Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – код 45300000-0 Будівельні роботи по об”єкту "Реконструкція очисних споруд біологічної очистки за адресою Кіровоградська обл., смт.Добровеличівка")
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2021-11-02-001885-c e2e9669be9a7482488506fa5e1bd88d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пуля Ірина Володимирівна

+380525351463 nilot_09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Нілот"
Код ЄДРПОУ: 34262959
Місцезнаходження: 27000, Україна , Кіровоградська обл., Добровеличківка, вул. Промислова 20 а
Контактна особа: Пуля Ірина Володимирівна
+380525351463
nilot_09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2021 14:00
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015 – код 45300000-0 Будівельні роботи по об”єкту "Реконструкція очисних споруд біологічної очистки за адресою Кіровоградська обл., смт.Добровеличівка")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, смт. Добровеличківка, вул. Промислова 20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі пред'явлених актів виконаних робіт, типових форм КБ-2В, КБ-3, прийнятих і підписантх представниками Сторін. Термін розрахунку за виконані роботи - на протязі 10 банківських днів з дня підписання актів виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2021 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2021 14:06
Титул.jpg
02 листопада 2021 14:06
документація для закупівлі.docx
02 листопада 2021 14:06
Додаток 4 (Договір).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМК ВЕНТ" 1 299 999,00
UAH з ПДВ
1 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2021 11:08
Електронний підпис
10 листопада 2021 11:08
Цінова пропозиція.pdf
10 листопада 2021 11:08
Договір..pdf.p7s
10 листопада 2021 11:08
Згода на обробку даних.pdf
10 листопада 2021 11:08
Підпис.pdf.p7s
10 листопада 2021 11:08
Відомість.pdf.p7s
10 листопада 2021 11:08
Згода на обробку даних.pdf.p7s
10 листопада 2021 11:08
Підпис.pdf
10 листопада 2021 11:08
Погодженя ціни.pdf.p7s
10 листопада 2021 11:08
Договір..pdf
10 листопада 2021 11:08
Погодженя ціни.pdf
10 листопада 2021 11:08
Відомість.pdf
10 листопада 2021 11:08
Дов.сист.опод.pdf
10 листопада 2021 11:08
Цінова пропозиція.pdf.p7s
10 листопада 2021 11:08
Дов.сист.опод.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМК ВЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМК ВЕНТ"
#41868012
Переможець 1 299 999,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 09:53

Документи

19 листопада 2021 09:53
Електронний підпис
19 листопада 2021 09:51
Протокол переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМК ВЕНТ"
#41868012
1 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2021 09:53
Електронний підпис
19 листопада 2021 09:51
Протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2023 16:00
Додаткова угода 6.pdf укладений
20 липня 2023 15:30
Електронний підпис укладений
01 червня 2023 17:48
Дод.угода 5.pdf зміни до договору
01 червня 2023 17:45
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 11:37
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 11:34
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2022 13:18
дод. угода 3.pdf зміни до договору
21 жовтня 2022 13:17
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 15:41
Договірна ціна.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 22:38
Додаткова угода.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 22:33
Договір.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 22:33
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 15:12
Додатки укладений
09 грудня 2021 13:33
Договір укладений
09 грудня 2021 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором, а саме у зв'язку із затримкою фінансування продовжити строк дії договору від 9.12.2021 р. до 31.12.2022 р. Продовження строку не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі № 39 від 09.12.2021 р. та у зв'язку з механічною помилкою.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка при заповненні документів учасником, яка не впливає на умови договору.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,33 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли взаєної згоди про дострокове розірвання договру