015: 45262000-1).
Вимоги про усунення порушення
“Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання договору з робіт, аналогічних предмету закупівлі, укладений у період 2015-2021 роках, підтверджений копією такого договору, копіями довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В), копією декларації про введення об’єкта в експлуатацію, та відгуком від попередніх замовників (оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків).
Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний договір, із зазначенням контрагента по договору, дати укладення договору, предмета договору.”
Серед іншого, із зазначеної вище вимоги вбачається, що учасникам потрібно надати копію декларації про введення об’єкта в експлуатацію.
Вважаємо таку вимогу необгрунтованою та такою, що обмежує конкуренцію, а також принципи публічних закупівель, що викладені у статті 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”, з огляду на наступне:
Відповідно до п. 3. Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України
від 13 квітня 2011 р. № 461 (далі - Порядок) (Загальні положення) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі - декларація).
Відповідно до п. 16 Порядку (Загальні положення) Замовник несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації чи акті готовності об’єкта до експлуатації, за експлуатацію об’єкта без зареєстрованої декларації або сертифіката.
Відповідно до п. 17 Порядку (Реєстрація декларації) Замовник (його уповноважена особа) заповнює і подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю один примірник декларації.
Із аналізу зазначених вище норм чітко вбачається, що подання та реєстрація декларації є виключно прерогативою Замовника будівництва.
Таким чином, ми як “Підрядник” не маємо доступу до відповідно декларації.
Тому просимо видалити вимогу про надання учасниками - декларації про введення об’єкта в експлуатацію!
Функціонування реєстру здійснюється на підставі постанови КМУ від 01.07.2020 № 559 (зі змінами), відповідно до якої доступ до Реєстру будівельної діяльності є відкритим.
Відповідно до ч. 8 ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» експлуатація закінчених будівництвом об’єктів, не прийнятих (якщо таке прийняття передбачено законодавством) в експлуатацію, забороняється.
Враховуючи зазначене, у разі, якщо відповідно до аналогічного договору передбачено відповідно до чинного законодавства України прийняття в експлуатацію завершеного об’єкта будівництва – учасник має надати документи, передбачені п. 3 Додатку 1 Тендерної документації.
У зв’язку з вищезазначеним, уповноваженою особою КП «Еко Дніпро» прийнято рішення про залишення вимоги без задоволення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-21-000021 ● dc987ba63f604accba283c68a6a5ff0a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 10:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.04.2022
№ 120
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2022 № 120.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2021-11-02-003566-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-11 17:28:22
Запит про надання пояснень та копій документів
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Проектування, будівництво та рекультивація «Комплексу раціонального використання та зберігання побутових відходів «Правобережний». 1 черга будівництва. Будівництво 4 пускового комплексу» Корегування, код за ДК 021:2015: 45262000-1(Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-003566-a) та ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отримані інформації та копій документів
Відповідно до пункту 6 розділу 3 до тендерної документації, встановлено умову, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 10 Закону, встановлено умову, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель та тендерну документацію.
Разом з тим, в електронній системі закупівель Додаток 3 тендерної документації.
Таким чином, прошу надати відповідь чи оприлюднено в електронній системі закупівель Додаток 3 до цієї тендерної документації, якщо так, то поясніть, у яких файлах тендерної документації, що завантажені до електронної системи закупівель міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які мають відноситись до Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторінгу |
Дата публікації: | 08 червня 2022 |
Документи:
09 червня 2022 13:54
|
Електронний підпис |
08 червня 2022 14:25
|
Електронний підпис |
09 червня 2022 13:49
|
Ухвала про відкриття провадження.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЕКОВТОР" |
27 043 700,76
UAH з ПДВ
|
27 043 700,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРАМАНТ" |
27 140 400,00
UAH з ПДВ
|
27 140 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЕКОВТОР" #40933661 |
Переможець |
27 043 700,76
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:50
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 19:13
|
ДОГОВІР на викоання робіт №9.pdf | укладений |
21 грудня 2021 19:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної вартості Договору без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |