Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "72120000-2 - Консультаційні послуги з питань аварійного відновлення апаратного забезпечення" (Послуги консультування з питань інформатизації на тему «Veeam Availability Suite v11: Configuration and Management»)
Очікувана вартість
28 846,80 UAH
UA-2021-11-02-003027-c 7c30d419d69241c58c3d851c610b3b84
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовєтова Яна Віталіївна

+380445948624 zakupivli_gp@gpee.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Гарантований покупець
Код ЄДРПОУ: 43068454
Місцезнаходження: 01032, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Пустовєтова Яна Віталіївна
+380445948624
zakupivli_gp@gpee.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72120000-2: Консультаційні послуги з питань аварійного відновлення апаратного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Консультування з питань інформатизації на тему «Veeam Availability Suite v11: Configuration and Management»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72120000-2 — Консультаційні послуги з питань аварійного відновлення апаратного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за договором здійснюються замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок виконавця, на підставі рахунка-фактури, що надається замовнику у день підписання акта передачі-приймання наданих послуг. Замовник здійснює оплату вартості наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання та скріплення печатками акта. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 листопада 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ ДІСТРІБЬЮШН" (ТОВ "ІТ ДІСТРІБЬЮШН")
#38887145
Переможець 28 846,80
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 17:03

Документи

02 листопада 2021 17:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 17:08